Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-11-2007, 19:50
Verwijderd
Mijn stelling is dat Plasterk er express voor kiest om alle reacties en publiciteitsissues omtrent de scholierenacties uit te laten voeren door zijn staatssecretaris om zich aan zijn verantwoordelijkheid te ontrekken.

Persoonlijk vind ik dit een hele slechte zaak. Uiteindelijk is plasterk degene die slecht beleid verzint zoals het omzetten van alle stufi in een lening, en nu er nog hetere aardappels op het vuur staan laat die zijn kastanjes uit het vuur halen door zijn staatssecretaris. Ik vind dit laf en verwacht duidelijke reacties van Plasterk zelf. Wat denken jullie hiervan? Ik vind dat er duidelijke acties dienen te komen om dit kenbaar te maken aan Plasterk!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-11-2007, 19:56
juno
juno is offline
Maar daar zijn staatssecretarissen nou juist voor.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2007, 19:57
Verwijderd
Jaaaahaa nog meer van die achterlijke kutpubertjes die wel even gaan lopen rellen om Plasterk een hak te zetten...
Met citaat reageren
Oud 28-11-2007, 20:04
Verwijderd
Aan je taalgebruik te zien, wil je liever geen inhoudelijke discussie voeren, ik graag wel. Dus mocht je nog een reactie willen plaatsen, reageer dan graag op mijn stelling.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2007, 20:12
Verwijderd
Heerlijk loze retoriek vraag niet om inhoudelijke discussie. Maar goed, licht eens toe: wat zijn duidelijke acties? Nog meer van die rellende kutpubers?

Of wil je liever geloofwaardig overkomen, stoppen met die nutteloze rellen, en gewoon door middel van een normaal gesprek Plasterk vragen waar hij mee bezig is.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2007, 21:07
Verwijderd
Plasterk gaat helemaal niet de stufi omzetten in een lening. En vind je dan dat staatssecretarisen helemaal geen belangrijke taken mogen hebben? Dan zijn ze vrij nutteloos, niet?
Met citaat reageren
Oud 28-11-2007, 21:14
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Plassterk houd zich als minister bezig et het hoger onderwijs (HBO en uni) hij heeft 2 staatsecretarissen waarvan er 1 zich met het Basisonderwijs bezig houd en q zich met het MBO en het voortgezetonderwijs. Dus ik vind niet dat die zich er heel makkelijk vanaf makt daarvoor is deze staatsecretaris nu eenmaal aangesteld.
Oud 28-11-2007, 21:55
T_ID
T_ID is offline
En dan nog, als enige minister van Balkende IV die nog niet uitgebreid op zijn bek is gegaan mogen ze hem ook wel uit de wind houden.
Oud 28-11-2007, 22:01
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Maar daar zijn staatssecretarissen nou juist voor.
Edit @ TS:

staatssecretaris van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap (voor voortgezet en beroepsonderwijs), vanaf 22 februari 2007

Bron: http://www.parlement.com/9291000/bio/09325

Laatst gewijzigd op 28-11-2007 om 22:06.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 14:16
Verwijderd
Ok bedankt voor dit lesje politiek. In dat geval kan ik helaas niet de scholieren voor mijn anti plasterk studenten karretje spannen.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 16:33
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ok bedankt voor dit lesje politiek. In dat geval kan ik helaas niet de scholieren voor mijn anti plasterk studenten karretje spannen.
Volgende keer even wat achtergrondonderzoek doen voordat je mensen gaat oproepen om te staken.
Oud 29-11-2007, 16:57
akumabito
akumabito is offline
roflcakejes...
Reageren

Regels voor berichten