Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-11-2007, 00:27
Verwijderd
Vers uit de studio,

nog niet compleet gemixt, laat staan gemasterd. Het idee is te beluisteren op onze space:

www.myspace.com/ambachtonline

Binnenkort ook op de website: www.ambachtonline.nl
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-11-2007, 10:58
Verwijderd
Hehe, wonderbaarlijk
Met citaat reageren
Oud 25-11-2007, 13:02
Verwijderd
hey wat geweldig! Ik vind het helemaal te gek! Hebben jullie optredens gepland staan waar ik eens kan kijken?
Met citaat reageren
Oud 25-11-2007, 17:13
Verwijderd
Ik dig 't hard maar ik heb nergens verstand van.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2007, 22:58
Verwijderd
Citaat:
hey wat geweldig! Ik vind het helemaal te gek! Hebben jullie optredens gepland staan waar ik eens kan kijken?
Hey thx!

4 januari in Breda

6 en of 7 december (onder voorbehoud) als voorprogramma van 'de Dijk' in Oosterpoort Groningen (te gek natuurlijk!)

31 januari Speakers in Delft
Met citaat reageren
Oud 26-11-2007, 16:49
Verwijderd
Wat krijg ik toch altijd een muffe smaak in mijn mond van die oubollige bandnaam.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2007, 23:25
Verwijderd
Citaat:
Hey thx!

4 januari in Breda

6 en of 7 december (onder voorbehoud) als voorprogramma van 'de Dijk' in Oosterpoort Groningen (te gek natuurlijk!)

31 januari Speakers in Delft
Breda is voor mij wat dichterbij dan Groningen Ik probeer dan wel te komen. Ik had jullie trouwens ook al een mailtje gestuurd over de CD enzo. Ik moet zeggen dat ik echt fan ben geworden door die 4 liedjes op myspace. Maar goed, genoeg arselicking. Ben benieuwd hoe jullie live zijn.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2007, 10:18
Verwijderd
Citaat:
Wat krijg ik toch altijd een muffe smaak in mijn mond van die oubollige bandnaam.
Je onthoudt um wel zo!
Met citaat reageren
Oud 27-11-2007, 10:23
Verwijderd
Citaat:
Breda is voor mij wat dichterbij dan Groningen Ik probeer dan wel te komen. Ik had jullie trouwens ook al een mailtje gestuurd over de CD enzo. Ik moet zeggen dat ik echt fan ben geworden door die 4 liedjes op myspace. Maar goed, genoeg arselicking. Ben benieuwd hoe jullie live zijn.
He thx voor je comments . De nummers op myspace zijn nog niet op CD verkrijgbaar, die is nog niet af namelijk. Ook bedankt voor het meekijken naar de clip, want die is nu al meer dan 2000 keer bekeken (!)
Met citaat reageren
Oud 27-11-2007, 19:51
Magican
Magican is offline
Kan het kloppen dat ik van jullie een mail kreeg? Zomaar? Met een link en iets over een optreden ofzo?
Oud 27-11-2007, 23:09
Verwijderd
Citaat:
Kan het kloppen dat ik van jullie een mail kreeg? Zomaar? Met een link en iets over een optreden ofzo?
Lijkt me heel stug. Dat gespam, daar houden we niet van.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2007, 10:46
Magican
Magican is offline
Citaat:
Lijkt me heel stug. Dat gespam, daar houden we niet van.
Hmm, ok. Dan zal het wel een andere band zijn.
Oud 29-11-2007, 19:18
Ce-El-Wan
Ce-El-Wan is offline
ok, dit klinkt best aardig hoor maar die zanger doet wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg z'n best om op Huub van der Lubbe te lijken qua stem. Is bijna eng hoe dicht ie er af en toe bij komt. En da's dus niet positief want het leidt verschrikkelijk af.
Oud 29-11-2007, 23:54
Verwijderd
Citaat:
ok, dit klinkt best aardig hoor maar die zanger doet wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg z'n best om op Huub van der Lubbe te lijken qua stem. Is bijna eng hoe dicht ie er af en toe bij komt. En da's dus niet positief want het leidt verschrikkelijk af.
Ik snap precies wat je bedoelt! Voordat ik in de band kwam was dit het eerste wat ik zei. Overigens is hij meer zijn best aan het doen om er vanaf te komen dan om er meer op te lijken.

Wellicht heb je ook gehoord dat 'herinnering' en 'Laatste zin' gezongen zijn door een 2e zanger.

Thx voor je kritiek/luisterbeurt though
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten