Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Voor mij is de lol eraf als ik erom moet zeuren, dan voel ik me een verwend kind bij hem ![]() Hij snapt het gewoon niet ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik (en mijn vriend eigenlijk ook wel) hebben beide zoiets van: Met kerst willen we iets speciaals voor elkaar doen. Ik heb gisteren een cadeautje gekocht voor hem. En hij heeft ook iets voor mij gekocht, hij kan nooit een geheimpje bewaren en heeft zelfs al bijna verklapt wat het is.
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Als hij mij misschien een keertje verraste met theater of iets anders leuks, dan had ik me inderdaad nu niet zo ellendig gevoeld. Ik mis het verrassingseffect inderdaad. Ik mis de waardering. En het doet dan extra zeer als er wel weer 50 euro in een game geinvesteerd wordt ![]() Hij wil dat soort dingen altijd "samen" bedenken, wat er eigenlijk op neerkomt dat ik diegene ben die het dan bedenkt ![]() ![]() ![]() ![]() Het gevoel dat ik dingen "keihard" moet zeggen om ze te krijgen blijft. En dan voel ik me weer een verwend kreng ![]() Dankje trouwens ![]() ![]()
|
Hehe, ik kan me heel goed voorstellen wat je bedoeld. Het gaat zich niet om het kado, maar om het idee. Ik vroeg me dat soms ook af bij m'n ex. Hij had er totaal geen moeite mee om dingen te betalen en als ik zoiets had van gaan we uit eten dan stonden we erna ruzie te maken over wie nou moest betalen (omdat ik wilde betalen omdat ik hem mee uit eten genomen had en het een beetje achterlijk vond dat hij dan zou betalen). Maar het had gewoon zoveel meer betekend als hij uit zichzelf had gezegd gaan we uiteten of we gaan daar en daar naartoe. Klinkt allemaal een beetje vaag miss maar ik begrijp precies wat je bedoeld
![]()
|
Ik snap het ook, en ken het concept ook mbt verjaardagen van familie en goede vrienden. Hij hecht totaal geen waarde aan verjaardagen, die van zichzelf viert hij niet (alleen zijn ouders komen langs) en hij denkt dan dat dit zo is voor iedereen. Ik hecht er wel veel waarde aan en ook mijn familie en vriendinnen. Maar elke keer als we ernaar toe "moeten" begint hij erover te zeuren.
(misschien toch wel een beetje anders, maar ja, het lukt me niet echt te zeggen wat ik precies bedoel, sorry)
||
Citaat:
Of misschien is hij wel gewoon helemaal niet het type om cadeau's te kopen. Ik ken ook mensen die het ontzettend moeilijk vinden om een cadeautje te kopen voor iemand, zelfs voor iemand met wie je een relatie hebt.
|
Ik snap precies wat je bedoelt
![]() Maar mijn vader is dus ook absoluut niet romantisch. Mijn moeder koopt vaak der eigen verjaardagscadeau ( ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik vind kerstkadootjes sowieso belachelijk. Maar hij mag wel wat leuks voor in m'n schoen kopen.
Nee serieus, eh, als je niet samen met een groep mensen ook echt kerst of Sinterklaas gaat víeren, vind ik het kant nog wal raken om gewoon maar voor elkaar een kadootje te gaan kopen. Maar goed. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik zou dat geld liever uitgeven aan iets leuks samen doen. Een herinnering is wat mij betreft meer waard dan n cadeautje..Maarre.. k snap wel wat je bedoeld. Ik kan wel heel cliche roepen dat ej het tegen hem moet zeggen.. maja hebbie ook niet veel aan. Anders had je dit niet hier gepost als praten hielp
![]() succes |
![]() |
|
Als hij geen waarde hecht aan kerst vind ik het niet zo gek dat hij dat niet koopt. En dat hij dingen samen wil bedenken misschien ook wel niet. Ik doe dat ook, om zeker te weten dat diegene dat leuk vind en kan en geld daarvoor heeft. Ik vidn het ook neit zomaar leuk als iemand zegt : "dan en dan gaan we daarheen en je moet maar mee" en dan dankbaar moeten zijn dat hij het betaald heeft.
Verrassinkjes zomaar, mja, ik zal ook wel een botte lul zijn, komt nooit in me op, maar ik zou het wel leuk vinden om te krijgen.
||||||
Inmiddels gaat het wel weer beter
![]() Het is lastig om het goed uit te leggen zonder materialistisch over te komen, maar daar gaat het dus niet om ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik zie twee mogelijkheden: -of je vriendin is teleurgesteld omdat ze stiekem wel op iets had gehoopt -of vriendin is ook het type van 'cadeaus/herinneringen' hoeft niet en vindt het geen probleem Citaat:
Citaat:
Ik merk dat ik een verrassing nodig heb van zijn kant uit ![]() ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
En ja, verrassingen, dat doet hij of dat doet hij niet, je kunt aangeven dat het je wel leuk lijkt om eens verrast te worden, maar net wat je zegt, dan doet hij het misschien omdat je erom vroeg en niet omdat hij dat zelf ook wil. Dus je kunt er erg weinig aan doen, jammer genoeg.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Misschien is hij niet van de cadeau's. Er zijn veel mensen die liever op andere manier hun liefde laten blijken. Als hij liever zijn liefde laat blijken op een andere manier dan zul je daar aan moeten wennen. En doe niet zo moeilijk over die games, het is zijn geld en hij mag ermee doen wat hij wil. Ik denk dat het een lastige situatie is omdat hij op een andere manier geeft dan dat jij zou willen ontvangen.
Ik hoop dat het duidelijk is wat ik bedoel want ik kan nu effe niet de juiste woorden vinden. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ken jij de burgesaaister? #1757 Verwijderd | 500 | 19-12-2012 22:54 | |
Liefde & Relatie |
Het Grote Cadeau Topic #4 x-spekkie-x | 309 | 21-11-2012 14:00 | |