Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Wat zou je doen als je ex dronken voor de deur staat en zegt dat hij/zij je terug wilt?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat zou je doen als je opeens een tweede neus had? |
![]() |
|
Dan zou ik die waarschijnlijk links- of rechtonderaan mijn rug laten zetten (dat is niet zo prominent en doet minder pijn dan schouderblad), en dan zou het een afbeelding van een mens moeten worden. Of misschien een stuk tekst waar ik veel waarde aan hecht. In ieder geval niet van die belachelijke onzin die je meestal ziet, een draak met een vampiervrouwtje erop ofzo, of zo'n Chinees teken waarvan je denkt dat het 'liefde' betekent. Die vind ik het stomst, die Chinese tekens terwijl je nooit in het Nederlands 'liefde' of 'vrede' of 'hoop' op je lichaam zou laten zetten. Nou ja.
Wat zou je doen als je helemaal geen toiletpapier in huis hebt, en ook geen geld, en je moet heel nodig poepen. Je kunt nergens geld lenen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Koelkast-topics: Het overzicht. Nieuwe aanpassing! Mariekje* | 30 | 23-05-2008 06:40 | |
De Kantine |
Hoe zou jij reageren? #2 Verwijderd | 1 | 19-09-2007 22:14 | |
Liefde & Relatie |
mannen en vreemdgaan Verwijderd | 59 | 19-05-2005 16:08 | |
Liefde & Relatie |
Vriend heeft kritiek op famillie Verwijderd | 25 | 12-10-2003 17:33 | |
Liefde & Relatie |
hoe zou JIJ reageren als je vriendje... [ Seks..] devilcat | 4 | 29-09-2003 08:11 | |
Psychologie |
hoe zou jij reageren Boer_kameeL | 16 | 20-11-2002 07:47 |