Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Bekijk resultaten poll: Heb jij wel eens de vriend(in) van een ander 'afgepakt'?
Ja, en de persoon waarvan ik de vriend(in) heb 'afgepakt' is een bekende van me. 6 13.95%
Ja, maar de persoon waarvan ik de vriend(in) heb 'afgepakt' is geen bekende van me. 6 13.95%
Nee, maar ik ben wel eens verliefd geweest op de vriend(in) van iemand anders. 12 27.91%
Nee, ik ga er pas voor als die persoon de huidige relatie heeft verbroken. 5 11.63%
Het is mij wel eens overkomen dat een ex mij heeft verlaten voor een ander. 3 6.98%
Ik heb nog geen ervaring op dit gebied. 11 25.58%
Aantal stemmers: 43. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-12-2007, 17:54
Big Boi
Big Boi is offline
Met poll...

Ik ben benieuwd.
Oud 06-12-2007, 18:03
Armoed
Armoed is offline
Zowel #1 als #2.
Oud 06-12-2007, 18:19
Miek
Miek is offline
Ja, dat eerste. Dat meisje van geen goede vriendin van me maar ik kende haar wel ja en sprak haar toen ook redelijk vaak. Eigenlijk ging het best raar allemaal
Oud 06-12-2007, 19:18
Chimera
Chimera is offline
2e, bij 'bekenden' in alsin soort van vrienden zou ik het niet doen. Als ik hem alleen wel eens gezien heb, tja, niet mijn probleem. Als het een eikel is, des te beter.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2007, 21:26
Magican
Magican is offline
Citaat:
Zowel #1 als #2.
En het interesseerde me vrij weinig. God wat was (ben) ik een lul.
Oud 06-12-2007, 22:49
Verwijderd
Het is mij wel eens overkomen dat een ex mij heeft verlaten voor een ander.

Daar had ik zo'n kutgevoel over ik wilde helemaal niet met haar...

Laatst gewijzigd op 06-12-2007 om 22:49. Reden: spellig
Met citaat reageren
Oud 06-12-2007, 22:59
Rob
Rob is offline
2x nummer 2. En ik heb twee vriendinnen gehad.
...Het is net alsof ik niet iemand aan de haak kan slaan die single is.
Oud 07-12-2007, 01:20
Verwijderd
Nope, maar het is wel andersom gebeurd.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2007, 02:00
Verwijderd
Ik heb euhm, rond gescharrelt met een goede vriend, die tegelij kook nog een beetje aan zijn exvastzat, maar daarna niet meer, en daarna heb ik hem aan de kant gezet voor mijn huidige (ex)vriend.

Hij zei een maand geleden nog, op weg naar een bar in halfdronken staat: "ja als dit niet goed gaat heb ik altijd jou nog heh!". Haha ja zo zit het niet heh.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2007, 07:33
stout!
stout! is offline
Mwwhh, wat is afpakken? Ik ben er niet actief achteraan gegaan, maar ooit werd een jongen met wie ik goed omging verliefd op me, en ik op hem. En toen heeft hij het uitgemaakt.
Bleek later toch niet zo'n succes te zijn.

edit; ik kende zijn vriendin wel, maar het was geen vriendin.
Oud 07-12-2007, 08:10
Verwijderd
Een keer twee. Hij was gek op me en ik op hem en het ging al een tijdje niet meer zo goed in zijn relatie, dus toen heeftie t maar uitgemaakt. Een week later lagen we tegen elkaar aan.
En een keer drie. Maar dat was geen succes, omadt hij een grove lul was die gebruik maakte van iedereen.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2007, 08:14
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Nee. Er zijn wel genoeg mensen die denken/vinden dat mijn huidige vriend mij van m'n ex-vriend heeft 'afgepakt'. M'n vriend staat er om bekend dat ie altijd de vriendinnen van z'n vriend afpakt in zijn vriendenkring

Op zijn verjaardag (we hadden toen net twee weken 'officieel' iets) kreeg hij van zijn vrienden een brief (is traditie bij hun) waarin ze schreven 'Allereerst iets over je gedrag met betrekking tot vrouwen, en dan vooral die die van je vrienden zijn. Wij vinden dat je dit niet kunt maken. En het is ook al niet de eerste keer dat dit gebeurd'

Laatst gewijzigd op 07-12-2007 om 10:58. Reden: Toevoeging
Met citaat reageren
Oud 07-12-2007, 08:26
Verwijderd
Nee, maar het is wel andersom gebeurd. Het is nog niet voorgekomen dat ik de ander bij een bekende weghaal en ik zie dat ook niet snel gebeuren gezien ik sowieso altijd een andere smaak heb gehad dan mijn vriendinnen. Wel ben ik zo dat als ik verliefd zou zijn op een vriend van een bekende dat ik er niet krampachtig bij uit de buurt blijf, uiteindelijk is toch de keuze aan hem en ik kan daar toch niets aan veranderen, maar ik ga geen vieze spelletjes spelen. Ik hou ook in mijn achterhoofd dat als het bij haar zo makkelijk gaat het bij mij ook zo makkelijk zou gaan en de vent het dan per definitie al niet meer waard is.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2007, 09:13
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik heb nog geen ervaring op dit gebied.

We waren allebei vrijgezel en gingen ook niet uit elkaar omdat er een ander was.
Oud 07-12-2007, 10:11
Verwijderd
# Nee, ik ga er pas voor als die persoon de huidige relatie heeft verbroken.
Ik hd een oogje op een jongen, hij was bezet. Relatie ging uit, hij zocht me op en we rommelden wat aan. Zou het niet kunnen denk ik, als ik weet dat diegene een (gezonde?) relatie heeft.

# Het is mij wel eens overkomen dat een ex mij heeft verlaten voor een ander
Mijn ex bedroog met met zijn ex en is vervolgens bij haar teruggegaan toen het 'uit' was tussen ons.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2007, 11:16
Volk
Volk is offline
Ik geloof niet dat je iemand van iemand kunt afpakken. De persoon kiest er zelf voor om weg ta gaan.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2007, 11:16
Luna
Luna is offline
Citaat:
Mwwhh, wat is afpakken? Ik ben er niet actief achteraan gegaan, maar ooit werd een jongen met wie ik goed omging verliefd op me, en ik op hem. En toen heeft hij het uitgemaakt.
Bleek later toch niet zo'n succes te zijn.

edit; ik kende zijn vriendin wel, maar het was geen vriendin.
Oud 07-12-2007, 12:16
WolterB
WolterB is offline
Optie 4
En dit geldt dan zowel bij mezelf als bij de ander.
Oud 07-12-2007, 12:31
Volk
Volk is offline
Wat is trouwens afgepakt? Ik heb wel eens seks gehad met iemand die al een vriendin had maar weet niet of dat afpakken is.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2007, 17:24
Verwijderd
Optie 7: Het is wel eens voorgekomen dat de vriend/ex van een vriendin verliefd werd op mij/mij interessant vond. En daar ben ik ook wel op ingegaan, ja.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2007, 17:43
indigo
indigo is offline
Zowel 3 als 4. Maar echt iemand vriend afpakken kan ik volgens mij niet, daar ben ik te eerlijk voor.

Edit: oja, ik heb wel eens wat gescharreld met een jongen die een vriendin had. Maar dat had-ie mij niet verteld...
Oud 07-12-2007, 18:28
Aurora
Aurora is offline
Hm, ik vond ooit een jongen leuk hij mij ook maar hij had nog een vriendin. Hij zei de hele tijd dat het een 'niet lang meer ging duren' voor het uitging, maar ik ben vrij principieel ingesteld dus ik vond dat ie het eerst maar eens met zijn vriendin moest uitmaken voor er ooit wat tussen ons zou gebeuren. Dat deed ie niet, dus gebeurde er tussen ons ook niks. Ik ga niet klooien met bezette mannen.
Reageren

Regels voor berichten