Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-12-2007, 21:37
atangawi
atangawi is offline
Dit is een stelling die ik heb gekozen voor een voordracht die ik moet houden volgende week.

Ik ben zelf tegen deze stelling. Maar ik moet een betogende voordracht houden. En ik heb zelf wel. Veel informatie verzamelt maar ik zou graag wat voor/tegen-argumenten willen horen van jullie. Kunnen jullie me a.u.b. helpen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-12-2007, 20:45
Gunkan
Gunkan is offline
Deze discussie is toch al meerdere malen gehouden op dit forum? Misschien is het handig als je eerst eens even wat sub-fora doorzoekt. Volgens mij loopt er zelfs nog een verwoede discussie. Iets met "Ella Vogelaar" in de topic titel
Met citaat reageren
Oud 05-12-2007, 22:34
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
deze discussie wordt op iedere straathoek gehouden.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2007, 10:27
atangawi
atangawi is offline
Ik heb al een beetje rondgekeken, en een aantal topics gelezen. Maar het komt niet zo goed overeen met wat ik nodig heb.

Zo kunnen jullie a.u.b helpen. Het enige wat ik nodig heb is een aantal voorargumenten en tegenargumenten.
Dus zoiets als 'De islam vormt geen gevaar maar dat komt doordat de media het via een andere kant laat zien.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2007, 11:30
T_ID
T_ID is offline
Inderdaad, zoek even in subfora. Als je de gevaren van religie over de hele linie toepast op de islam heb je sowieso al een groot aantal argumenten.
Oud 07-12-2007, 14:34
Gunkan
Gunkan is offline
Citaat:
Maar het komt niet zo goed overeen met wat ik nodig heb.
Dan moet je misschien eens nadenken hoe je het er in laat passen. Maar weinig dingen in het leven passen precies op wat je nodig hebt.

@T_ID:
Niet perse, want je draagt dan argumenten aan die ook kunnen slaan op het christendom/wicca/hindoeisme/enz. Dat zouden dus geen specifieke meningen zijn over de Islam.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2007, 10:05
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Dat zouden dus geen specifieke meningen zijn over de Islam.
En wees blij, want wie dergelijke argumentatie gebruikt, hoe kloppend die ook is, krijgt hordes hysterische moslims over zich heen, die hun kop, verstand en moderniteit prompt verliezen zodra het over religieuze zaken gaat.

Been there, done that.
Reageren

Regels voor berichten