Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Volgens mij kunnen ze je wel bij de Zaanse schans leren kantklossen. Is heel oud gebruik, je moet er eigenlijk zo'n gaaf mutje bij op. Is ook erg leuk om bij je hobbies te schrijven, doe ik nu al, maar ik doe t eigenlijk niet ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
mn moeder kan het
![]() zij is meestal ook degene die het kant aan mn kleertjes zet.. kant is geweldig ![]() *schopt msn het raam uit* ik wil socializen ![]() [edit] ik kom er net achter dat ik de hele topicvraag niet eens beantwoord heb.. voor kant heb je een soort van speciale naald nodig, als ik me niet vergis.. Laatst gewijzigd op 13-08-2002 om 14:52. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Een hoop gedult ul je er zeker voor nodig hebbe.
Denk dat je het idd moet borduren op een dun stofje, en waar je een gaatje wil dat gaatje bijwerken. Bekijk maars eens een stukje kant van dichtbij. Je moet het trouwens wel zelf kunnen maken want het is al heel oud en vroeger hadden ze daar echt geen machine voor, en het groeit ook al niet in het wild ![]()
|
![]() |
Naaldkant bestaat ook... Wordt gemaakt met naald en draad. Kantklossen wordt gedaan met kleine bobijntjes en die worden rondgegooid in een bepaalde combinatie: klos 1 over klos 2en dan 3 over twee en tenslotte 1 over 3 ofzo. Hoe groter het stuk kant is, hoe groter het aantal klosjes. En er zijn ook verschillende slagen zoals bij haken: netslag, linneslag...
Het patroon wordt volgezet met spelden zodat je het patroon blijft volgen terwijl je aan het klossen bent.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #95.1 Spelleider | 500 | 27-11-2013 20:13 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #94 Spelleider | 500 | 06-11-2013 19:37 | |
De Kantine |
Weerwolfspel # 91: The vampire chronicles Eye of Sauron | 70 | 05-07-2012 19:11 | |
Liefde & Relatie |
Onmogelijk om uit te maken barafranca | 66 | 20-09-2011 11:35 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #66 Verwijderd | 500 | 06-02-2010 10:20 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 |