Hallo,
Ik zit een beetje met mezelf in de knoop de laatste maanden.
Ik werk 4 dagen per week van 9 tot 5, en 1 dag school met nog 4 andere mensen in mijn klas. In het weekend ga ik met vrienden op café of naar andere uitgaansgelegenheden. Dit gaat zo al een jaartje of 2 aan de gang.
Wanneer ik op stap ben heb ik nergens last van, kan het goed vinden met al mijn vrienden, alleen ik ben soms nogal verlegen als het om meisjes gaat. Ik zal niet gauw op een meisje die ik leuk vind af durven stappen.
Mijn probleem is een beetje, ik zit in zo'n enorme sleur voor mijn gevoel, dat ik er soms nogal depressief van word en vaak eenzaam ben.
Ik heb een paar maanden een soort van vriendin gehad, maar we waren te verschillend en dat ging steeds meer botsen, vorige week stond ik op het punt om te zeggen dat ik het niet meer zo zag zitten tussen ons maar het bleek dat ze de dag daarvoor al met een andere kerel had gezoend. Voor mijn gevoel was dit een beetje de druppel die de emmer deed overlopen.
Als ik alleen ben denk ik veels te veel na over allerlei dingen in het leven en hoe ik mezelf in de toekomst zie. Ik zou eens iets nieuws willen, een uitdaging voor mezelf, maar ik heb geen idee wat.
Wilde hier mn hart even luchten aangezien dat hier de plek voor is, thnx voor degene die de moeite nemen om het te lezen
-Anoniem