Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
zo te zien vind bram_05 de relatie erg saai worden zo....zen vriendinnetje is misschien te jong om ergens in te komen, kwa uitgaansgelegenheden. daar heb je geen last van als je ouder bent, als zij ook ouder is he...
|
![]() |
Impulsief wezen; dat je op een onverwacht moment bij hem/haar voor de deur staat en zegt 'Kom op, we gaan naar de Efteling/waterfietsen/een cake bakken/op vakantie/paintballen/.....'
Wees creatief ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Ik zie het heel anders, ik dacht in het begin ook: Hoe kan het in godsnaam leuk en spannend blijven? Maar na 10 en een halve maand is het nog steeds leuk en spannend omdat mijn lief en ik samen groeien. Eerst moet je elkaar beter leren kennen, daarna komen dingen als voorstellen aan je ouders, je ontdekt elkaars lichaam, gaat voor het eerst met hem (of haar) naar bed, je blijft bij elkaar slapen en telkens ontdek je weer andere dingen. Ik heb nog steeds het gevoel dat ik mijn lief beter leer kennen. En als je elkaar veel te vertellen hebt en af en toe een verschillende mening hebt levert dat ook wel wat spanning (hoeft niet negatief te zijn!) op. Kuzz..
|
|