Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-01-2002, 08:54
bram_05
bram_05 is offline
Hoe voorkom je bij een lange relatie nou dat er sleur in komt? Op een gegeven moment heb je alles al samen gedaan, en zit je alleen nog maar thuis. Kortom, wat kan je samen nog doen?????
Oud 20-01-2002, 09:00
U-NiQ
U-NiQ is offline
Je kunt van alles samen doen! Naar de bioscoop, zwemmen, stadten, naar vrienden, uitgaan, films huren, uit eten gaan..
Zo kan ik nog wel even door gaan.
Oud 20-01-2002, 09:07
bram_05
bram_05 is offline
maar als je dat nou allemaal gedaan hebt???
Damn, voor de 18e x naar de bios of weer naar de stad, shit, ik heb alles wel gezien!! Heeft iemand geen id, voor op zaterdagavond ofzo? Geen uitgaan, ze is 14 en komt nergens in!
Oud 20-01-2002, 09:17
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Je kunt toch ook thuis een film kijken, samen koken, gaan zwemmen, wandelen, fietsen, naar het strand, naar de sterren kijken, vrijen, op bed naar muziek luisteren, samen computeren, praten, spelletjes doen, waarheid-durven-doen doen, ... Is toch niet zo moeilijk? En sleur voorkomen is iets anders als 'tips om te doen' he?
Oud 20-01-2002, 17:40
Verwijderd
ach ja, wij zijn elke week wel ergens te vinden, of concertje, of bios, of in de stad of gewoon thuis met een videootje...kijk, je hoéft niet persé iets te doen om eht leuk te houden, gewoon samen in je kamer of op de bank is toch ook leuk, als je amar samen bent en het leuk hebt. maar ja, misschien ligt het ook wel aan de situatie, als je mekaar elke dag ziet zal er best snel sleur in komen ofzo, maar ik zie hem alleen sweekends dus dan ben ik allang blij dat ik hem zie, hoeven niet eens iets speciaals te doen altijd voor mijn part.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 17:47
My$Te®yG!®L
My$Te®yG!®L is offline
Weekendje weg jullie alleen ofzo..? En hoelang hebben jullie dan al ask vrage mag? Kzou gewoon niet teveel bij mekaar thuiszitten , denk dat je dat veel rapper beu wordt. Gewoon, dingen doen die jullie nog nooit gedaan hebben
Oud 20-01-2002, 17:59
Blue Eyes
Blue Eyes is offline
waarom zou je dingen moeten gaan ondernemen ik bedoel heb zelf al best lang een relatie maar het gaat me er echt niet om wat we wel of niet doen het is gewoon al goed als ik bij em ben!! en dat zie ik echt niet als een sleur, volgens mij als je het zo ziet ben je niet aan elkaar gewaagd!!
Oud 20-01-2002, 20:39
supergirl14
supergirl14 is offline
Citaat:
Blue Eyes schreef:
waarom zou je dingen moeten gaan ondernemen ik bedoel heb zelf al best lang een relatie maar het gaat me er echt niet om wat we wel of niet doen het is gewoon al goed als ik bij em ben!! en dat zie ik echt niet als een sleur, volgens mij als je het zo ziet ben je niet aan elkaar gewaagd!!
Ben het met je eens!
Je hoef toch niet persee wat te doen!
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 20:50
Unexplained
Unexplained is offline
Sex?
Kun je je dagen lang mee vermaken.
Oud 20-01-2002, 20:59
de abt van sion
de abt van sion is offline
Je relatie opgeven en met een nieuwe wachten tot na je 21e.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2002, 21:08
Ruben
Ruben is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:
Je relatie opgeven en met een nieuwe wachten tot na je 21e.
en na je 21ste kan er geen sleur meer in komen? Zet is wat nuttigs neer of zo.
Oud 20-01-2002, 22:24
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Ruben schreef:
en na je 21ste kan er geen sleur meer in komen? Zet is wat nuttigs neer of zo.

oh wel, hij heeft eigenlijk wel gelijk...

zo te zien vind bram_05 de relatie erg saai worden zo....zen vriendinnetje is misschien te jong om ergens in te komen, kwa uitgaansgelegenheden. daar heb je geen last van als je ouder bent, als zij ook ouder is he...
Oud 21-01-2002, 11:08
^Marije^
^Marije^ is offline
Impulsief wezen; dat je op een onverwacht moment bij hem/haar voor de deur staat en zegt 'Kom op, we gaan naar de Efteling/waterfietsen/een cake bakken/op vakantie/paintballen/.....'

Wees creatief
Oud 21-01-2002, 11:32
Ruben
Ruben is offline
Citaat:
moenbase schreef:
oh wel, hij heeft eigenlijk wel gelijk...

zo te zien vind bram_05 de relatie erg saai worden zo....zen vriendinnetje is misschien te jong om ergens in te komen, kwa uitgaansgelegenheden. daar heb je geen last van als je ouder bent, als zij ook ouder is he...
Mwah, op je 15e hoef je je toch niet te beperken tot uitgaan? Als je na je 21ste de sleur voorkomt door flink te gaan stappen, tja, dan is je relatie ook op niks gebasseerd eigenlijk. Je moet je gewoon beetje gedragen naar je leeftijd, als je 30 bent wil je misschien naar een theater en als je 15 bent dan ga je naar een pretpark of zo.
Oud 22-01-2002, 07:41
chanel
chanel is offline
ook je eigen dingen blijven doen, en die combineren met hem/haar,
Oud 22-02-2002, 19:23
Druppel
Druppel is offline
Citaat:
Unexplained schreef:
Sex?
Kun je je dagen lang mee vermaken.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2002, 20:07
kipfilet
kipfilet is offline
Ik zie het heel anders, ik dacht in het begin ook: Hoe kan het in godsnaam leuk en spannend blijven? Maar na 10 en een halve maand is het nog steeds leuk en spannend omdat mijn lief en ik samen groeien. Eerst moet je elkaar beter leren kennen, daarna komen dingen als voorstellen aan je ouders, je ontdekt elkaars lichaam, gaat voor het eerst met hem (of haar) naar bed, je blijft bij elkaar slapen en telkens ontdek je weer andere dingen. Ik heb nog steeds het gevoel dat ik mijn lief beter leer kennen. En als je elkaar veel te vertellen hebt en af en toe een verschillende mening hebt levert dat ook wel wat spanning (hoeft niet negatief te zijn!) op. Kuzz..
Oud 22-02-2002, 20:10
Verwijderd
Je moet gewoon een dagje ergens naartoe gaan. Een hele dag samen naar een grote stad, winkelen, bioscoopje, uit eten, gewoon een hele dag!

Love, Lis
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten