Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-12-2007, 08:35
meisj_14
meisj_14 is offline
hoi ,
ik heb een probleem!
telkens als ik naar me vriendje wil gaan , zorgt mijn mam dat ik niet kan ! of zegt ze na de examens en dan zegt ze na kerstmis ofzo en als het dan zover is mag ik plots niet ! ze vind altijd wel iets!
dus moet ik altijd stiekem afspreken!
maar het probleem is : the distance
ik mis hem zo erg ! t'heeft ook een sleur op ons
ik kan er alleen graken met de bus.. maar dan is het nog een héél eind lopen
kben het zo beu hé!
heeft iemand tips ?
zodat ik me allerliefste terug kan vastnemen?
en praten met mijn moeder helpt niet!
alvast bedankt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-12-2007, 09:25
)Vampje(
)Vampje( is offline
De enige logische optie, gezien je leeftijd, lijkt mij om er mee te kappen.
Als je moeder het je verbiedt, en je kan niet met haar praten, dan houdt het gewoon op.

Of je vriendje moet naar jou toe komen, zodat jullie ergens bij jou in de buurt kunnen afspreken.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2007, 12:06
meisj_14
meisj_14 is offline
nja kappen doe ik nie! dan maar andere optie proberen
Met citaat reageren
Oud 21-12-2007, 12:13
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
nja kappen doe ik nie! dan maar andere optie proberen
Beetje vreemd dat je zelf nog niet op dat idee bent gekomen...
Maar goed, ik zou zeggen: probeer het, en mocht het niet werken...tja, dan zul je er toch mee moeten kappen. Wat wil je anders doen? Ik zie weinig opties..
Succes in ieder geval!
Met citaat reageren
Oud 21-12-2007, 12:25
Verwijderd
Citaat:
Of je vriendje moet naar jou toe komen, zodat jullie ergens bij jou in de buurt kunnen afspreken.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2007, 13:04
Verwijderd
Ik weet niet hoe lang jullie al wat hebben. Maar vaak zijn moeders nog een beetje voorzichtig en dat is best logisch.
Als hij nou vaker naar jou komt, kan zij hem ook wat beter leren kennen en kan ze wennen aan het idee.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2007, 18:45
AzN
AzN is offline
Mag je ook niet met 'n groepje (vrienden, vriendinnen én je vriendje) iets leuks gaan doen? Of desnoods met familieleden van jouw of zijn kant erbij, dan kun je er meteen 'n compleet familietripje van maken!

Je kunt ook de moeder van je vriend met jouw moeder laten praten, misschien dat zij haar kan overtuigen? Vraag anders 'ns of hij 'n keertje bij jullie mag komen eten?
Oud 21-12-2007, 19:14
meisj_14
meisj_14 is offline
Citaat:
Mag je ook niet met 'n groepje (vrienden, vriendinnen én je vriendje) iets leuks gaan doen? Of desnoods met familieleden van jouw of zijn kant erbij, dan kun je er meteen 'n compleet familietripje van maken!

Je kunt ook de moeder van je vriend met jouw moeder laten praten, misschien dat zij haar kan overtuigen? Vraag anders 'ns of hij 'n keertje bij jullie mag komen eten?

haha nej , kwil gewoon eens met hem alleen kunnen zijn
en voor me vriendinnen is het ook nie leuk dat ze moeten meegaan en dan weinig aandacht krijgen me moeder is gewoon ouderwets kmag nooit niks
Met citaat reageren
Oud 21-12-2007, 19:20
Buster
Buster is offline
Hoe oud is je vriendje?
Met citaat reageren
Oud 21-12-2007, 19:57
AzN
AzN is offline
Tuurlijk wil je liever alleen zijn met je vriend, maar je kunt je aan de andere kant toch ook wel voorstellen dat je moeder er moeite mee heeft om haar 14-jarige dochter alleen te laten met haar eerste vriendje? 't Helpt echt als ze je vriend eerst beter leert kennen!

En doe vooral niets stiekem, want de waarheid komt toch boven tafel of je krijgt er later zelf spijt van. Geloof me .
Oud 21-12-2007, 20:40
Pruts0r
Pruts0r is offline
Laat jouw moeder gewoon eens met zijn moeder praten. Of laat hem komen, samen met zijn moeder... Dat helpt echt wel hoor.
Oud 21-12-2007, 21:00
Verwijderd
Citaat:

Dat.

En @ AzN: Ik moet altijd lachen als ik jouw sig zie, in combinatie met zowat alles wat je post vind ik het gewoon heel grappig.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2007, 04:17
AzN
AzN is offline
Citaat:
En @ AzN: Ik moet altijd lachen als ik jouw sig zie, in combinatie met zowat alles wat je post vind ik het gewoon heel grappig.
Geestig hè , maar of 't het geloofwaardigheidsgehalte van m'n posts verhoogt... .
Oud 22-12-2007, 08:36
Verwijderd
Citaat:
Geestig hè , maar of 't het geloofwaardigheidsgehalte van m'n posts verhoogt... .
Tuurlijk wel! Positive thinking!
Met citaat reageren
Oud 22-12-2007, 12:30
Magican
Magican is offline
Ik ben ook wel benieuwd naar de leeftijd van het vriendje van de TS
Oud 23-12-2007, 14:01
Malossi
Malossi is offline
Komop zeg, je bent 14, beter kijk je wat minder zwijmelfilms!
Oud 23-12-2007, 16:44
Volk
Volk is offline
hoe lang zijn jullie al samen? En heeft je moeder hem al echt ontmoet?
Met citaat reageren
Oud 27-12-2007, 18:29
meisj_14
meisj_14 is offline
16 ,, ong maandj en nee..
Met citaat reageren
Oud 27-12-2007, 19:22
Verwijderd
Dan snap ik je moeder prima. Nodig hem maar eens uit bij je thuis om kennis te maken met je moeder, dat doet vaak wonderen.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2007, 11:44
Nona
Nona is offline
Ja, je kunt niet van je moeder verwachten dat ze er helemaal gerust op is als jullie alleen maar samen willen zijn, zonder mensen erbij. Accepteer gewoon dat je hem ook aan je ouders en vrienden voor zult moeten stellen, en dat je dan ook gezellig kunt doen tegen anderen in plaats van alleen maar tegen hem. Die momenten alleen komen echt wel, maar laat je moeder eerst aan het idee wennen. Je afzonderen met je vriendje zal je in ieder geval niet helpen.
Oud 29-12-2007, 21:40
June bug
June bug is offline
Citaat:
Tuurlijk wil je liever alleen zijn met je vriend, maar je kunt je aan de andere kant toch ook wel voorstellen dat je moeder er moeite mee heeft om haar 14-jarige dochter alleen te laten met haar eerste vriendje?
Best begrijpelijk ja. Ik vind het alleen raar dat haar moeder haar dan iedere keer zegt dat ze er bijv. na kerst heen mag, en het dan weer intrekt. Zo verheugt de TS zich iedere keer en wordt dan weer teleurgesteld. Beter zou zijn als de moeder van de TS gewoon zei: ik wil het niet hebben, of, ik vind het goed maar alleen als... etc.
En @ TS: waarom zou je niet met je moeder erover kunnen praten? Je kunt toch eerlijk zeggen dat je het niet fijn vindt zoals het nu gaat en samen naar een compromis zoeken waar jullie allebei tevreden mee zijn? Als je je volwassen opstelt maak je daar al meer kans mee denk ik.
Oud 30-12-2007, 01:43
crazy88
crazy88 is offline
Ja ik heb zoiets ook al gezien. Mijn broertje is 16 en heeft met een meisje van 14. Die moeder verzint ook steeds dingen maar als ze zeggen dat ze alleen vrienden zijn dan mogen ze ineens bij elkaar slapen???
vreemd maargoed. Ja ik denk dat je hem moet uitnodigen naar jou toe en dat je moeder en hij elkaar moeten leren kennen. Is het echt serieus tussen jullie? Want jij zegt dat je er met de bus heen moet, maar dat is toch geen ramp of moet je echt uren in de bus zitten?
Reageren

Regels voor berichten