Advertentie | |
|
![]() |
|
Mag je ook niet met 'n groepje (vrienden, vriendinnen én je vriendje) iets leuks gaan doen? Of desnoods met familieleden van jouw of zijn kant erbij, dan kun je er meteen 'n compleet familietripje van maken!
![]() Je kunt ook de moeder van je vriend met jouw moeder laten praten, misschien dat zij haar kan overtuigen? Vraag anders 'ns of hij 'n keertje bij jullie mag komen eten?
||
Citaat:
haha nej , kwil gewoon eens met hem alleen kunnen zijn ![]() en voor me vriendinnen is het ook nie leuk dat ze moeten meegaan en dan weinig aandacht krijgen ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Tuurlijk wil je liever alleen zijn met je vriend, maar je kunt je aan de andere kant toch ook wel voorstellen dat je moeder er moeite mee heeft om haar 14-jarige dochter alleen te laten met haar eerste vriendje? 't Helpt echt als ze je vriend eerst beter leert kennen!
En doe vooral niets stiekem, want de waarheid komt toch boven tafel of je krijgt er later zelf spijt van. Geloof me ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En @ AzN: Ik moet altijd lachen als ik jouw sig zie, in combinatie met zowat alles wat je post vind ik het gewoon heel grappig. ![]() |
![]() |
|
Ja, je kunt niet van je moeder verwachten dat ze er helemaal gerust op is als jullie alleen maar samen willen zijn, zonder mensen erbij. Accepteer gewoon dat je hem ook aan je ouders en vrienden voor zult moeten stellen, en dat je dan ook gezellig kunt doen tegen anderen in plaats van alleen maar tegen hem. Die momenten alleen komen echt wel, maar laat je moeder eerst aan het idee wennen. Je afzonderen met je vriendje zal je in ieder geval niet helpen.
||
![]() |
Citaat:
En @ TS: waarom zou je niet met je moeder erover kunnen praten? Je kunt toch eerlijk zeggen dat je het niet fijn vindt zoals het nu gaat en samen naar een compromis zoeken waar jullie allebei tevreden mee zijn? Als je je volwassen opstelt maak je daar al meer kans mee denk ik.
|
Ja ik heb zoiets ook al gezien. Mijn broertje is 16 en heeft met een meisje van 14. Die moeder verzint ook steeds dingen maar als ze zeggen dat ze alleen vrienden zijn dan mogen ze ineens bij elkaar slapen???
![]() vreemd maargoed. Ja ik denk dat je hem moet uitnodigen naar jou toe en dat je moeder en hij elkaar moeten leren kennen. Is het echt serieus tussen jullie? Want jij zegt dat je er met de bus heen moet, maar dat is toch geen ramp of moet je echt uren in de bus zitten?
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Dump de playlist mmuddy | 83 | 17-06-2004 00:06 | |
Muziek |
Welke muziek heb jij? AXE | 66 | 18-07-2003 15:08 | |
Muziek |