![]() |
|
Verwijderd
|
Nou het is na je toetsweek begonnen, ik weet niet hoe je toetsweek is gegaan, maar misschien heb je dat niet zo goed gedaan of moet je bepaalde verwachtingen inlossen. Angststoornissen gaan vaak gepaard met verminderde concentratie, slaapstoornissen ( en nachtmerries), hoofdpijn, vaak moeten plassen, duizeligheid, buikkrampen, zweten.
|
![]() |
|
Dementie is een verzamelnaam voor een hele hoop aandoeningen. Dat jij zoiets hebt als oude mensen hebben is zeer onwaarscheinlijk. Er kunnen voor je verhaal meerdere verklaringen zijn, van niks bijzonders aan de hand (slaap wat beter etc) tot allerlei andere medische dingen. Maar hier het rijtje oorzaken van dementie gaan opnoemen is compleet zinloos.
|
Verwijderd
|
ja de vergeetachtigheid is nou niet heel ernstig. Dementie komt in het algemeen voor bij oude mensen. De kans dat kinderen van 13 dementie hebben is uitzonderlijk klein. Of hij moet z'n bewegingsstoornissen, tintelingen gepaard met bleke/gele huid of alcoholmisbruik verzwijgen
![]() Ga naar de dokter. |
![]() |
||
Citaat:
|
Als ik heel zenuwachtig ben moet ik ook vaak plassen.
Maar echt jongen. Ga hup naar die huisarts (en opticien). Misschien is er wel niets met je aan de hand en ben je gewoon wat oververmoeid en leef je ongezond. Ga sowieso op tijd naar bed (vaste tijden), eet fruit en zorg dat je voldoende binnen krijgt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Wij denken (oké, ik denk) dat je zit te stressen om niets. Hoe meer je focust op wat je allemaal vergeet, hoe meer je gaat vergeten. Probeer eerst maar eens wat meer fruit te eten en op tijd naar bed te gaan, als je dokter beter is en je vertrouwt het nog steeds niet, kan je dan naar hem toe gaan.
|
Ik denk dat je niet met twee verschillende namen in één topic moet posten en dan ook nog doen alsof je iemand anders bent, en ik denk dat als je je echt zorgen maakt je naar een vervanger van je huisarts moet gaan. Verder denk ik dat het wel meevalt en eigenlijk denk ik, gezien je topic over slechte ogen, dat je of faket, of paniekt om niks.
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Dementie wel, maar dementie is een verzamelnaam voor een hoop aandoeningen en zegt meer dat er een geheugenstorenis is. Snap je het verschil?
|
Het is geloof ik al eens gezegd, maar: hoe meer je je druk maakt, hoe erger dit soort dingen worden. Relax, ok? En volg de rest van de tips op.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[PDA] Is dit de oplossing voor mijn vergeetachtigheid? knijtert! | 7 | 17-01-2006 02:10 | |
Liefde & Relatie |
verjaardag vergeten Verwijderd | 15 | 23-12-2005 13:59 | |
Verhalen & Gedichten |
Vergeten skull-head | 3 | 20-04-2005 18:55 | |
Verhalen & Gedichten |
vergeten MightyMarcel | 3 | 27-12-2003 20:37 | |
Psychologie |
GVD weer me afsrpaak bij riagg vergeten :@ HelpMePlease | 12 | 01-09-2003 16:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Vergeten kleinedraak | 1 | 12-06-2003 08:37 |