Advertentie | |
|
![]() |
|
www.boodschappen.nl of www.ah.nl, daarna bij recepten "bier" invullen
Je krijgt recepten van stampot en bv goulash tot roerbakgerechten en oliebollen
|
Verwijderd
|
In pannekoeken? Omg dat wil ik ook proberen <3
Misschien heb je hier iets aan: - Gerechten met bier, maar wel speciaalbier, geloof ik. - Bier en gastronomie Géén idee, maar dat vond ik op google.. |
![]() |
|
Nu stond er jaren geleden een recept in het ad met bokbier, ik wist dat hij nog eens van pas zou komen.
![]() Van een vergeeld stuk krant: Benodigheden (4 pers.): 4 biefstukken (à 125g), 250g gemengde paddestoelen in stukjes, 5 el olijf- of zonnebloem olie, 2 el roomboter, 1 takje tijm, 1 teentje knoflook (fijngehakt), 3 sjalotjes (fijngehakt). 1 el worcestersaus, 2.5 dl bokbier, peper en zout uit de molen, 1 el fijngeknipte bieslook. Bereiding: 3 el olie in een wok of koekenpan verwarmen, eerst de paddestoelen bakken. Dan de sjalotjes, tijm en knoflook toevoegen en even meebakken. Bier en worcestersaus erbij mikken, 5 minuten laten stoven. Op smaak brengen met peper en zout en warm houden. Biefstukjes met peper bestrooien, in een koekenpan 2 el olie en 2 el boter verhitten. Biefstukjes om en om bakken, met de saus op wame borden serveren, gegarneerd met bieslook. Lekker met aardappelkroketjes en bokbier.
|
![]() |
in het magazine 'boodschappen' van januari 2008 staan een aantal recepten voor gerechten met bier.
- hamlapjes in witbier - gents stoofvlees - gestoofde kip met witlof en krieltjes - jachtschotel - broodschoteltje met bokbier ze staan ook op de website http://www.emte.nl/recepten/ geloof ik. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Algemeen tripreport topic Verwijderd | 413 | 09-02-2017 23:04 | |
Eten & Drinken |
Wat heb je vandaag allemaal gegeten en gedronken? #28 Verwijderd | 501 | 15-10-2009 13:41 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #62! MartinV | 396 | 17-09-2009 15:03 | |
Verhalen & Gedichten |
"Nee, kijk dan Marco met zijn eeuwig gerammel aan de beek" Valentijn | 5 | 19-10-2004 14:17 | |
Verhalen & Gedichten |
Wilt u dit even keuren lestat080 | 14 | 29-03-2004 21:30 | |
Verhalen & Gedichten |
Geef je mening over deze tekst lestat080 | 31 | 29-03-2004 16:23 |