Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-03-2001, 14:19
Steefzz
Steefzz is offline
Ik wil dat zo wel eens weten wat de meeste hebben en/of makkelijker vinden. Een GSM met prepaid of abonnement.
Ik heb zelf nl een abonnement en ik vind het echt een stuk beter als prepaid. Met mijn vorige prepaid foontje was ik meestal zo'n 80 piek per maand aan beltegoed kwijt en nu heb ik een abonnement en ben ik meestal gemiddeld 50 a 60 piek per maand kwijt, en ik kan er nog bijna 2 keer zoveel voor bellen als met me prepaidje. Is dat relax of is dat relaxe????????
Advertentie
Oud 06-03-2001, 14:20
Berretje
Berretje is offline
NOu, ik heb nu Ben regelmatig met Nokie 3210 maar laatst eenb rekening binnen van 70,- nie zo leuk. Denk da ik toch maar uns mijn vriendin de schuld ga geven
Oud 06-03-2001, 20:19
Unexplained
Unexplained is offline
Ik heb zelf een Debitel Business (hoogste) abonnement. Rekeningen zitten rond de 550-600 per maand. Met pre-paid zou het helemaal niet te betalen zijn...plus dat pre-paid ontzettend onhandig is.
Oud 06-03-2001, 20:49
ick
ick is offline
prepaid, want:
1) ik mag geen abbo, 'k ben 15
2) phoontjes unlocken is verslavende
3) bij abbo bel ik tot ik 'n ons weeg en raak ik eraan failliet, bij prepaid kan je de kosten makkelijker in de hand houden
Oud 07-03-2001, 08:33
Steefzz
Steefzz is offline
Citaat:
ick schreef:
prepaid, want:
1) ik mag geen abbo, 'k ben 15
2) phoontjes unlocken is verslavende
3) bij abbo bel ik tot ik 'n ons weeg en raak ik eraan failliet, bij prepaid kan je de kosten makkelijker in de hand houden

1) ik ben 17 ik mag het ook niet maar heb 'm op mijn pa z'n naam staan.
2) ieder zijn eigen hobbies
3) Dat is gewoon een kwestie of je het zelf een beetje in de hand kan houden
Oud 07-03-2001, 09:07
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
Steefzz schreef:
1) ik ben 17 ik mag het ook niet maar heb 'm op mijn pa z'n naam staan.
Je mag 'm inderdaad niet op je eigen naam zetten, maar je kunt wel je eigen rekeningnummer opgeven zodat je niets hoeft af te rekenen met je ouders.
Oud 07-03-2001, 10:26
Is er nog bier ?
Is er nog bier ? is offline
Citaat:
Unexplained schreef:

Je mag 'm inderdaad niet op je eigen naam zetten, maar je kunt wel je eigen rekeningnummer opgeven zodat je niets hoeft af te rekenen met je ouders.
Dat kan dus tegenwoordig niet meer. Het rekeningnummer dat je opgeeft bij het afsluiten van een abonnement moet op naam staan van de aanvrager; dat moet dan dus de rekening van je ouders zijn. Hooguit kun je je eigen naam opgeven als gebruiker van het abonnement, zodat de rekeningen wat makkelijker uit elkaar te houden zijn als je ouders nog een abonnement hebben bij dezelfde provider.
Oud 07-03-2001, 14:55
Steefzz
Steefzz is offline
Citaat:
Is er nog bier ? schreef:
Dat kan dus tegenwoordig niet meer. Het rekeningnummer dat je opgeeft bij het afsluiten van een abonnement moet op naam staan van de aanvrager; dat moet dan dus de rekening van je ouders zijn. Hooguit kun je je eigen naam opgeven als gebruiker van het abonnement, zodat de rekeningen wat makkelijker uit elkaar te houden zijn als je ouders nog een abonnement hebben bij dezelfde provider.
Ja idd, dat klopt.
Ik werk nl zelf in een gsm zaak en je kan niet meer je eigen rekening nummer opgeven.
Oud 07-03-2001, 18:02
Is er nog bier ?
Is er nog bier ? is offline
Citaat:
Steefzz schreef:
Ja idd, dat klopt.
Ik werk nl zelf in een gsm zaak en je kan niet meer je eigen rekening nummer opgeven.
Dan zijn we dus (bijna) collega's. Ik werk nl. in een winkel waar ze (ook) telecom verkopen.
Oud 07-03-2001, 22:33
Steefzz
Steefzz is offline
Citaat:
Is er nog bier ? schreef:
Dan zijn we dus (bijna) collega's. Ik werk nl. in een winkel waar ze (ook) telecom verkopen.
Haha, ow vet. Relaxed baantje eej?
Oud 11-02-2008, 13:31
mikek
mikek is offline
Hey,

Met abonnement gaan mijn rekening nogal snel omhoog, nou die van mijn ouders dan ;-) Nu heb ik dus prepaid wat af en toe echt niet relaxed is als je gaat stappen en je hebt geen beltegoed meer.
Over een jaar ben ik 18 en dan kan ik zelf een abonnement afsluiten maar ik weet nog niet of ik dat ga doen. Ik kwam toevallig op de site ... waar je online kan opwaarderen, echt een aanrader! Nu kan ik gewoon snel even thuis opwaarderen als ik belminuten nodig heb en ga ik niet onopgemerkt zwaar over mijn bundel heen.
Ik las laatst ook iets over een gratis sim-pakket dat je kan gebruiken als je het niet erg vindt om af en toe reclame-smsjes te ontvangen. dat lijkt me ook wel wat :-)

Laatst gewijzigd op 12-02-2008 om 14:07.
Oud 11-02-2008, 15:27
M@rco
M@rco is offline
Dit topic is 7 jaar oud.

Regels voor berichten