![]() |
||
Citaat:
krijg je dit... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Je kan ook bv eerst je wang tegen de hare leggen tijdens het dansen. Als ze dan contact houd in plaats van haar hoofd terug te trekken, langzaam doorschuiven (wel uitkijken als je stoppels hebt!) naar haar lippen.
||
Citaat:
||
Citaat:
stevig dr bovenarmen pakken en naar je toe drukken idd, esthetisch wel mooi maar volgens mij niet echt gemakkelijk voor haar
||
Citaat:
|
![]() |
Ik heb geen zin om 't hele topic door te bladeren, maar heb 't zelfde probleem een beetje. Ik weet nooit wanneer 't een goed moment is om te zoenen. Een voorbeeld;
Een paar weken terug was er een jongen bij me, nee geen relatie, gewoon friends. Leuke dag gehad en al, maar een paar dagen geleden zei hij op een leuke manier dat hij het jammer vond dat ik hem niet zoende. Kansen genoeg gehad enzo, maar zoiets lukt me nooit whaha! Ik klap al heel snel dicht, omdat ik onzeker ben en alles dusja. Hoe kan ik 't het beste aanpakken, zonder nerveus of bang te zijn dat ik dichtklap? x |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Het klinkt misschien stom maar je moet het gewoon vragen!
Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? Voordat je het vraagt moet je natuurlijk wel het idee hebben dat je hem/haar kan zoenen.... "Zou je mij willen zoenen?" Antwoord: "Ja/Misschien?"------Zoenen maar! Antwoord: "Nee!"--------"Niet dat ik het zou willen hoor,maar het leek alsof je iets aan het proberen was."
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
zoenen kanon002 | 4 | 09-05-2014 23:33 | |
Lichaam & Gezondheid |
Aftrekken kans op SOA of HIV?? angstofniet? | 52 | 15-08-2011 04:36 | |
Liefde & Relatie |
Hoe deze stukgelopen relatie verwerken? Foetsj_NL | 14 | 14-04-2010 17:32 | |
Psychologie |
Hoe leer ik haar te vertrouwen? DanielPieters | 16 | 19-02-2009 21:17 | |
Liefde & Relatie |
Moet ik dit dating-gebeuren een kans geven? SuperSanne | 35 | 05-02-2005 20:02 | |
Liefde & Relatie |
Wanneer vinden jullie dat je van een relatie kan spreken? Sangria | 58 | 06-12-2003 11:19 |