Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-12-2007, 18:52
Verwijderd
Had net in een wietzakje 2 pillen gedaan, en die in mijn portemonnee. Maar nu is er 1 van die pillen gebroken, helemaal in poeder.

Kan ik daar nog iets mee? Door een glas cola gooien? Opsnuiven?
Advertentie
Oud 31-12-2007, 18:52
Verwijderd
Of wacht kan ik geen bommetje gooien?
Oud 31-12-2007, 18:58
Ellesdee
Ellesdee is offline
je kan t idd in een bommetje doen

in je drinken is niet zo slim, want dat kan erg slecht zijn voor je tanden
Oud 31-12-2007, 19:24
Verwijderd
Citaat:
je kan t idd in een bommetje doen

in je drinken is niet zo slim, want dat kan erg slecht zijn voor je tanden
och ja, maar een bommetje is ook slecht voor je maag.
Ik zou gewoon voor in je drinken gaan. Is slecht voor je tanden, maar voor 1x maakt dat niet uit.

Je kunt het snuiven, maar dat gaat je neus absoluut niet leuk vinden. Dat bindmiddel enzo is best agressief.
Oud 31-12-2007, 22:08
Verwijderd
Oke...dan gooi ik wel een bommetje. als het ervan komt...speed. jezus wat een spul, omg. teringrommel, ik doe het nooit meer. me neus is naarde klote wtf argh
Oud 01-01-2008, 04:14
Verwijderd
haha vrijdag weer een dag
beter heb je geen last gehad van bloedneuzen ofzo, die zijn nooit zo charmant
Oud 01-01-2008, 05:42
Verwijderd
van bloedneuzen helemaal geen last gehad, alleen me neus is verrot (a)

saaa....teringzooi, verdomme net thuis, fiets kwijt enzo, bezopen, strak van de pep. aan die pillen ben ik niet eens meer toe gekomen maar het is nog een week kerstvakantie maar i kweet nu iig wat ik er nog mee kan
Oud 01-01-2008, 12:29
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
van bloedneuzen helemaal geen last gehad, alleen me neus is verrot (a)

saaa....teringzooi, verdomme net thuis, fiets kwijt enzo, bezopen, strak van de pep. aan die pillen ben ik niet eens meer toe gekomen maar het is nog een week kerstvakantie maar i kweet nu iig wat ik er nog mee kan
een bloedneus krijg je niet na drie keer snuiven. Misschien verschilt het enorm per slijmvlies of zo, maar ik heb slechts een heel enkele keer een bloedneus gehad.
Oud 01-01-2008, 12:44
Verwijderd
nou ja heb ook ooit zulke zooi gekocht, dat ik daarvan een bloedneus kreeg. Sindsdien had ik altijd mijn vaste contact. Bij mij scheelde het ook of ik alcohol had gedronken of niet.
Oud 01-01-2008, 12:46
Verwijderd
Citaat:
een bloedneus krijg je niet na drie keer snuiven. Misschien verschilt het enorm per slijmvlies of zo, maar ik heb slechts een heel enkele keer een bloedneus gehad.
Ik heb het wel eens gehad, maar toen was ik ook verkouden en liep ik continu te snotteren.
Oud 03-01-2008, 16:02
Lieved
Lieved is offline
In je drinken gooien
Oud 03-01-2008, 20:12
HTID
HTID is offline
Ik heb wel eens 1.5 gram coke op een avond gesnoven en daarnaast veel bier gedronken. Toen ik de volgende dag wakker werd zat mijn hele bed onder het bloed
Oud 03-01-2008, 21:35
Verwijderd
ja maar coke is ook gewoon kut veel te duur, na een half uurtje is het weg en dan heb je veel te veel zin in een nieuw lijntje
Oud 05-01-2008, 20:54
Verwijderd
Ik heb uit pure verveling maar al dat poeder door mn cola geflikkerd. Ik wil gewoon ff weten hoe het nou zit met die pillen...ik zie wel hoe het valt. Ik voel me prima (m'n vriendin is net 2 dagen bij me geweest ;p), heb vandaag gewoon goed gegeten en geslapen en ik zit hier lekker chill op mijn eigen kamer dus ik zie wel hoe het valt.

Die cola word er niet lekkerder op btw
Oud 05-01-2008, 23:26
Verwijderd
hmm...ruim 2 uur later en het gevoel is alweer weg. wat een rotpillen halfuurtje/3 kwartier nadat ik die cola opgedronken had voelde ik het, maar het kwam niet verder dan de eerste effecten van een echt goede xtcpil. zeg maar de effecten net voordat die inslaat, dat je hoofd een beetje licht word enzo. ik heb nu wel een beetje het 'mellow gevoel', een beetje suf, loom, langzaam, moe gevoel.

Iig, ik denk dat er wel mdma in zat maar gewoon in een lage dosering. ik ging er verder niet van trippen ofzo
Oud 06-01-2008, 03:00
Günther
Günther is offline
ook niet achter de pc doen man! gewoon 2 pillen in je mik en de stad in met je aars!
Oud 06-01-2008, 10:33
Verwijderd
Citaat:
ook niet achter de pc doen man! gewoon 2 pillen in je mik en de stad in met je aars!
nee

ergens eind december heb ik ze gekocht, en een maat van me had er diezelfde nacht nog eentje genomen. toen ik al thuis was smste hij dat het trippillen waren. maar dat was allemaal vaag enzo, hij is gewoon samen met een andere vriend om 5 uur ofz naar huis gefietst. maargoed, voor de zekerheid dacht ik, dan neem ik er thuis eentje, als het foutgaat heb ik hier alles bij de hand en als het wel goed is dan heb ik ook een leuke avond. keihard down gaan in de stad en 10 km naar huis moeten lopen/fietsen/whatever is ook niet zo fijn.
Oud 06-01-2008, 18:34
Anuz
Anuz is offline
Ik heb een masterlijk plan: Kan je niet een kauwgompje helemaal wijd en plat maken, daar je poeder in mikken en dan weer beetje dichtmaken en dan doorslikken?
Oud 06-01-2008, 19:52
Verwijderd
dan beter een vloeitje
Oud 06-01-2008, 20:53
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een masterlijk plan: Kan je niet een kauwgompje helemaal wijd en plat maken, daar je poeder in mikken en dan weer beetje dichtmaken en dan doorslikken?
Waarom zou je dat willen doen?
Oud 07-01-2008, 00:03
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
"masterlijk plan" wtf

Poeder in een (lang) vloeitje wikkelen en dan tot n klein propje frommelen werkt over het algemeen prima.
Ook n manier om zonder vloeistof je pil te kunnen innemen omdat de zooi als je t goed doet geen contact met je smaakorgaan heeft.
Oud 07-01-2008, 08:48
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Lijkt me omslachtig Vloeitjes werken prima. Ik weet niet welke van de twee wat schadelijkheid betreft erger is...
Oud 07-01-2008, 09:55
Lenny K
Lenny K is offline
mij lijkt in zo'n geval oplossen het beste, liefst een zo groot mogelijke verdunning... wat er dan nog aan je tanden komt is echt minimaal
Oud 07-01-2008, 16:52
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Daarom juist n bommetje maken.
Bommetje lijkt me trouwens effectiever/sneller werken dan een pil an sich, daar t tzelfde sjpul is maar dan met een grotere oppervlakte.
Oud 08-01-2008, 13:56
Verwijderd
mja een vloeitje lost snel op en poedervorm wordt sneller opgenomen
Advertentie
Oud 05-03-2008, 11:00
M@TRIX
M@TRIX is offline
denk dat in een capsule stoppen of een bommetje het "beste" is.

ik heb uit "de wilde jaren" 1 gebroken kies overgehouden.
Oud 05-03-2008, 16:29
Verwijderd
Ja nu is dat ding allang op hoor

Kaakspierpijn ftw.
Oud 05-03-2008, 17:50
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Mja, tis blijkbaar de dag van de nutteloze papegaaienups
Oud 05-03-2008, 20:22
coopergirl
coopergirl is offline
mkay, de pil is al op