![]() |
|
Hier is de vorige.
Buiten dat ik weer terug naar E. wil, wil ik ook op kamers gaan en weg uit de stress thuis.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat alles weer wordt zoals 't was met mijn vrienden.
Dat ik weet of ik met mijn opleiding wil stoppen of niet. Dat het morgen gezellig wordt als ik uitga en ik niet verdrietig word door herinneringen en me op mijn gemak voel. Dat het zondag is, want vriendje!<3 Hij is lief en leuk! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik wil drummen (ga ik zometeen doen. <3)
Ik wil weten wat hij allemaal uitvreet met andere meiden. Niet omdat ik hem wil, maar dat zou aangeven dat we volwassen zijn (of iig doen alsof) en weer normaal kunnen doen Die ene vriendin een knuffel geven en haar achterlijke vriendje een mep geven Die andere vriendin meppen en roepen dat ze normaal moet gaan doen Een betere bestevriendin zijn En last but not least; Hem, hier, nu. |
![]() |
|
*streep door vorige stuk heenzet, behalve stukje over familie van stiefmoeder* Ik heb net even flink mijn hart bij d'r gelucht. En dat helpt behoorlijk merk ik. En het enige wat ik nu wil, is dit gevoel houden, gewoon een heel vredig en opgelucht gevoel, alsof een last van mijn schouders afvalt en dan strakjes met Blackfield en Spinvis in slaap vallen.
Laatst gewijzigd op 13-01-2008 om 20:24. |
![]() |
|
![]() |
Ik wil de zomer en muziek luisteren terwijl ik kijk naar de bomen die bewegen door de wind die hard waait, ook al is het zomer. En ik wil klaar zijn met school en aan mijn studie beginnen zonder er enige moeite mee te hebben, en nieuwe mensen ontmoeten. Mijn allerbeste vriendin doodknuffelen omdat ze zo top is en mijn andere vriendin haar ouders verrot schelden omdat ze het gezin uit elkaar laten vallen!
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
ik wil een bepaald iemand heel erg knuffelen.
omdat ie 't vaak moeilijk heeft en door z'n autisme erg angstig is. en mijn moeite om hem te laten wennen aan mij en mij te vertrouwen nu eindelijk wordt beloond.
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
De (cu2) sexvragenlijst Some | 41 | 25-04-2020 22:14 | |