Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() 4-hydroxybutaanzuur (bekend als GHB en ook γ-hydroxyboterzuur) is oorspronkelijk een slaapmiddel, dat later als een drug werd geclassificeerd. GHB wordt veelal gebruikt als partydrug. Ik vind dit trouwens een beetje een extreem verhaal. Vrienden vertrouwen heeft in mijn mening weinig te maken met bang zijn of ze een rapedrug in je drankje zullen doen of niet. Maar als je het zo wil definiëren, dan vertrouw ik mijn vrienden best.
||
Citaat:
Het is alleen best wel lullig dat dit zo gebeurt. Zeker als je hem vetrouwt en bovenstaand raar gevoel niet hebt gehad. Zo verlies je vertrouwen in de mens. Maar wat wil je van ons horen? Dit rare gevoel krijg ik inderdaad wel eens bij sommige mensen. Daar blijf ik dan zo veel mogelijk bij uit de buurt. Bij vrienden heb ik dit gevoel natuurlijk niet, anders waren ze geen vrienden van me.
|
Verwijderd
|
Ik heb het idee dat je misschien eerder even je verhaal/frustratie kwijt wilde dan dat je echt wil weten of wij onze vrienden vertrouwen? Of mensen wil waarschuwen? Want het is inderdaad wel een erg extreem verhaal om zo een vraag aan te koppelen, gezien zo een gebeurtenis natuurlijk aardig zeldzaam is.
Hoe weet je trouwens wat er met je is gebeurd en dat je verkracht bent? Niet lullig bedoeld, maar je bent toch "out" als je onder invloed van GHB bent? Lijkt me inderdaad heel moeilijk te bewijzen, ik hoop voor je dat de politie in het onderzoek toch voldoende bewijs vindt. Ik vertrouw mijn vrienden en vriendinnen absoluut en verwacht niet dat er iemand is die GHB in mijn drankje zou doen. Ik denk echter dat je dat nooit verwacht.. Het is zo iets extreems! Helaas hoor je toch dat de meeste nare misdaden gebeuren door bekenden, je kunt het nooit 100% zeker weten. Een kwestie van intuitie denk ik.. en uiteindelijk kun je er eerder vanuit gaan dat je vrienden wel te vertrouwen zijn dan niet, lijkt me. |
![]() |
|
Ik vertrouw mijn vrienden, ja, dat zijn geen rare freaks die me willen drogeren en verkrachten.
Het heeft niks te maken met je vrienden vertrouwen maar vanaf welk punt je iemand als vriend beschouwd.
|
Had geen vreemd gevoel bij die vriendschap.
Had het echt niet verwacht gewoon. Komt laaste tijd vaker voor dan je denkt. Nu ik meer bij de politie kom en zo hoor je soms ergere dingen dan mij is overkomen. Ghb is inderdaad een partydrugg, je kan bewusteloos raken en verlamd voor een tijdje.
|
http://www.politie.nl/gelderland-zui...htingszaak.asp
ze maken er dus wel een zaak van. gelukkig. Ben out gegaan voor een tijdje maar kan me veel nog herinneren. De politie heeft mijn kleding in beslag genomen en zijn bezig met onderzoek van het dna. Laat ik het hopen dat ze snel gepakt worden.
|
Je wist toch wie de daders waren waarom dan zo'n signalement?
Inderdaad is het nogal vergezocht om de vraag "vertrouw je je vrienden?" te linken aan "verwacht je dat ze je zouden kunnen drogeren en verkrachten?", omdat ik mensen van wie ik dat verwacht niet eens in mijn kennisen- laat staan in mijn vriendenkring zou willen. Ik vertrouw mijn allerbeste vrienden volledig, maar dat zijn er niet zoveel. Daarnaast heb ik nog wat vrienden aan wie ik veel maar niet alles zou vertellen. Niet direct omdat ik denk/verwacht dat ze het door zouden vertellen, maar omdat ik het risisco niet wil nemen.
|
Uhu, ja van die ene vriend weet ik naam alles, maar die andere gozer weet ik niet wie dat is. En er kwam er later nog een bij die toekeek
![]() Daarom dat signalement. Ja inderdaad ik heb ongeveer ook zo'n beetje wat jij hebt. Maar een paar vrienden. Maar ik had er toen misschien net 5 en daar zat die gozer ook tussen blijkbaar. Zou niet weten wat er in zijn hoofd omging.. ![]()
|
Verwijderd
|
Als ik die beschrijvingen zo lees, moet ik toch zeggen dat ze er verdacht uit zien (gouden tanden, baggy broeken, sneakers).. hmpf.
Sterkte iig. Ik vertrouw mensen sowieso niet snel.. maar vaak geef ik mensen wel het voordeel van de twijfel, totdat het tegendeel bewezen is. Punt is alleen wel dat ik niet bang voor ze ben, dus ik kan me wat dat betreft ook iets meer permitteren (een man van 1m90 zal immers minder snel iets gebeuren dan een jonge vrouw). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Terwijl vrouwen eerder betrokken raken bij geweld in de relationele sfeer en zedendelicten, waarbij dader en slachtoffer elkaar wel kennen. Dus als het gaat om mensen die je kent, is de kans kleiner wanneer je man bent.. |
![]() |
||
Citaat:
En proefde je de GHB niet dan? dat spul heeft toch een krachtige smaak... |
![]() |
|
Verwijderd
|
vraag me een beetje af waarom je dit topic hier opent..
vervelend dat het je overkomen is, geen idee echter waarom je de behoefte voelt het hier te komen melden. Ik zie ook weinig verband met de topictitel, of je moet nog steeds leven in de overtuiging dat die fijne vent ooit je vriend is geweest of zelfs nog steeds is |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-grote-lucht-je-hart-topic #159 kroot | 480 | 08-12-2010 15:37 | |
Liefde & Relatie |
Groen van jaloezie lob#2 | 43 | 02-05-2007 18:16 | |
Liefde & Relatie |
Nadelen/ergernissen van relatie? KiMZz | 54 | 07-04-2005 08:41 | |
Liefde & Relatie |
Verrtouw jij je vriend/in 100 % *StAmPeRtJe* | 74 | 25-05-2003 22:20 | |
Psychologie |
Na ruim 5 jaar nog niet over een verkrachting heen zijn? Verwijderd | 71 | 03-02-2003 13:28 | |
Liefde & Relatie |
bericht voor alle players muckymouse | 24 | 05-03-2002 16:14 |