Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik ga er maar vanuit dat dat voor alle relaties geldt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als die jongen niets doet wat doet vermoeden dat-ie er met de ander vandoor wil, zie ik niet in waarom ik jaloers zou zijn. Dat komt door zelfvertrouwen en vertrouwen in de desbetreffende jongen. (beetje lastig om zo'n zin te formuleren als je single bent) Daar hoef je nog niet meteen arrogant voor te zijn. Ik vind het eerder een slecht teken voor je zelfvertrouwen, je vertrouwen in de relatie of een combinatie van beiden als je continu bezig bent met welke meiden er allemaal nog meer op de wereld rondlopen. Natuurlijk, als je vriend er aanleiding toe geeft dan kan je best even een vlaag van jaloezie voelen. Maar zomaar uit het niets omdat er toevallig nog een andere meid rondloopt is erg vervelend voor jezelf, erg vervelend voor hem, zinloos (want zoals morgan al zei: je doet er niets aan) en bovendien nog eens helemaal niet nodig.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En natuurlijk moet je hem vertrouwen.. ![]()
||
Citaat:
Ik ben nu twee jaar en twee maanden samen met mijn vriend. Sinds het begin van onze relatie zien wij 'zijn vrienden' elk weekend. Ondertussen durf ik hun ook mijn vrienden te noemen hoor. Dit is hetzelfde als één vriendin van mij uitnodigen en dan haar vriend (die al twee jaar lang elk weekend bij ons komt) niet uit te nodigen... Dus ik had het netjes gevonden dat ze dit had gedaan... sterker nog, ik vind dat dit zo hoort! |
Advertentie |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Maar dan nog vind ik dat hij zich belachelijk gedraagt tijdens het uitgaan. En alsof dat iets is waar je aan moet werken? Blijkbaar heeft hij die aandacht gewoon niet voor je - zo gedraag je je toch zelfs niet tegenover iemand die maar een kennis is, laat staan je vriendin? Tja. 't Lijkt mij niks. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Als mijn vriend zo jaloers zou zijn dat hij me niet bij andere mannen zou vertrouwen, zou ik beledigd zijn en me bovendien afvragen wat hij dan in godsnaam nog bij mij doet, ipv andersom! Daarnaast vinden jullie toch ook niet iedere jongen (of meisje in geval van de heren) leuk die jou aanspreekt, dat geldt voor de ander ook hoor. Maar vooral dat eerste snap ik niet. Dus ik vraag me af hoe de jaloerse mensen dat dan (zouden) voelen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Vage shit imo ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bovendien kun je als je zelf heel jaloers bent je goed inleven in het jaloerse gedrag van de ander. Aan de andere kant kun je dan soms ook weer hypocriet zijn en zelf wel dingen willen doen, maar het niet leuk vinden als de ander het zou doen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |