Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Ik geef er ook niet geld aan. Ik heb er een aantal redenen voor:
*er wordt nogal gefraudeerd, kijk maar naar Foster Parents; *we moeten eerst de problemen maar in Nederland oplossen; *het ene land geeft wel, het andere niet (of in iedere geval niet evenveel) waarom zouden wij dan het meeste moeten geven; *ze laten dan dramatische beelden zien, terwijl het even verderop wel mee blijkt te vallen (ze laten het ergste zien). *we geven mensen geld om een vis van te kopen, kunnen we ze niet beter vis te vangen? Ik denk dat we met z'n allen de problemen moeten zien op te lossen. Zoals pleiten voor een kinderstop (in ieder geval niet 15 kinderen per gezin), voorlichting geven over AIDS enz. Bovendien moet er een potje komen waar ieder land een x bedrag aan geld in stopt. Dit werkt beter dan zoals het nu gaat allemaal organisaties zoals Liliana Fonds en F.P. (niet lid worden van de Postc. Loterij) |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Tip!
Voor iedereen die nog een vakantie of hotel wil boeken of een mobiel abonnement af wil sluiten. Je boekt gewoon bij de grote reisbureaus of bij de grote providers en je betaald dus niets meer dan iemand anders, maar per boeking word ze geld overgemaakt naar de Dierenbescherming! Meer informatie staat op www.onlinewinkelszoeken.nl/goededoelen. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Wegwijzen & Voorstellen |
Stemmen voor het goede doel! Ruben&Sam | 1 | 04-03-2011 23:18 | |
Werk, Geld & Recht |
Geef jij als scholier al een goede doelen? shuraa | 36 | 05-11-2009 14:42 | |
De Kantine |
Goede doelen Missy | 43 | 15-05-2009 11:02 | |