Advertentie | |
|
![]() |
|
mijn voorstel:
ga naar www.amazon.com, misschien kun je ze daar tegen betaling downloaden als dat niet is wat je wilt, dan is mijn voorstel een blokje van een dag
||
![]() |
Citaat:
nee ik wil idd niet betalen nee. een blokje van een dag?? ![]() Iemand anders nog suggesties ![]()
||
Citaat:
*het is illegaal *het mag niet *je loopt kans op een blok *het is ook niet toegestaan *het mag niet ![]() *IK wordt er niets beter van
Laatst gewijzigd op 25-07-2002 om 15:02. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() B.t.w bijna iedereen die hier op het s&m forum met software omgaat, dúh ![]() Hoe wij dat doen is niet relevant. Het gaat erom hoe jij het doet. Ik kan nu wel 1000 en 1 manieren gaan noemen, maar dat mag niet, omdat ................... het gewoon niet mag ![]() Suc6, maar talent = lees: eigen metodes om aan sorftware te komen) en mazzl zal je nodig hebben (en dat eerste ontbreekt gezien je vraagstelling.....) Laatst gewijzigd op 25-07-2002 om 15:39. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
1. voortaan duidelijke titels maken.
2. die kan je niet "gratis" volledig downloaden, moet je kopen. http://www.adobe.com/support/downloads/license.html 3. volgens mij is 6.0 de laatste versie en die kan je downloaden van : http://www.adobe.com/support/downloa...9&platform=win alleen dat is een trail versie. closed.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik wil hem en drie anderennnn... Gothic | 8 | 29-12-2005 11:10 | |
Liefde & Relatie |
ik ben Jaloers!!!!!!! HELLUP?! Eline-16 | 11 | 12-02-2003 15:23 | |
Drugs & Alcohol |
Hoe kom ik van het blowen af? w817 | 20 | 28-01-2003 22:10 | |
Algemene schoolzaken |
Hellup!!!!!!!!!TE goed met iemand(leraar) kunnen opschieten?????? kleinedraak | 8 | 29-06-2002 15:22 | |
Lichaam & Gezondheid |
hellup! gitan | 10 | 24-04-2002 21:37 |