Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-07-2002, 12:51
Verwijderd
Hoi Allemaal!
Iemand die deze serie een beetje volgt?
Het is namelijk zo dat ik dit weleens af en toe bekijk als ik het toevallig zie of tijd heb
Alleen het is namelijk zo dat ik nogal veel afleveringen heb gemist
waardoor ik het gewoon eigenlijk niet snap (voor zover dat zou kunnen bij zo'n slechte, goedkope serie).

Niet dat de acteerscene's zo moeilijk zijn
of dat de dialogen van het verhaal onbegrijpbaar zijn
maja je moet wel merendeels zien wil je het kunnen volgen

Ik heb namelijk wel de laatste (tenminste denk ik dan) aflevering gezien en daarin gaat iedereen dood dan (niet echt logisch maar toch).

Iemand die het verhaal kent die erachter zit en hoe het echt eindigt?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-07-2002, 17:20
Yeah_Right
Yeah_Right is offline
uuh, ik heb het ooit gezien (toen het nog rond 17.00 op tv kwam). Ik weet het nie meer psies, maar er zijn dus 2 mannen en 1 vrouw, en samen zijn ze de "choses ones" *de uitverkorenen dus*.
Ieder heeft een andere, belangrijke, gave om de wereld te kunnen redden van de slechterikken (zoals subzero/scorpion/shang sung). En het einde...tsjah volgens mij is die er niet...

Msschien kun je ook de film kijken of het spel spelen, dan is het allemaal wat duidelijker (spel = trouwens best frustrerend )
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 18:27
Verwijderd
Ik kijk de serie nog steeds en vind hem nog wel leuk. Hij is gelukkig beter geacteerd dan de films en zo low-budget is ie ook weer niet. Ik geloof dat die Sire gespeeld wordt door Daniel Bernhardt, iemand die jaren geleden de nieuwe van Damme moest worden. But anyway, i heb de `laatste´ aflevering ook gezien, maar wees maar niet bang. Als ze het verhaal een beetje goed volgen, dan wordt Shang Tsung gedood door Lui Kang(een nazaat van Kung Lao) en Kung Lao wordt gedood door Goro(eeen vierarmige monster). Ik hoop dat ze nu wel gewoon het allemaal in 1 keer doen.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2002, 18:55
ilsensine
ilsensine is offline
De film is stukken beter!!!!
Series zijn een flauw afkooksel!!
Oud 18-07-2002, 19:10
Verwijderd
Films zijn inderdaad strakker qua actie en special effects, maar de acteer(wan)prestaties zijn onverantwoord slecht en doen het spel niet echt eer aan. Maar och, bij zo´n film gaat het om strakke gevechtsscens, so who gives a f*ck about acting?
Met citaat reageren
Oud 19-07-2002, 19:35
Mr Stilo
Mr Stilo is offline
neej ik vond de film zelf tegenvallen......van de serie verwachte ik niet veel....vandaar dat ik de serie eigenlijk wel leuk vind.....
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 00:26
Verwijderd
Huh? Ik heb ooit eens Mortal Kombat de film gezien, en de spellen gespeeld (2 en 3) maar voor zover ik weet is Liu Kang (uitgaande van de spellen) geen nazaat van Kung Lao?
Met citaat reageren
Oud 23-07-2002, 21:37
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
ilsensine schreef:
De film is stukken beter!!!!
Series zijn een flauw afkooksel!!
idd.... maar op zondagnacht kan k toch nooit slapen dus is het best leuke tijdsbesteding!!
Oud 24-07-2002, 19:04
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
N00dles schreef:
Huh? Ik heb ooit eens Mortal Kombat de film gezien, en de spellen gespeeld (2 en 3) maar voor zover ik weet is Liu Kang (uitgaande van de spellen) geen nazaat van Kung Lao?
das nota bene zijn broer man alleen klopt de overgang van de serie naar film niet want daar word kung lao in het begin door shang tsung vermoord beetje vaag maargoed zo zit het.
Oud 24-07-2002, 19:58
Diesel
Diesel is offline
Als je niet let op het acteerwerk, script, special-effects en verhaal.... dan is het best wel een leuke serie.
Oud 24-07-2002, 20:58
Johnnie-mannuh
Johnnie-mannuh is offline
ja want das echt bagger
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten