![]() |
|
Hallo allemaal,
Ik heb veel op internet gezocht naar de beste manier om je conditie te verbeteren/ af te vallen enz. Ik kwam uit op HIIT training. Voor degene die niet weten wat het precies inhoud. http://en.wikipedia.org/wiki/High-in...erval_training. Ik heb op veel sites bekeken naar de beste manier om HIIT te doen maar er waren verschillende manieren te vinden, daarom heb ik nog een paar vragen. - Weet iemand toevallig hoe vaak je het per week moet/mag doen? - Ik zag heel vaak 30 sec sprint, 30 sec joggen, is dit ook de beste manier? - Weet iemand of er ook podcasts zijn voor HIIT? dus dat er gezegd word wanneer je moet sprinten en wanneer je weer mag joggen... Ik hoop dat ik het een beetje goed uitgelegd heb .. ![]() Alvast hartelijk bedankt! SketchyKo
|
![]() |
||
Citaat:
De meeste mensen die sporten (op recreatief niveau) zijn vaak al wel moe, terwijl het lichaam nog wel door kan (is mijn ervaring). Zodra je echter naar topsporters gaat kijken, zetten die hun verstand als het ware op 0 en blijven doorgaan totdat hun lichaam echt opgeeft. (mijn ervaring die ik heb met topsporters die ik van dichtbij meemaak/meegemaakt heb). Met mijn ervaring zou dit dus niet voor alle sporters gelden. Daarom ben ik wel benieuwd of er wel eens tests naar gedaan zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Die HIIT training ga ik toch een keer probeer om te kijken of het een beetje bevalt (zoals in mijn verhaaltje hierboven te lezen is houd ik nogal van tot het uiterste gaan en ik denk dat dat wel redelijk kan met zo'n HIIT training (hoop ik)) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hoe wil je anders verklaren dat er talloze wielrenners overleden zijn tijdens het fietsen (meestal berg op). Dat laat toch duidelijk zien dat hun lichaam het opgaf, omdat hun gedachte dat zelf niet (wilde en daarom niet) deed? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() als je goed voorbereid op pad gaat kan je de wereld aan. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |