![]() |
|
![]() |
Beste Tythorzeth,
Het feit dat ik geen krachtrainingen voor mijn bovenlichaam gebruik is dat ik dan bang ben dat ik dan niet meer ga groeien. Ik ga elke dinsdag, donderdag, Vrijdag & Zondag naar sportschool. Maar wat denk jij dan? Moet ik dan 45kg doen? of 35kg? ( voor mijn bovenspieren ) ? En als ik spullen ga gebruiken om mijn bovenlichaam ( rug, borst verhoudingen ) etc wil gaan verbeteren is dat dan ook erg voor mijn groei? en heb nog een vraagje : hoe kan ik weten dat ik mijn spieren zo erg belast heb dat ik dan niet meer groei? |
![]() |
|
Trkeskin je weet dat je de lengegroei niet van je rug moet verwachten maar van je benen he? De lange pijpbeenderen, die worden nog langer en die zitten in je armen en in je benen. Die lengtegroei daar hoef je je geen zorgen over te maken zolang je niet meer gaat heffen dan je eigen gewicht.
|
![]() |
Pluis,
Hoeveel moet ik dan heffen bij benen? ik gebruik dit om voor mijn benen : http://www.youtube.com/watch?feature...v=T1-CsMHTLxE#! en http://www.youtube.com/watch?feature...v=zqWdM7GAZK8#! deze 2 dingen doe ik met 25kg. Maar morgen ga ik dan maar is beginnen met 35kg . |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
- 4 minuten warming up - 20 seconden sprinten, 40 seconden langzaam joggen (deze stap 8-12 keer herhalen) - 4 minuten cooldown Je bent dus maar 15-20 minuten bezig. Onderzoeken tonen aan dat deze vorm van cardio effectiever is dan 45 minuten hardlopen. Je verbrand tijdens de cardio zelf minder calorieën, maar omdat je meer in een vetverbrandende fase zit in de uren na HIIT, verbrand je alsnog meer vet. Overigens zijn er ook mensen die niet enthousiast zijn over HIIT. Meningen erover verschillen dus. Je kunt er dus ook voor kiezen om gewoon langer te gaan hardlopen. |
![]() |
|
![]() |
Luister naar Tythor, wat hij zegt klopt helemaal. Je groei lijdt er alleen onder in EXTREME gevallen, iets wat nooit bij jou zal voorkomen, dus maak je daar niet ongerust over en ga lekker keihard trainen. En doe inderdaad HIIT, dit helpt echt enorm! Vergeet niet dat voeding heel belangrijk is. Het si is gerust 70% van het totaalplaatje.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dit is toch een forum? of zit ik op een verkeerde plek? Als je geen toegevoegde waarde hebt dan moet je vooral doorgaan man! Ontopic voor de mensen die me gewoon serieus nemen : Als ik ga hardlopen 7km per uur en dat dan een half uur vol houdt. Helpt dat? |
![]() |
|
Marathonlopers en andere mensen die aan duursport doen hebben dunne spieren. Mensen die aan krachttraining en andere vormen van korte intensieve inspanning doen hebben dikkere spieren. Maar die verandering treedt niet van de ene op de andere dag op, dat duurt maanden tot jaren.
Maar als ik je specs zo lees ben je helemaal niet dik dus zou ik me helemaal niet druk maken over dikke of dunne benen. Sportieve getrainde lichamen worden in het algemeen als positief ervaren omdat het er gezond uitziet. Dus of je nou smalle of brede dijen hebt, als ze gespierd zijn is het goed. Zoek maar eens op foto's van bijvoorbeeld schaatsers. Die hebben gigantische benen, maar zien er toch heel goed uit!
||
Citaat:
Daarnaast wijst Reverend er (nogmaals) op dat in de sportschool ook instructeurs zijn die je direct kunnen helpen met dit soort vragen! Misschien is dat wat effectiever?
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
In het algemeen :
de omtrek van mijn bovenbeen = 54 cm.. de maten van mijn broek = lengte 32 weight 34.. ik bedoel hiermee. dit is vind iik zelf te groot ik ben maar 1,75 cm en ben 70 kg. Ze zeggen hiermee dat ik zware botten hebt ach ik drink wel wekelijks 5 liter melk ofzo dagelijk bijna 1 liter. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Want ik wil mijn boven benen ff beetje laten dunneren als je snapt wat ik bedoel. helpt dat met een loopbandje en dan 30 minuten 7km per uur |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ranking the scholieren. freezer | 405 | 11-05-2010 17:02 | |
Seksualiteit |
wat te doen? nickypicky | 52 | 06-09-2007 22:01 | |
Werk, Geld & Recht |
Oprah's Debt Diet Verwijderd | 60 | 23-08-2006 16:33 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote voeding- en gezondheidstopic #10 Verwijderd | 351 | 30-01-2006 07:44 | |
De Kantine |
[GOUWE OUWE] Wat zit er onder jouw Ctrl-V? Tandpasta | 487 | 02-08-2003 11:02 | |
Lichaam & Gezondheid |
hoe werk je een bierbuik weg? Muizzz | 18 | 04-03-2003 07:25 |