![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
je vetpercentage is ongeveer 7%.
dat is erg weinig, kijk maar eens hier. kijk verder voor info over je vetpercentage (en wat normale verhoudingen zijn) maar hier. je hebt op zich dus veel te weinig vet, maar aan de reacties te zien kan je daar zelf verder ook weinig aan doen, dus ik wens je d'r dan maar succes mee! kdenk btw dat je je d'r niet al te veel zorgen over moet maken hoor!
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
bedankt voor de info allemaal...
En ik maak me geen zorgen om uiterlijk. (nja, niet met vet) Ik maak me alleen zorgen over lang ziek zijn zonder iets te kunnen eten. - maar dat risico is dus ook nog niet erg groot. een paar jaar geleden zat ik nog net niet op overgewicht... en toen werd ik langdurig ziek (door speciale omstandigheden, voor insiders: eerste keer eerste klas) en daarna was vet-percentage gemeten op 1%. - maar dat heb ik dus al wel weer ingehaald - maar had ik toen geen vet gehad dan was ik andere dingen kwijtgeraakt en had ik 5 maanden aan infuus mogen hangen.
|
ik zie op je site ook iets over afgetraind enzo... - ik ben al wel 5 maanden 2x per dag aan't opdrukken, 2x per dag optrekken, 5-10x per week hardlopen en als ik fiets doe ik dat ook zo hard ik kan TENZIJ ik niet bezweet mag aankomen (dat stinkt
![]() Let op: ik zeg nog niet dat ik afgetraind ben... alleen dat ik aan het trainen ben
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Doorschrijven of niet? l-i-e-n-n-e | 7 | 30-06-2008 19:02 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote voeding- en gezondheidstopic #8 Verwijderd | 502 | 13-09-2005 17:20 | |
Liefde & Relatie |
Te Vroeg Beginnen Met Seks Ivon* | 274 | 05-06-2005 19:53 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Lijntopic #29 Mara | 499 | 16-01-2005 19:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |