Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-07-2002, 16:04
shakira_freak
shakira_freak is offline
Hoi hoi mensjes..
Ik hoop dat jullie me een beetje kunnen geruststellen of ehelpen of wat dan ook..
Nou ik kom net terug van de kapper.En mijn vriend (maandag hek drie weken met hem) draaide daar muziek.Dat wist ik niet.
Alleen toen ik binnen kwam deed hij heel anders en ja vervreemd tegen mij.normaal kussen we elkaar altijd gwoon bij het zien. nu niet.
En de hele tijd deed hij een beetje anders.Toen ik zei dat ik wegging sei hij owja oke..en hij draaide maar wat verder.
Ik ben zo vreselijk bang hem kwijt te raken of dat hij een andere vriendin heeft.Of kwam dit allemaal omdat iedereen so sat te kijken , mijn moeder er bij was en zijn beste vriend? naah ik weet het niet en voel me erg verdrietig

Liefs shakira_freak
Oud 27-07-2002, 16:10
M@rco
M@rco is offline
Denk dat 'ie zich een beetje opgelaten voelde...

Ik heb dat iig. wel, als er niemand anders bij is doe ik gewoon heel anders dan wanneer er allemaal mensen staan toe te kijken.
Oud 27-07-2002, 16:13
Starrie
Starrie is offline
ik zou er niet teveel achter zoeken. Misschien had hij een rothumeur, of denkt hij dat jij het niet leuk zou vinden als jullie gingen kleffen als je moeder erbij was.
Maak je niet te druk en vraag hem gewoon om uitleg.
maar ff vraagje: muziek draaien bij de kapper??????? dat snap ik niet helemaal....
Oud 27-07-2002, 17:28
Verwijderd
Ja, dikke kans dat hij zich gewoon een beetje ongemakkelijk voelde met al die mensen erbij.. Als hij als je hem nu weer ziet gewoon normaal doet enzow is er in ieder geval niks aan de hand.. dus dat maar ff afwachten, en dan kun je het hem ook meteen vragen..
Met citaat reageren
Oud 27-07-2002, 20:16
cybergurlie17
cybergurlie17 is offline
bel hem maar op en vraag maar duidelijkheid als je er mee zit. waarschijnlijk zegt ie toch dat ie het niet door had dat hij een beetje lullig deed of voelde hij zich opgelaten.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 12:03
girl18
girl18 is offline
sorry hoor maar ik heb echt dikke schijt aan mensen als ik me vriendje zie geef ik hem altijd een kus of het nou bij de kapper is of in een supermarkt het is me vriendje

maar goed hij kan inderdaad zich niet op gemak voelen enzo..
Met citaat reageren
Oud 29-07-2002, 13:00
Roos
Roos is offline
Hm, dat hoor je idd wel meer, sommige jongens vinden het moeilijk om lief te doen als er veel andere mensen bijzijn. Ik zou gewoon ff informeren of dat bij hem ook het geval is, grote kans van wel.
Oud 29-07-2002, 14:30
Tox
Tox is offline
En ja het is natuurlijk zijn werk, ik kan ook gewoon niet op mijn werk (werk in een supermarkt) mijn vriendin (als ik die had dan) gaan staan zoenen, want tja ik ben immers aan het werk. En dan je ma nog das ook weer een in houder. Dus ik zou je geen zorgen maken hoor
Reageren

Regels voor berichten