Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-06-2013, 15:03
julian112
julian112 is offline
Heyy,

Ik heb 10 maanden gehad met een heel leuk meisje op mijn school.
Het waren 10 geweldige maanden en we pasten perfect bij elkaar, ik was haar eerste echte vriendje en we hebben elkaar ook ontmaagd.

3 maanden geleden kwam ze ermee dat haar gevoelens voor mij weg waren en heeft ze er een punt achter gezet. In de tussentijd van toen en nu is ze al is weer verliefd op me geweest, maar heeft ze er niks mee gedaan omdat ze er nog niet aan toe was (ook omdat ze vol zat met stress omdat ze een zware operatie aan haar knie moest, die ze nu heeft gehad). Ze heeft aangegeven dat ze nog veel van me houd alleen niet verliefd is. We zijn nu goed bevriend en ik ga regelmatig nog langs omdat ze dus is geopereert, en we praten nog veel via facebook en whatsapp.

Veel mensen zeggen dat ik zo'n speciale jongen ben die veel om gevoel geeft en altijd lief en gezellig is, misschien helpt dat ook weer een beetje haar later terug teveroveren..

Heeft iemand misschien ervaring hiermee, of tips voor me om haar gevoelens weer aantewakkeren? Plzz help me!

En uuhh.. Maakt het feit dat ze nog knettergek op me is van binnen haar sneller verliefd op me? Alsjeblieft laat me iets weten!

Alvast bedankt mensen!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-06-2013, 15:44
JVV079
JVV079 is offline
En hoe oud zijn jullie?
Met citaat reageren
Oud 11-06-2013, 17:59
julian112
julian112 is offline
Ik 15, zei 16.. maar dat betekend niet voor mij dat ze voor mij de ware is want we passen echt serieus perfect mij elkaar! Ik ben ook haar eerste serieuze vriendje dus jaa....
Met citaat reageren
Oud 11-06-2013, 18:10
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik 15, zei 16.. maar dat betekend niet voor mij dat ze voor mij de ware is want we passen echt serieus perfect mij elkaar! Ik ben ook haar eerste serieuze vriendje dus jaa....
Correctie; je was. Als haar gevoelens van verliefdheid weg zijn kan je daar weinig aan doen, behalve hopen dat ze terug komen. Misschien is het valse hoop, maar dat is je enige kans. Je kan veel met haar omgaan, maar er zijn weinig dingen waardoor je verliefdheid kan dwingen terug te komen.
Oud 11-06-2013, 18:26
julian112
julian112 is offline
Maar kunnen ze niet sneller terug komen als ik gewoon mezelf blijf, de persoon op wie ze viel dus, en het feit dat ze veel van me houd?
Met citaat reageren
Oud 11-06-2013, 18:34
AzN
AzN is offline
Jullie gaan dus nog (vriendschappelijk) met elkaar om? Heeft ze je duidelijk gemaakt dat zij niet méér voor je voelt? Of geeft ze toe dat ze ook nog dol is op jou?
Oud 11-06-2013, 18:41
julian112
julian112 is offline
Ze heeft gezegt dat ze nog gek op me is, maar dan qua houden van. Ik dacht, misschien dat dat helpt om haar gevoelens later weer opnieuw terugtekrijgen want in de tussentijd dat het uit is en nu is ze nog is op me geweest, maar hebben we niet genomen omdat ze geopereert moest worden en ze zeker wist dat het daardoor weer kapot zou gaan, maar door alles zijn die gevoelens nu ook weer weg.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2013, 18:42
julian112
julian112 is offline
Maar iedereen zegt ook, als ik gewoon mezelf blijf, de jongen waar ze op verliefd werd, komen ze misschien ook weer gewoon terug later?
Met citaat reageren
Oud 11-06-2013, 19:44
julian112
julian112 is offline
Zoals sommige al hebben kunnen lezen op deze site heb ik al is een topic gemaakt over het willen van me ex.

Ik heb een vraag..

1: Mijn ex zegt dat ze nog helemaal gek op me is, maar dan qua houden van.
Kunnen haar gevoelens dan terugkomen als ik gewoon de jongen blijf waar ze op verliefd werd? Want ze is al in de tussentijd weer verliefd op me geworden maar wilde nog niks omdat ze er nog nii klaar voor was, maar dat is alweer weg omdat we er niks meededen.

Kort samengevat: kunnen der gevoelens sneller terugkomen als ik gewoon mezelf blijf, vooral nu ze gewoon nog helemaal gek op me is?

Ik hoor graag snel van julliee!!
Met citaat reageren
Oud 11-06-2013, 22:02
Verwijderd
Dat kan je niet weten. Love is like magic maaaaaan. Dan nog. Ze heeft het al uitgemaakt dus waarom probeer je het nog? Sowieso zijn dit soort 'herrelaties' nooit echt leuk. Ik waarschuw je gewoon, ze heeft je hart al eens gebroken en kan dit zo weer doen.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2013, 00:44
Faithinwhat
Faithinwhat is offline
Heb je Love Potion geprobeert?

Liefde is iets moois, alleen soms is het lont op geraakt.
Als je iemand bent die nog ziels veel van iemand houdt, maar diegene heeft jou gedumpt heeft het vele dagen, maanden of eventueel jaren nodig om je gedachte van die persoon af te houden.
Wat je moet doen is aan je zelf denken, ik zou zeggen stop je neus tussen de meisjes.
Ieder persoon is anders, maar er zal vast één persoon zijn die het zelfde karakter of persoonlijkheden heeft die zij had!

Ik heb het ook mee gemaakt, zodra je met je vrienden bent en je contact krijgt met nieuwe meisjes komt het goed.

Let your mind flow away trough the clouds in the sky, clear your mind and focus on your life.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2013, 07:01
OVAP
OVAP is offline
Je KAN haar gevoelens niet veranderen die zijn van haar zelf daar kan je niks aan veranderen
Met citaat reageren
Oud 12-06-2013, 14:22
julian112
julian112 is offline
Is het mogelijk dat als je bent gedumpt omdat je ex geen gevoelens meer voor je had, maar wel nog gek op je is qua houden van, een vriendschap tekrijgen waarbij het later misschien weer kan opbloeien in liefde als ik gewoon de jongen blijf waar ze verliefd op werd? Want ik ben nu goed bevriend met me ex maar ik wil haar nogsteeds graag terug!
Met citaat reageren
Oud 12-06-2013, 16:29
Verwijderd
Het is niet onmogelijk.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2013, 17:39
Schrödinger
Schrödinger is offline
Het is in theorie mogelijk, net zoals door muren heen quantumtunnelen.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2013, 17:44
Verwijderd
Sorry maar doe niet zo wanhopig. Een relatie met iemand die je ex is geweest is vaak niet zo leuk als je denkt. Ga gewoon met andere meisjes om, kom je vanzelf wel een nieuwe tegen.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2013, 20:55
Elin3
Elin3 is offline
Beste jullian112; het heeft weinig zin om steeds een nieuw topic te openen als het nog om dezelfde situatie gaat. Ik heb je topics nu opnieuw samengevoegd, maar zoals je zelf ook al kunt merken levert een nieuw topic geen betere reacties op.
Oud 12-06-2013, 21:12
Verwijderd
Ik kan je maar één tip geven, en dat is andere meiden gaan neuken.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2013, 07:31
igfy
igfy is offline
Je zegt dat als je jezelf blijft ze misschien wel weer verliefd op je wordt. Vergeet niet dat ze het ook heeft uitgemaakt met jou toen je jezelf was. Het is al een keer niet gelukt toen je jezelf was, waarom zou het nu beter gaan en waarom denk je haar gevoelens te kunnen beinvloeden met jouw gedrag?
Oud 13-06-2013, 08:23
julian112
julian112 is offline
Citaat:
Je zegt dat als je jezelf blijft ze misschien wel weer verliefd op je wordt. Vergeet niet dat ze het ook heeft uitgemaakt met jou toen je jezelf was. Het is al een keer niet gelukt toen je jezelf was, waarom zou het nu beter gaan en waarom denk je haar gevoelens te kunnen beinvloeden met jouw gedrag?
Nou, het ging al een tijdje niet lekker, en het rommelde best wel tussen ons. We gedroegen ons beide anders omdat me ex te horen kreeg dat ze een zware knie operatie moest ondergaan. Sinds toen is alles minder geworden, en we gedroegen ons anders.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2013, 08:55
Volk
Volk is offline
Blijkbaar kon jullie relatie wat spanningen niet aan en zijn jullie dus niet perfect voor elkaar. Alleen al daarom zou ik niet achter haar aan blijven lopen.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2013, 09:36
igfy
igfy is offline
Citaat:
Blijkbaar kon jullie relatie wat spanningen niet aan en zijn jullie dus niet perfect voor elkaar. Alleen al daarom zou ik niet achter haar aan blijven lopen.
Dit. Ben jij alleen jezelf als het goed met je gaat? Gestresst raken en je anders gaan gedragen vanwege de operatie van je vriendin hoort ook bij jezelf. Stel je voor dat je weer bij elkaar bent en je een keer gestresst bent vanwege een moeilijk proefwerk, ruzie met je ouders, of iets dergelijks, moet je dan maar net doen alsof er niets aan de hand is alleen omdat je anders moeilijkheden krijgt met je vriendin? Dat lijkt me niet echt een goede basis voor een relatie.
Reageren

Regels voor berichten