Advertentie | |
|
![]() |
|
Volgens mij zoek je hier vooral bevestiging dat het per ongeluk gebeurd is. Mij lijkt het vrij duidelijk: jij breekt het glas door onvoorzichtig gebruik, dan heeft je huurbaas wel recht om de kosten op jou te verhalen. Als die deur het al lang uithoudt en zo gekocht is, wilt dat meestal wel zeggen dat de stevigheid vrij goed is. Deuren zijn nu eenmaal niet gemaakt om tegen te schoppen (en al helemaal niet als er glas inzit). Ik impliceer ook in geen geval dat je dat met opzet gedaan hebt, maar daar gaat het je huurbaas waarschijnlijk ook niet om: hij wilt waarschijnlijk gewoon dat die deur hersteld wordt.
Sowieso ga je niet veel bereiken door hier wat mensen te laten filosoferen over dit onderwerp; daar hoeft je huisbaas zich helemaal niet aan te storen. Ik zou eerder zeggen dat je misschien wat raad kan vragen bij Werk, geld en recht, vermits dit topic volgens mij echt niet om de fysica hierachter gaat (vermits dit een scholierenforum is, en dergelijke materie op universiteit onderwezen wordt), maar echt om het halen van je gelijk.
||
Citaat:
Volgens mij is het niet zo dat draadglas steviger is dan gewoon glas.
|
![]() |
|
|