Advertentie | |
|
![]() |
|
PS. ze spelen binnenkort in het patronaat te haarlem (www.patronaat.nl)
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Enfin; ik vind Tristania goed. Beyond the Veil is een absolute topper in z'n genre, en mag eigenlijk in geen enkel CD-rek ontbreken. World of Glass vind ik minder pakkend dan Beyond the Veil. Wellicht omdat Morten Veland er toen uit gekickt is, voor 't maken van WoG. |
![]() |
||
Citaat:
Maargoed, ik moest even kwijt dat ik eigelijk World of Glass nog het beste album vind.
||
Citaat:
![]() Sirenia is ook wel leuk eigenlijk, hoewel ik dat soort metal (Tristania, SOTB, Sirenia, Trail of Tears etc.) nooit echt geweldig heb gevonden.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() After Forever is ook goed live, maar komt op de een of andere manier niet lekker over imho...
||
Verwijderd
|
Citaat:
My Dying Bride wil ik zeker nog een keer live zien, heb ik nog nooit live meegemaakt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Within Temptation op bevrijdingspop was trouwens te slecht voor woorden ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
OFF-TOPIC
Citaat:
ON-TOPIC Zelf vind ik Angina van Tristania erg mooi nummer. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik heb van dit rijtje alleen Within Temptation gezien. After Forever zie ik nog wel ooit toevallig, maar MDB wilde ik dit jaar gaan zien, maar het kwam er verdomme niet van... Daarom heb ik voice of the wretched maar gekocht ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
mijn mening over Tristania.....
Op cd waren ze echt geweldig Tristania, Widows Weeds en Beyond the Veil hebben nog de echte sound van Tristania, van World of Glass kan je dat helaas niet zeggen.... het gevoel is eruit nu Morten Veiland weg is, maar gelukkig hebben we DE opvolger voor het oude Tristania ![]() Morten is echt geniaal in mijn ogen, de nieuwe Tristania, mist de mystiek van de oude cd's, erg jammer ik heb ze laatst live gezien op Graspop en vond het erg slecht, geluid van de drums was veeel te hard en de zanger bakt er niets van..... hij kan goed grunten/screamen/zingen (hoe wil men het noemen), maar niet de juiste stem voor Tristania..... kijk veel liever uit naar de nieuwe Sirenia ![]() maar dit soort muziek boeit me nog steeds heel erg, ik ben er een beetje mee begonnen in de metal, met bands als Tristania, Trail of Tears, Sins of thy Beloved.... enzo ![]()
|
![]() |
Ik snap echt niet dat jullie je zo druk kunnen maken omdat Morten Veland weg is bij Tristania. Ik vind World of Glass minstens net zo goed als alle cd's met Morten, inclusief Sirenia.
In mijn ogen hebben ze trouwens ook een grotere koersverandering gedaan na widows weed dan na beyond the veil. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens is Morten Veland naar 't schijnt er op een ontzettend lullige manier uitgekicked. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|