Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-04-2008, 08:40
Verwijderd
wat draag je zoal extra bij je outfit? wat vind jij in om te dragen?
sjaaltje?
mooi, groot horloge?
muts?
pet?

of iets heeel anders??

let me know
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-04-2008, 10:30
Verwijderd
'Wat vind jij in?'

Ik heb altijd een horloge om omdat het een gaaf horloge is en omdat ik het van iemand heb gekregen die ik belangrijk vind, en ik heb altijd een kettinkje.
Verder wel een riem meestal dat is omdat anders m'n broek afzakt maaaar ik heb er natuurlijk wel meerdere zodat m'n riem altijd bij m'n outfit past
Met citaat reageren
Oud 03-04-2008, 11:43
botulismf
botulismf is offline
Ik heb alleen maar een Peruaans armbandje dat mijn broer voor me mee heeft genomen en een Pukkelpop-toegangsbandje. Oh en ik fleur mijn outfit ook soms op met een riem.
Oud 03-04-2008, 13:30
Verwijderd
okee...ik heb ook verschillende horloges...nette maar ook een grote die je gewoon bij 'casual' outfit om kan doen..verder draag ik soms ook een sjaaltje en ik heb bijna altijd een riem om...sommige met zon grote gesp.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2008, 13:55
Broeder
Broeder is offline
Misschien ben ik niet de aangewezen persoon om het te zeggen, maar: "een sjaaltje?"

Ik heb zelf een zwart armbandje en vaak een riem, maar dat laatste is vooral en bovenal functioneel.
Oud 03-04-2008, 14:18
tuttebel
tuttebel is offline
een horloge met een bruin en zwart bandje zodat ik dat kan afwisselen (fossil <3) en verder draag ik wel eens oorbellen, of een haarbandje.
en bijna altijd een riem, ook verschillende kleuren natuurlijk.

heel af en toe armbandjes of een ketting.
Oud 03-04-2008, 14:28
ZerO
ZerO is offline
Ik ga de laatste tijd heel sober gekleed. Maar ik heb zo mijn buien en dan draag ik opvallende armbanden!
Oud 10-04-2008, 15:36
Fiume
Fiume is offline
sjaaltjes draag ik vaak en dan vaak gevouwen in een driehoek zeg maar...verschilt van net tot aan zoon 'alto' sjaal
als ik presentatie heb of een evenement dan draag ik het sjaaltje gewoon netjes

groot horloge zwart met silver...leren armbanden met silver (loves fossil)...
meestal heb ik een gouden kettinkje om met hartje met daarin klavertje 4 heel klein en subtiel, meer een emotionele waarde
bijna altijd een riem en oorbellen
Met citaat reageren
Oud 10-04-2008, 19:08
Verwijderd
ik draag nooit iets, en als ik iets draag raak ik het meestal kwijt. ik houd het bij een riem, en daar heb ik er maar 2 van die ik daadwerkelijk draag.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2008, 11:27
*oma*
*oma* is offline
Ohmy, mijn horloge is ook van Fossil! Volgens mij ben ik helemaal in!

Verder draag ik bijna altijd oorbellen, die "match" ik bij mijn outfit. Ik had altijd twee ringen om, maar nu nog maar één, want die andere is stuk. Riemen draag ik zelden en sjaaltjes eigenlijk nooit. Oh en diadeempjes draag ik ook vaak.
Oud 11-04-2008, 11:36
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
een zilveren kettinkje die ik van mn beste vriendinnetje gekregen heb.
Verder draag ik vaak oorbellen en ringen.
Oud 11-04-2008, 12:32
Teun
Teun is offline
Citaat:
ik draag nooit iets, en als ik iets draag raak ik het meestal kwijt. ik houd het bij een riem, en daar heb ik er maar 2 van die ik daadwerkelijk draag.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2008, 13:53
Dysmorphofobist
Dysmorphofobist is offline
Riemen, dasriemen, bretels, horloges. Dat is het zo'n beetje...
Met citaat reageren
Oud 11-04-2008, 15:27
Verwijderd
riemen zijn toch niet om het hippe maar omdat anders je broek van je reet zakt?
Met citaat reageren
Oud 11-04-2008, 15:38
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
dat dacht ik ook altijd... nouja ik heb dus 1 broek waar een riem in zit om die reden. en verder draag ik om de linkerhand een lord of the rings stylo-ring waar de steen uit is geflikkerd en een ring bestaande uit vier krullen die elkaar raken en aan de rechterhand een ring met 2 paarden die ik al heel mijn leven heb ( maar waar ik er al wel drie van versleten heb) en een zwarte moodring omdat die vet mooi is.
en links een horloge met een dikke leren band en een pukkelpopbandje en verder draag ik regelmatig oorbellen of knopjes en soms een ketting die ik van mijn ouders kreeg en heeeel soms een erfstuk van mijn overgrootoma en soms een jack skellington-armbandje.
en soms een diadeem.

maar 80% van mijn dagen breng ik door zonder armbanden of oorbellen want meestal vergeet ik die 's ochtends in te doen.
Oud 11-04-2008, 21:59
Verwijderd
Ik heb een stalen Seiko, een paar leren riemen, leren handschoenen, wollen shawls, dassen, manchetknopen, een Persol en een kettinkje met een Magen David.

Die laatste draag ik vrijwel nooit, die knopen enkel icm. dubbele manchetten (obvious), dassen alleen met een pak, shawls en handschoenen alleen op de fiets, zonnebrillen zelden en een klokje en riem dagelijks.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2008, 11:12
Dysmorphofobist
Citaat:
riemen zijn toch niet om het hippe maar omdat anders je broek van je reet zakt?
Soms wel, soms niet. Soms is het gewoon een detail in het 'geheel' en wordt het niet gebuikt waar het eigenlijk voor bedoelt is.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2008, 16:09
Vice
Vice is offline
een horloge
Oud 12-04-2008, 16:36
malle pietje
malle pietje is offline
Horloge, bril, en meestal een muts.
Oud 12-04-2008, 17:00
Verwijderd
twee zwarte armbandjes, lowlandsbandje, soms ring, soms oorbellen, soms een riem, soms een muts Het ligt er een beetje aan in welke mood ik ben en wat voor kleding ik aan heb, zoals bij iedereen dus.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2008, 18:45
Verwijderd
Dat verschilt.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2008, 19:23
Narziss
Narziss is offline
Ik houd wel van opzichtige oorbellen (niet kitsch). Dat is ook beter want de kleintjes raak ik meestal kwijt. Armbanden of ringen draag ik zelden. Zo af en toe een ketting, liefst met een groot bungel ding er aan, een uil ofzo.

Het vaakst sla ik gewoon een sjaal om m'n nek, of een haarband in m'n haar. Ik ben trouwens aardig kieskeurig dus deze dingen zijn wel in specifieke kleuren en materialen hehe.
Oud 13-04-2008, 16:03
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ben niet zo van de accesoires. Wel heb ik al sinds m'n 14e dezelfde portomonnee met een huge-ass ketting eraan, maar dat is omdat ik vergeetachtig ben en anders al duizend keer m'n geld had verloren.
Verder alleen elestiekje+klemmetjes en soms een diadeem, maar dat is alleen op m'n werk, omdat m'n haar dan vast moet.
Ik heb ook altijd m'n witte versleten muzieknootjes riem om, maar dat is ook puur functioneel, anders zakt m'n broek van m'n hol.
En ik heb een bril natuurlijk...
Oud 13-04-2008, 17:53
ragdoll
ragdoll is offline
soms een ketting of zo, als ik een wilde bui heb. of oorknopjes. en een functionele riem.
Oud 13-04-2008, 19:23
Verwijderd
Oohja oorbellen heb ik natuurlijk ook altijd. Mensen zeggen vaak dat ik altijd van die (te) grote oorbellen heb maar ik vind het wel meevallen.
En over die festivalbandjes, ik snap dat niet echt? Misschien vind je ze gewoon mooi (wat ik me niet echt kan voorstellen) maar zoniet, waarom? Ik knip m'n lowlandsbandjes er maandag altijd af, vind het maar niets.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-04-2008, 19:29
Larry Flint
Larry Flint is offline
Ik draag eigenlijk bijna altijd wel oorbellen (en daar ben ik wel altijd heeel kieskeurig mee qua formaat/kleur enzo), bijpassend bij mn kleding qua kleur ennnn vaak ook nog wel een ketting of een armband. Riemen wanneer het nodig is omdat mn broek anders afzakt en dat is eigenlijk wel heel vaak dus ik draag heel vaak riemen en die pas ik uiteraard ook wel een beetje aan op mn kleding. Sjaaltjes ben ik ook wel fan van, maar dan niet van die strakke trutten dingen met zo'n knoopje, maar gewoon een echte die je voor de kou draagt. Horloges werken niet voor mij dus die heb ik dan eigenlijk ook niet..
Oud 13-04-2008, 20:14
Verwijderd
Citaat:
Soms wel, soms niet. Soms is het gewoon een detail in het 'geheel' en wordt het niet gebuikt waar het eigenlijk voor bedoelt is.

dat is dom. net als een fiets meeslepen omdat het leuk staat
Met citaat reageren
Oud 14-04-2008, 06:13
Dysmorphofobist
Citaat:
dat is dom. net als een fiets meeslepen omdat het leuk staat
Nogal een extremistisch voorbeeld.

Ik ben van mening dat een broek zonder riem/dasriem er veel te kaal uitziet en dat vind ik lelijk, een riem/dasriem maakt het af.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2008, 15:30
tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:
En over die festivalbandjes, ik snap dat niet echt? Misschien vind je ze gewoon mooi (wat ik me niet echt kan voorstellen) maar zoniet, waarom? Ik knip m'n lowlandsbandjes er maandag altijd af, vind het maar niets.
het is leuk als je een (vage) bekende/nieuw iemand tegenkomt die ook zo'n bandje omheeft, dan heb je gelijk een gespreksonderwerp en een 'band'.

maar ik haal ze na een aantal weken eraf, want dan is het niet meer zo spannend.
Oud 15-04-2008, 12:00
June bug
June bug is offline
Ik draag altijd oorbellen, standaard 1 ringetje en 2 houten gevallen en dan nog hangoorbellen die meestal groot en opzichtig zijn. Verder altijd een horloge, groot en bruinen leren band, van Fossil (yes nu ben ik ook hip). Om m'n andere pols meestal zwarte of goud-zilveren rinkelarmbanden. Qua riemen meestal een studriem of zo'n zwarte stoffen riem met zo'n vliegtuig-sluiting (weet niet precies hoe ik t moet omschrijven) en ik houd nogal van sjaals (sjalen? ) dus dat is meestal zo'n donkergroen alto-ding of een rood-zwart geruite. Ehja volgens mij ben ik nogal van de accesoires.
Oud 15-04-2008, 17:47
EXBO
EXBO is offline
Sowieso heb ik altijd mn horloge om.
Enne ik draag eigenlijk altijd een studbelt want eigenlijk zijn al mn broeken te groot
Oud 22-04-2008, 23:25
Alecto Rodolfi
Alecto Rodolfi is offline
Ik draag vaak een parelketting die ik van mijn moeder heb gekregen en meestal diamanten oorknopjes. Lange oorbellen vind ik ook wel mooi, maar niet heel erg comfortabel. Verder heb ik altijd een gouden horloge met een zwarte leren band en één simpele gouden ring om.
Met citaat reageren
Oud 27-04-2008, 16:25
CNLDJ
CNLDJ is offline
armbanden, oorbelen, riemen, kettingen draag ik soms ligt aan waar ik moet zijn, en welke outfit.
Maar ik draag zoiezo een horloge en mijn ring ^^!
Met citaat reageren
Oud 28-04-2008, 18:11
Bloem
Bloem is offline
Sjaals vrij vaak tegenwoordig, maar verder heb ik er niet zoveel mee. Riemen staan me meestal niet en ik zoek nog een horloge dat ik leuk vind, maar dat blijkt een beetje lastig te zijn.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2008, 19:32
Miekje*
Miekje* is offline
ik draag altijd zwarte, rubberen armbandjes om mn rechterpols(stuk of 30) om mn linkerpols een zwart leren evanescensebandje en een armband met houten kraaltjes, verder een ketting aan mn broek, oorbellen en een kettinkje met een blauwe waterman steen.
Oud 17-05-2008, 02:58
S
S is offline
De lievelings accessoires zijn toch wel de Gucci sjaal, Tom Ford bril, DG riemen en Gucci riem.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2008, 03:03
Verwijderd
Mijn favoriete kleding accessoire is m'n macbook pro :$
Ohja, en een van m'n louis vuitton sjaaltjes.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2008, 10:28
Sjoerd
Sjoerd is offline
draag nooit zoveel accesoires. Wanneer het weer het een beetje toelaat, altijd een zonnebril.
Vaak wat kralenarmbandjes als het een beetje matcht met de rest wat ik aan heb.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2008, 17:25
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Ik heb standaard mijn Wasted UK 2006 festivalbandje om want dat is het hardste bandje ooit, kom op, hoe hard is roze/zwart zebraprint?!!? Daarnaast heb ik een zweetbandje met het logo van the Unseen om mijn pols.
Ik heb verschillende spike/bondage riemen en daar heb ik er altijd wel een van om. Verder heb ik bijna altijd wel een pet op, de laatste maanden is dat een zwarte us army pet met een Dharma Initiative button er op. Mijn Ramones portemonee is met een ketting aan mijn broek verbonden. Verder heb ik een spijkervest met allerlei buttons, spikes en patches er op.
Oud 18-05-2008, 01:09
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Ik heb standaard mijn Wasted UK 2006 festivalbandje om want dat is het hardste bandje ooit, kom op, hoe hard is roze/zwart zebraprint?!!?
Ik trek die dingen altijd zsm van mijn pols af. Stempels FTW!
Met citaat reageren
Oud 18-05-2008, 11:47
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Ik bij alle andere festivals ook maar dit polsbandje vind ik echt te vet. Normaal hebben ze bij wasted sowieso alleen maar van die papieren bandjes maar dat jaar, omdat het 'de laatste wasted' zou zijn niet.
Oud 18-05-2008, 11:52
Gadje
Gadje is offline
Ik draag altijd mijn bril, horloge, een ketting en mijn festivalbandjes heb ik ook nog om. Maar die gaan eraf zodat ik weer leuke armbandjes aan kan doen. En als het koud is heb ik altijd een sjaal bij me.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2008, 11:54
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
kom op, hoe hard is roze/zwart zebraprint?!!?
Oud 20-05-2008, 12:08
Verwijderd
Citaat:
Ik trek die dingen altijd zsm van mijn pols af. Stempels FTW!
Serieus, die shit is zo vies, 398432 jaar met crackbandjes rondlopen en dan als ie er af gaat zit er aangekoekte huid korst met fysiek herrineringen er in van wat je die die 398432 jaar gedaan hebt. Bah.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2008, 13:29
Verwijderd
Ik houd wel van lelijke grote ringen LOL.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2008, 14:27
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Serieus, die shit is zo vies, 398432 jaar met crackbandjes rondlopen en dan als ie er af gaat zit er aangekoekte huid korst met fysiek herrineringen er in van wat je die die 398432 jaar gedaan hebt. Bah.
Tja... ik vind het ook maar nare jeukdingen.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2008, 14:34
xxChange
xxChange is offline
Mijn horloge. Zonder ben ik verloren
Met citaat reageren
Oud 20-05-2008, 22:57
shoebuddy 2.0
shoebuddy 2.0 is offline
mijn oude verragde prisma horloge met gebroken glas..
en mijn riemen zie ik als functioneel.. ze zitten er zelden/ nooit omdat ze zo mooi zijn..
Oud 27-05-2008, 18:23
igfy
igfy is offline
Ik rak altijd alles kwijt, daarom draag ik meestal gewoon alleen een ring die ik altijd om heb, en een riem omdat die functioneel is. Soms wel eens een ketting of oorbellen, maar nooit hele dure dingen omdat het anders toch weer kwijt raakt. Mijn horloge is al een jaar kapot, dus die draag ik ook niet meer.
Oud 02-06-2008, 13:30
Verwijderd
Citaat:
Verder heb ik bijna altijd wel een pet op, de laatste maanden is dat een zwarte us army pet met een Dharma Initiative button er op.
Super vet

Ik heb puur functionele accessoires (niet 'accesoires', TS ) zoals horloge en riem als de broek anders te wijd is. Alleen bij een pak draag ik een riem puur voor het estetische.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten