Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
Ik draag altijd oorbellen, standaard 1 ringetje en 2 houten gevallen en dan nog hangoorbellen die meestal groot en opzichtig zijn. Verder altijd een horloge, groot en bruinen leren band, van Fossil (yes nu ben ik ook hip). Om m'n andere pols meestal zwarte of goud-zilveren rinkelarmbanden. Qua riemen meestal een studriem of zo'n zwarte stoffen riem met zo'n vliegtuig-sluiting (weet niet precies hoe ik t moet omschrijven) en ik houd nogal van sjaals (sjalen?
![]()
|
ik draag altijd zwarte, rubberen armbandjes om mn rechterpols(stuk of 30) om mn linkerpols een zwart leren evanescensebandje en een armband met houten kraaltjes, verder een ketting aan mn broek, oorbellen en een kettinkje met een blauwe waterman steen.
|
Ik heb standaard mijn Wasted UK 2006 festivalbandje om want dat is het hardste bandje ooit, kom op, hoe hard is roze/zwart zebraprint?!!? Daarnaast heb ik een zweetbandje met het logo van the Unseen om mijn pols.
Ik heb verschillende spike/bondage riemen en daar heb ik er altijd wel een van om. Verder heb ik bijna altijd wel een pet op, de laatste maanden is dat een zwarte us army pet met een Dharma Initiative button er op. Mijn Ramones portemonee is met een ketting aan mijn broek verbonden. Verder heb ik een spijkervest met allerlei buttons, spikes en patches er op.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik rak altijd alles kwijt, daarom draag ik meestal gewoon alleen een ring die ik altijd om heb, en een riem omdat die functioneel is. Soms wel eens een ketting of oorbellen, maar nooit hele dure dingen omdat het anders toch weer kwijt raakt. Mijn horloge is al een jaar kapot, dus die draag ik ook niet meer.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik heb puur functionele accessoires (niet 'accesoires', TS ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Kleding / accesoires met eigen naam. Verwijderd | 60 | 16-01-2005 14:02 | |
Lifestyle |
politiek-statement door middel van kleding Verwijderd | 78 | 16-11-2004 00:20 | |
Lifestyle |
zuinig op je kleding/schoenen/accesoires? Roos | 50 | 01-10-2003 10:18 | |
Lifestyle |
Waar doe jij inspiratie op... Verwijderd | 62 | 27-08-2003 18:03 | |
Lifestyle |
Wat Heb Je Aan Behalve Kleding Verwijderd | 70 | 24-07-2003 12:01 | |
Lifestyle |
besteed 1000.- euro aan kleding ---> :D Spirit | 160 | 17-02-2003 18:12 |