Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-11-2007, 09:48
beckham1990
beckham1990 is offline
Hoi,
mijn vriend vindt dat ik niet goed kan pijpen, ik probeer het wel vaak en zijn penis wordt ook stijf maar hij geniet er niet echt van. Hij kan mij zelf niet echt uitleggen wat ik moet doen. Iemand?
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 09:58
Verwijderd
niet meer pijpen
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 10:01
Verwijderd
Kan hij het echt niet uitleggen of durft hij het gewoon niet te zeggen?

Anyway:
- niet bijten
- je tong goed gebruiken
- niet te zacht doen
- als je dat kan, (oog)contact maken

There you go
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 10:12
beckham1990
beckham1990 is offline
Dat weet ik niet. Hij zegt in ieder geval dat hij het niet kan uitleggen en dat het niet zo erg is, maar ik vind dat wel.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 10:13
Verwijderd
beetje geil kijken

het onderste deel van de piemel is gevoeliger voor druk (dus daar bijv aftrekken) en de eikel aflikken/zuigen. En kijk af en toe es Discovery..veel van die docu's s avonds gaan over sex en je kan dr best wat van leren!!
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 11:33
El Chupacabras
El Chupacabras is offline
Niet likken, maar zuigen.
Oud 16-11-2007, 11:43
BendeBen
BendeBen is offline
kijk uit met je tanden
Oud 16-11-2007, 11:53
Kitten
Kitten is offline
Oefening baart kunst
Oud 16-11-2007, 14:09
Verwijderd
Als je dat nog niet deed; probeer met je mond eens zoveel mogelijk een vagina na te bootsen en minder je tong te gebruiken.

Zoals al gezegd werd in Phileine zegt Sorry: 'Heeft een kut een tong?'
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 16:12
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Ja prachtig. <3
Oud 16-11-2007, 23:02
Verwijderd
Belachelijk - als je een kut moet nadoen, kun je net zo goed meteen gaan neuken. Ik zeg gebruiken die tong en pesten tot ie blauw ziet
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 23:12
Verwijderd
Citaat:
Belachelijk - als je een kut moet nadoen, kun je net zo goed meteen gaan neuken. Ik zeg gebruiken die tong en pesten tot ie blauw ziet
[x] geschikt
[ ] ongeschikt
Met citaat reageren
Oud 17-11-2007, 00:44
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Dat verschilt van jongen tot jongen denk ik?

"pesten tot ie blauw ziet" werkt bij mij sowieso niet; pesten is leuk, maar op een gegeven moment is er een punt en als je voorbij dat punt blijft pesten stort al m'n zin ineen als een kaartenhuisje tijdens een tsunami.
Oud 17-11-2007, 02:20
Peacefully
Peacefully is offline
Citaat:

"pesten tot ie blauw ziet" werkt bij mij sowieso niet; pesten is leuk, maar op een gegeven moment is er een punt en als je voorbij dat punt blijft pesten stort al m'n zin ineen als een kaartenhuisje tijdens een tsunami.
hehe ja te lang doorgaan met pesten op WAT voor manier dan ook werkt heel.. averechts
Oud 17-11-2007, 02:21
Kingofthemall
Kingofthemall is offline
Misschien wil die niet gepijpt worden?
Oud 17-11-2007, 02:32
Verwijderd
Citaat:
Als je dat nog niet deed; probeer met je mond eens zoveel mogelijk een vagina na te bootsen en minder je tong te gebruiken.

Pijpen is juist zo lekker omdat je er een tong bij kan gebruiken. Probeer een paar dingen uit (zuigen, je tong gebruiken rustig rond laten draaien (niet gaan 'roeren', gewoon rustig), likken, afwisselen). Begin rustig, plaag een beetje, kijk waar hij op reageert en vraag ook af en toe gewoon of het lekker is (zonder volle mond natuurlijk ), zo leer je wat hij kan waarderen en dan kan je weer iets beter plagen.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2007, 04:43
Verwijderd
Gebruik je hand erbij.

Wissel af.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2007, 09:22
wousmi
wousmi is offline
mmm, als hij het niet goed vindt doe je het gewoon niet. ahhh, zielige hij, hij weet niet wat hij mist. of eigelijk wel. na en paaar weken geen orale seks, zal hij alles waarderen
Oud 17-11-2007, 14:56
Verwijderd
Citaat:
Pijpen is juist zo lekker omdat je er een tong bij kan gebruiken. Probeer een paar dingen uit (zuigen, je tong gebruiken rustig rond laten draaien (niet gaan 'roeren', gewoon rustig), likken, afwisselen). Begin rustig, plaag een beetje, kijk waar hij op reageert en vraag ook af en toe gewoon of het lekker is (zonder volle mond natuurlijk ), zo leer je wat hij kan waarderen en dan kan je weer iets beter plagen.
Nou ja, ik bedoelde, misschien gebruikte ze haar tong juist al wel, en vindt hij dat niet lekker. Vandaar dat ik de vagina-naboots-techniek suggereerde.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2007, 15:12
Big Boi
Big Boi is offline
Citaat:
Kan hij het echt niet uitleggen of durft hij het gewoon niet te zeggen?

Anyway:
- niet bijten
- je tong goed gebruiken
- niet te zacht doen
- als je dat kan, (oog)contact maken

There you go
Oud 17-11-2007, 16:24
Fayette
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 19-11-2007, 13:13
Verwijderd
mijn vriend vindt dat ik niet goed kan pijpen ... Hij kan mij zelf niet echt uitleggen wat ik moet doen.

je vriend failt, jij niet, laat m eerst s uitzoeken wat ie wel lekker vind dan voordat ie zulke dingen gaat zeggen ;x
Met citaat reageren
Oud 19-11-2007, 16:10
vosje16
vosje16 is offline
Misschien heel hard zuigen?
Met citaat reageren
Oud 19-11-2007, 16:17
Verwijderd
pijpen is voor homo's
Met citaat reageren
Oud 19-11-2007, 17:50
BleuEyes
BleuEyes is offline
Och, oefening baart kunst.
Oud 19-11-2007, 19:32
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
vind je het misschien niet echt leuk om te doen en raffel je het daarom af?
inderdaad baart oefening kunst.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2007, 19:48
Armoed
Armoed is offline
Citaat:
je vriend failt, jij niet, laat m eerst s uitzoeken wat ie wel lekker vind dan voordat ie zulke dingen gaat zeggen ;x
Ehh?
Met citaat reageren
Oud 19-11-2007, 19:52
Nona
Nona is offline
Citaat:
pijpen is voor homo's
Ben jij homo of heb je nog nooit een goede pijpbeurt gehad?
Oud 19-11-2007, 20:11
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ehh?
t is wel een punt anders
Met citaat reageren
Oud 19-11-2007, 21:36
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij noemen ze dat een gevoel voor humor
Met citaat reageren
Oud 20-11-2007, 09:13
Stokslobberaar
Stokslobberaar is offline
Misschien moet je met je vriend gewoon even deepthroat whores 3 kijken, om wat meer perspectief te krijgen op het hele pijpgebeuren. Die dames weten van wanten als het om stokslobberen gaat
Oud 20-11-2007, 09:34
Verwijderd
Citaat:
Ehh?
als ie zelf niet weet hoe ie t wel lekker vind moet ie niet whinen. Als ie er alleen maar op zit te zeiken doe je t toch lekker niet, zijn loss? lulz

verder staan er in dit topic genoeg manieren wat je eventueel nog zou kunnen proberen mocht je het nog willen ;x
Met citaat reageren
Oud 20-11-2007, 09:51
Verwijderd
Citaat:

Dat is onzin.
Waarom zou je nog pijpen als het gewoon een kut faken is?

Het leuke van pijpen is dat het niet hetzelfde is als gewoon rechttoe-rechtaan seks.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 13:36
Verwijderd
Ik denk dat het belangrijkste bij pijpen de afwisseling is. Hard, plagend, likkend, dan weer diep, dan weer de nadruk op het topje, je handen gebruiken, oogcontact maken, veel speeksel of juist ruwer, ritmisch, opbouwen...

Maar wat denk ik minstens zo belangrijk is, is dat je er zelf ook van (leert) geniet(en). Niets mooier dan het geluid van een versnellende ademhaling en een lichaam dat onder je kronkelt van genot.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 13:47
Verwijderd
Citaat:
nee en nee

het belangrijkste is volgens mij dat je het graag doet (dus niet met tegenzin)

Vraag aan de jongen in kwestie hoe hij het wel lekker vindt en dan komt het allemaal goed
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 14:48
Verwijderd
Citaat:

QFT
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 16:09
Armoed
Armoed is offline
Citaat:
als ie zelf niet weet hoe ie t wel lekker vind moet ie niet whinen. Als ie er alleen maar op zit te zeiken doe je t toch lekker niet, zijn loss? lulz
Hij kondigt een probleem aan en zegt dat hij de oplossing niet weet. Als dat niet mag dan kun je beter niet in de politiek gaan.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 16:13
Verwijderd
Citaat:
Hij kondigt een probleem aan en zegt dat hij de oplossing niet weet. Als dat niet mag dan kun je beter niet in de politiek gaan.
maar goed dat ik dat ook niet van plan was dan!

ontopic: als je als jongen niet weet wat je lekker vind kwa pijpen is er toch iets mis i guess

mais bon, primadeluxe, quiche, je te blie bleux blanc
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 17:48
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat het belangrijkste bij pijpen de afwisseling is. Hard, plagend, likkend, dan weer diep, dan weer de nadruk op het topje, je handen gebruiken, oogcontact maken, veel speeksel of juist ruwer, ritmisch, opbouwen...
Jij weet wat goed is
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 23:05
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Jij weet wat goed is
Klopt.
Oud 22-11-2007, 12:30
Verwijderd
Wat betercore zegt. Gelukkig nog nooit meegemaakt dit, maar als hij er niet tevreden over is kan hij je ook helpen hoe het lekkerder voor hem is.
Veel oefenen en uitproberen.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2007, 23:46
pourlesyeux_
pourlesyeux_ is offline
en vergeet z'n ballen niet
Oud 18-12-2007, 00:11
Verwijderd
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 18-12-2007, 23:57
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
QFT
Oud 12-02-2008, 11:06
Timstar
Timstar is offline
Pijp hem is heel diep... niet gaan kokhalzen natuurlijk maar zorg dat hij zn eikel tegen jou keel aanvoelt....OOOH da's zo geil hè !! Moet haast wel werken, ken niet veel jongens die daar niet van houden (Van horen zeggen dan hè! )
Met citaat reageren
Oud 12-02-2008, 22:50
Verwijderd
Citaat:
Pijp hem is heel diep... niet gaan kokhalzen natuurlijk maar zorg dat hij zn eikel tegen jou keel aanvoelt....OOOH da's zo geil hè !! Moet haast wel werken, ken niet veel jongens die daar niet van houden (Van horen zeggen dan hè! )
Beetje aparte post,
maar feit blijft dat dat inderdaad wel meesterlijk voelt..
Alleen wel jammer da thet voor het meisje nou niet bepaald prettig is over het algemeen. En dat er maar weinig zijn die dat daadwerkelijk kunnen(of uberhaupt willen)..
Met citaat reageren
Oud 12-02-2008, 23:14
Timstar
Timstar is offline
Citaat:
Beetje aparte post,
Alleen wel jammer da thet voor het meisje nou niet bepaald prettig is over het algemeen. En dat er maar weinig zijn die dat daadwerkelijk kunnen(of uberhaupt willen)..
Jaa volgens mij heb ik een aardig vertekend beeld, kijk iets teveel films denk ik
Met citaat reageren
Oud 13-02-2008, 11:00
Poeperd
Poeperd is offline
Citaat:
'Heulen met de vijand'! Werkt altijd.

Vraag hem anders eens om opbouwende kritiek. Wat verwacht hij van jou? Wij weten niet wat hij wil en dat kan bij iedere jongen anders zijn.
Oud 13-02-2008, 13:56
BleuEyes
BleuEyes is offline
Citaat:

Maar wat denk ik minstens zo belangrijk is, is dat je er zelf ook van (leert) geniet(en). Niets mooier dan het geluid van een versnellende ademhaling en een lichaam dat onder je kronkelt van genot.
Oud 13-02-2008, 20:49
deoxyribose
deoxyribose is offline
Citaat:
Beetje aparte post,
inderdaad...ik heb een nogal sterk aanwezige kokhalsreflex die al problemen geeft bij de kaakchirurg en de ortho...als je met je tanden in de buurt van een lul zit moet je niet teveel risico's nemen
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten