Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-10-2007, 15:57
Carn
Carn is offline
http://www.jumperthemovie.com/

"A genetic anomaly allows a young man to teleport himself anywhere. He discovers this gift has existed for centuries and finds himself in a war that has been raging for thousands of years between "Jumpers" and those who have sworn to kill them."

Lekker kazig gegeven, maar ik ben te spreken over Doug Liman's werk in het actiegenre; idem voor David Goyer's scripts als het gaat om films met mensen met superkrachten ;P

Hayden Christensen ... Davey
Samuel L. Jackson ... Cox
Diane Lane ... Mary Rice
Jamie Bell ... Griffin
Rachel Bilson ... Millie
Tom Hulce ... Mr. Bowker
Michael Rooker ... William Rice

http://www.imdb.com/title/tt0489099/
Oud 23-10-2007, 17:18
Rooster
Rooster is offline
wat een ontiegelijk leipe film lijkt me dat
Met citaat reageren
Oud 23-10-2007, 18:34
DanielC
DanielC is offline
Hayden Christensen, nou.
Oud 23-10-2007, 19:09
Carn
Carn is offline
ach, stijver acteren dan in de Star Wars films lijkt me moeilijk.
Oud 23-10-2007, 19:32
Uice
Uice is offline
Lekker verhaal, Jackson, prima.
Oud 10-12-2007, 21:25
Carn
Carn is offline
http://www.apple.com/trailers/fox/ju...ler/large.html

nije trailer.
Oud 11-02-2008, 22:38
Rooster
Rooster is offline
ik zie net een reclame:
donderdag in de bioscoop
Met citaat reageren
Oud 11-02-2008, 23:03
Verwijderd
Ik ga hem wel checken, ondanks dat ik hem waarschijnlijk kut vind.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2008, 00:46
Verwijderd
Hayden. Dat die kerel nog aan de bak komt is me een raadsel.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2008, 02:26
Metal
Metal is offline
Waarom denk ik telkens aan Sliders....
Oud 12-02-2008, 10:07
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
slechte filmposters
Met citaat reageren
Oud 12-02-2008, 10:18
Verwijderd
Citaat:
Hayden. Dat die kerel nog aan de bak komt is me een raadsel.
Ik verwacht dat zijn peformance in star wars voornamelijk is te wijten aan de regie daarvan, minder aan hem.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2008, 11:52
Big Boi
Big Boi is offline
Samuel met blond haar? This I gotta see!
Oud 12-02-2008, 14:52
HenkMul
HenkMul is offline
Citaat:
Ik verwacht dat zijn peformance in star wars voornamelijk is te wijten aan de regie daarvan, minder aan hem.
Wat een geouwehoer, dit argument heb je zeker overgenomen uit de voetbal (spelers in relatie tot de orders van de coach)? Die gozer lijdt gewoonweg aan het Keanu Reeves-syndroom.
Oud 12-02-2008, 15:58
Verwijderd
Citaat:
Wat een geouwehoer, dit argument heb je zeker overgenomen uit de voetbal (spelers in relatie tot de orders van de coach)? Die gozer lijdt gewoonweg aan het Keanu Reeves-syndroom.
De drie nieuwe star wars delen waren een grote slecht gescripte rotzooi. Ik zou Natalie, Ewan en Samuel ook vierkant hebben uitgelachen als ik niet wist wat ze vooraf hebben gepresteerd.

Die hayden heb ik verder nog nergens gezien, daarom zeg ik dat ik hem de kans wil geven te laten zien wat hij kan. Dat jumpers waarschijnlijk -weer- een slecht voorbeeld gaat zijn is een tweede.

Slechte films zijn nou eenmaal slechte films, een briljante acteur kan daar moeilijk verandering in brengen.

Whateva nigga.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2008, 16:01
Marcade
Marcade is offline
In "Awake" was Hayden ook niet briljant. Ik heb ook geen hoge verwachtingen van hem in deze film.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2008, 17:25
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Waarom denk ik telkens aan Sliders....
Sliders was tof en ik dacht eerst dat dit de verfilming daarvan was, dan had ik hem zeker willen zien. Dit ziet er uit als een fantasieloos geval waarin één truukje keer op keer wordt herhaald. Door de posters en wat ik er over las was mijn nieuwsgierigheid wel geprikkeld, maar na het zien van die trailer heb ik niet echt zin meer.
Oud 12-02-2008, 22:43
idontcare
idontcare is offline
w00t summer robberts , ga 'm wel zien, lijkt me wel een vette film. gelukkig heb ik ook zo'n pathe unlimited pas
Oud 13-02-2008, 00:58
Vice
Vice is offline
Citaat:
Sliders was tof en ik dacht eerst dat dit de verfilming daarvan was, dan had ik hem zeker willen zien. Dit ziet er uit als een fantasieloos geval waarin één truukje keer op keer wordt herhaald. Door de posters en wat ik er over las was mijn nieuwsgierigheid wel geprikkeld, maar na het zien van die trailer heb ik niet echt zin meer.
Ik weet niet of ik wel zit te wachten op een film van Sliders. Het idee is natuurlijk erg gaaf voor een film, maar de kans is groot dat het altijd wordt vergeleken met de serie. Ook waren ze bij elke aflevering in een andere dimensie en zou je kunnen afvragen hoe ze dat in 1 film willen stoppen.
Oud 13-02-2008, 01:06
Carn
Carn is offline
misschien ga ik het boek wel lezen (i)
Oud 13-02-2008, 01:26
Verwijderd
Citaat:
Die hayden heb ik verder nog nergens gezien, daarom zeg ik dat ik hem de kans wil geven te laten zien wat hij kan. Dat jumpers waarschijnlijk -weer- een slecht voorbeeld gaat zijn is een tweede.

Slechte films zijn nou eenmaal slechte films, een briljante acteur kan daar moeilijk verandering in brengen.
Ik heb hem ook nog wel gezien in Shattered Glass. Leuke film, en hij acteert wel stukken beter, maar nog steeds wat houterig. Hij werd iig compleet weggespeeld door Chloë Sevigny en Peter Sarsgaard.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2008, 22:34
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Ik weet niet of ik wel zit te wachten op een film van Sliders. Het idee is natuurlijk erg gaaf voor een film, maar de kans is groot dat het altijd wordt vergeleken met de serie. Ook waren ze bij elke aflevering in een andere dimensie en zou je kunnen afvragen hoe ze dat in 1 film willen stoppen.
Goed punt, ik zou die film ook puur uit nostalgische overwegingen kijken, en alles wat verder gaaf/mooi/indrukwekkend is zou mooi meegenomen zijn. En in 1 film kun je inderdaad niet veel dimensies met enige diepgang uitwerken, dus misschien is het maar beter als ze daar van af blijven.
Oud 07-03-2008, 14:54
legatus
legatus is offline
Liman is aan het afglijden. Spijtig.

Luchtig vermaak dat je na het verlaten van de bioscoopzaal al weer vergeten bent.
Oud 08-03-2008, 12:47
Verwijderd
er spelen wel leuke mannen in
maar het is echt zo'n cliché film plus voorspelbaar
Met citaat reageren
Oud 08-03-2008, 20:15
Velma
Velma is offline
Ik vond het echt heel erg tegenvallen eigenlijk, geen van de karakters boeide me.
Oud 10-03-2008, 11:54
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Het leuke aan de film was dat de Paladins jacht maakten op deze figuren en daar erg ver in gaan. Wat jammer is dat de film uiteindelijk weer in het oersaaie "save the girl" stront ontaardt. De karakters zijn totaal niet boeiend. Geen duistere karakters erin maar luchtige figuren.

Gemiste kans.
Reageren

Regels voor berichten