Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-12-2001, 21:19
michelle_flo
michelle_flo is offline
hoi allemaal
ik wil geen medelijden of zielig doen,maar ik vind dat ik al best wel wat heb meegemaakt in mijn leven.er komen steeds meer probleempjes bij en nu is bij mij de maat vol.ik wil niet meer leven,maar een einde er aan maken durf ik niet,wat kan ik het beste doen ?
michelle
Advertentie
Oud 18-12-2001, 21:21
Marc S
Marc S is offline
Verder leven?
Oud 18-12-2001, 21:23
BoRNLoZeR
BoRNLoZeR is offline
doellooz door het leven gaan net zoals mij
Oud 18-12-2001, 21:26
michelle_flo
michelle_flo is offline
Citaat:
BoRNLoZeR schreef:
doellooz door het leven gaan net zoals mij
en steeds ongelukkiger worden?dacht het niet.mijn doel was om gelukkig te worden maar word steeds ongelukkiger en dar krijg je ook genoeg van.
Oud 18-12-2001, 21:29
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
michelle_flo schreef:
en steeds ongelukkiger worden?dacht het niet.mijn doel was om gelukkig te worden maar word steeds ongelukkiger en dar krijg je ook genoeg van.
Wat voor problemen heb je eigenlijk?
Oud 18-12-2001, 21:31
michelle_flo
michelle_flo is offline
Citaat:
Marc S schreef:
Wat voor problemen heb je eigenlijk?

echte problemen is een groot woord.ik heb het gevoel dat alles me tegen zit,veel mensen doen me pijn of hebben me pijn gedaan.en ik pieker heel erg en kan niks van me af zetten,waardoor in mijn belevind alles erger lijkt.alle kleine dingetjes stapelen zich op en ik heb er gewoon geen zin meer in.

sorry ben een beetje vaag

Oud 19-12-2001, 07:26
Marc S
Marc S is offline
Citaat:
michelle_flo schreef:
echte problemen is een groot woord.ik heb het gevoel dat alles me tegen zit,veel mensen doen me pijn of hebben me pijn gedaan.en ik pieker heel erg en kan niks van me af zetten,waardoor in mijn belevind alles erger lijkt.alle kleine dingetjes stapelen zich op en ik heb er gewoon geen zin meer in.

sorry ben een beetje vaag
Je begrijpt zelf dat alles wat je bevind erger lijkt dan het is, maar je hebt er geen zin meer in?

Oud 19-12-2001, 08:00
michelle_flo
michelle_flo is offline
het is allemaal wel een beetje erg,maar door piekeren en andere dingen die gebeuren/gebeurd zijn maakt het voor mij erger

ik kan er ook niks aan doen
Oud 19-12-2001, 08:04
michelle_flo
michelle_flo is offline
Citaat:
wendela_85 schreef:
Misschien moet je eens hulp zoeken bij iemand, bij jeugdzorg ofzo, die hebben ook cursussen om je beter en sterker tegenover anderen te voelen,dat doet een vriendin van mij ook.

En als het slechste is geweest kan het alleen maar beter gaan!!

Kijk ook eens goed naar de dingen die je wel hebt, en vrienden familie enz..

Je kan dingen gaan doen om je te laten afleiden, op een sport gaan die je bijvoorbeeld heel erg leuk vind, en dan een paar keer in de week.

Je moet goed nadenken over wat je zegt, want je leven is kostbaarder dan je denkt.En wat zou er daarna wel niet met je gebeuren.

Gewoon je leven een beetje veranderen, andere dagen uit, misschien wat neiuwe vrienden erbij en sport, want nieuw is namelijk meestal wel leuk.

Sucses
XXX josine
ik heb al eens hulp gezocht ,ik heb/had nl. een eetprobleem.mijn moeder is er achtergekomen en daa heb ik zo veel gzeik mee gehad dat ik dat nooit meer wil.

dingen die ik wel heb,zoals vrienden en familie..mensen in mijn naaste omgeving doen mij pijn of hebben mij pijn gedaan,ik vertrouw dus niemand meer.

afleiding,ik ga alleen naar school en daarnaast werk ik,waar ik nog veel pieker.sporten heb ik geen tijd voor.
------------------------------------------
bedankt voor je reactie,maar ik heb nu het gevoel dat toch niks meer helpt

Oud 19-12-2001, 10:02
shania
shania is offline
Hoi michelle,

Zoals de meeste al zeggen: Je moet goed nadenken over je besluit. En je moet je realiseren dat als je er een einde aanmaakt dat je dan veel mensen pijndoet en ook hun leven ruineert. Doe het zeker niet uit wraak op de mensen die jou pijn hebben gedaan.
Ik zit op dit moment met dezelfde gedachte maar voel me al schuldig als ik aan mijn beste vriendin denk. Ik wil graag me je mailen. Misschien voel je je nu alleen (net als ik) maar geloof er zijn mensen in deze wereld die je begrijpen en je willen helpen.

Liefs Shania
(shania85@hotmail.com)
Oud 10-05-2002, 18:22
kingetje
kingetje is offline
Citaat:
michelle_flo schreef:
hoi allemaal
ik wil geen medelijden of zielig doen,maar ik vind dat ik al best wel wat heb meegemaakt in mijn leven.er komen steeds meer probleempjes bij en nu is bij mij de maat vol.ik wil niet meer leven,maar een einde er aan maken durf ik niet,wat kan ik het beste doen ?
michelle
Is hulp misschien overbodig? of naar hele goede kennisen gaan?
Oud 10-05-2002, 20:12
cltcl
cltcl is offline
proberen te praten met bijv. je hartsvriendin, je ouders, je broer of zus, een familielid, of op het forum.

Doe alleen niet zoals mij en alles voor jezelf houden.
Oud 11-03-2008, 09:32
dizjoo
dizjoo is offline
boeh...
Oud 11-03-2008, 10:22
Fantôme
Fantôme is offline
*heeft hele reactie getypt maar ziet net dat dit een geupt topic is en dat TS hier toch geen *** aan heeft dus onnuttig*

Laatst gewijzigd op 11-03-2008 om 10:29.
Oud 11-03-2008, 10:29
Fantôme
Fantôme is offline
@ gothic: ai! ik keek dus niet naar de datum omdat de datum van Dizjo gewoon op vandaag stond
lol, en dan zo'n reactie typen! wat een muts ben ik!

ik snapte iemands opmerking over jeugdzorg al niet! hahaha
Oud 11-03-2008, 10:40
Verwijderd
Als je dit upt, dan leef je ook niet echt
Oud 11-03-2008, 11:54
Verwijderd
Slotje.
Oud 11-03-2008, 13:41
Inanis
Inanis is offline
Ze heeft het iig tot ver in 2005 volgehouden:
Citaat: