Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dingen die ik wel heb,zoals vrienden en familie..mensen in mijn naaste omgeving doen mij pijn of hebben mij pijn gedaan,ik vertrouw dus niemand meer. afleiding,ik ga alleen naar school en daarnaast werk ik,waar ik nog veel pieker.sporten heb ik geen tijd voor. ------------------------------------------ bedankt voor je reactie,maar ik heb nu het gevoel dat toch niks meer helpt |
![]() |
|
![]() |
Hoi michelle,
Zoals de meeste al zeggen: Je moet goed nadenken over je besluit. En je moet je realiseren dat als je er een einde aanmaakt dat je dan veel mensen pijndoet en ook hun leven ruineert. Doe het zeker niet uit wraak op de mensen die jou pijn hebben gedaan. Ik zit op dit moment met dezelfde gedachte maar voel me al schuldig als ik aan mijn beste vriendin denk. Ik wil graag me je mailen. Misschien voel je je nu alleen (net als ik) maar geloof er zijn mensen in deze wereld die je begrijpen en je willen helpen. Liefs Shania (shania85@hotmail.com)
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het is alsof ik niet leef! Dreamer1234 | 21 | 15-11-2016 08:32 | |
Psychologie |
Een dag niet...........is een dag niet geleefd kleinedraak | 54 | 23-04-2004 13:42 | |
Verhalen & Gedichten |
Zonder zon kan je niet leven. Flower_4_u | 2 | 19-03-2004 15:35 | |
De Kantine |
Je kunt niet leven zonder mensen die van je houden...zijn er daarom zoveel doden? Debje | 25 | 29-11-2003 16:07 | |
Verhalen & Gedichten |
"Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd." N.I.W.H.L. | 9 | 30-06-2002 19:51 | |
Verhalen & Gedichten |
ik weet het gewoon niet meer.. Darkie | 1 | 01-11-2001 13:50 |