Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
het begin is niet moeilijk, maar als je het verkeerd aanleert is het wel erg moeilijk om dat nog te veranderen. Voor het leren paardrijden raad ik gewoon een aantal privelessen op een manege met gediplomeerde instructeurs aan. Kijk eens op www.fnrs.nl voor de dichstbijzijnde maneges en wat deze aanbieden. Ik denk dat ponykampen leuker zijn als je lekker mee kunt scheuren en zo.. En dan is natuurlijk dit de leukste manege om dat te doen
![]()
||
Citaat:
![]() geen lessen dus van tevoren,...neej ik ga ook gewoon naar een kamp voor beginners,..mss kan ik dan niet gelijk door de bossen heen..maar das logisch... ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik heb de website ervan even opgezocht; http://www.ervemeenderinkboer.nl/ moet je maar eens kijken. ![]()
||
Citaat:
hier heb ik echt veel aan ![]() tof!
||
Citaat:
ik ben de laatste paar keren hier geweest: http://www.reelaer.nl/ erg leuk! aardige (en 1 hele leuke ![]() bovendien kun je ipv ponykamp een trektocht doen, wat veel leuker is (en waarbij de gemiddelde leeftijd wat hoger ligt) maar misschien moet je daar toch wel wat meer ervaring voor hebben, aangezien je heel wat uur per dag op je paard zit (aangezien je echt ergens heen gaat en overnacht) ik vond die geregelde truttige ponykampjes echt helemaal niets, vaak wordt er ook veel in de bak gereden enzo en veel spelletjes gedaan, leuk als je 12 bent, maar daarna.... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik wil namelijk wel heel graag zoiets doen met mensen van mijn eigen leeftijd, en op mijn nivo. Vaak zit alles door mekaar, dat is voor beginners en gevorderden niet echt leuk. Ik weet wel dat je in Ijsland kunt paardrijden, ook als je het nog nooit gedaan hebt, op echte Ijslandse paardjes. Ik wil dit dolgraag eens doen, maar heb helaas geen geld... ![]() zoek maar eens op activities horse riding Iceland op google ofzo... maar ja beetje ver he Ijsland ![]() westernrijden lijkt me trouwens ook heel tof!
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Als je bij timeout reizen kijkt, kan je vaak ook arrangementen boeken voor beginners.
Ik heb er eens naar gekeken, was geloof ik op Texel of Terschelling, daar kreeg je eerst een paar dagen privéles en daarna ging je een buitenrit maken. Ik wilde toen samen met mijn moeder (redelijk beginner), en dat was ook goed te combineren. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Kijk eens op www.alleponykampen.nl, daar staan een heleboel ponykampen in, met websites, per provincie.
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #165 Heksjuh | 487 | 24-09-2011 16:40 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #62! MartinV | 396 | 17-09-2009 15:03 |