Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
De zaterdag is al voorbij. Heeft de TS nog stappen ondernomen?
Btw, het lijkt me inderdaad best vaag als je nooit fatsoenlijk met een meisje hebt afgesproken of enige band met haar hebt opgebouwd omdat het enige wat je van haar weet en besproken hebt op msn is gebeurd. Om vervolgens voor de neus van je vriend een gevoelig verhaal tegen het meisje op te hangen met hoe verliefd je wel niet op haar bent. Om het te 'bespreken'. Belangrijker lijkt mij om eerst eens leuke dingen te gaan doen, of heb je dat al wel met haar gedaan? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Is dat een willekeurig besluit dat je maakt dan? Zovan weet je wat, ik ga die jongens eens leuk en aantrekkelijk vinden, daar heb ik zin in. Laatst gewijzigd op 25-03-2008 om 22:43. |
![]() |
|
![]() |
ja, er zijn een paar manieren, maar 1 is toch de beste, laat zien dat jij beter voor haar bent dan die vriend, je moet je niks aantrekken van hem, hem niet volgen, maar ook niet vervelend gaan doen zoals bij dismissed bijvoorbeeld
![]() ![]() Curiously: Ik ben het toch wel een beetje met jou eens, ik bedoel, ik val ook BIJNA nooit op een meisje die nadat je verliefd bent pas iets aantrekkelijks heeft, vaak zijn ze hier voor al mooi, of bijvoorbeeld enthousiast, spontaan bla bla bla |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
daar heeft die persoon verder nog niets aan gedaan |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? Jan159 | 9 | 16-05-2013 22:05 | |
Psychologie |
Wat moet ik doen? Verwijderd | 12 | 08-02-2005 07:56 | |
Liefde & Relatie |
Help wat moet ik doen?? Me Lerares Smst me terug!! Hopeloos Verlieft Bi_Anoniem | 11 | 13-12-2004 11:28 | |
Liefde & Relatie |
´ruzietjes´ met mijn vriend, wat moet ik doen? proof of life | 30 | 06-08-2004 15:11 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? (heel verhaal sorry toch bedankt als je het lezen wilt) HipHopSter | 9 | 17-10-2003 12:24 | |
Psychologie |
Help. ik zit klem. wat moet ik doen? Snow White | 10 | 20-10-2002 12:44 |