![]() |
|
Dag Liebe DoPerwtjes.
In kleermakerszit zet ik me neer op weer die stoel die al zo vaak bezeten is, zoals toen ik probeerde om Pied de Poule te visualiseren slash de schrijver van een slecht gedicht geduldig het geheim van binnenrijm te leren slash subtiel te assoneren in de titel van een topic dat de ziel van DoP-hoe-het-ooit-was beslist terug zou laten keren. Thuiskomen was spannender en leefde meer wanneer ik zinnen die al dagen dreunden in mijn kop weer in het geel zag staan en na een wedstrijd-deadline liet ik nachten de computer aan om met wat mede-DoPpers op de chat te razen op de achteloze forumbazen en ze digitaal te slaan omdat de poll op zich liet wachten. Het verdient een prachtig lofgedicht vooral omdat ik mijn gezicht al maanden niet genoeg laat zien. Maar na wat uren van getob ben ik niet verder dan een simpel oppervlakkig rijmpje - En ziedaar een reden dat ik sDoP. --------------------- Dit behoeft geen commentaar hoor, maak hier liever een herinneringen-ophaal-topic van, de goeie ouwe geschiedenis van DoP kun je niet genoeg herkauwen. Ts begint: - Sinterkerst met DoP Ja, waarom was dat eigenlijk zo leuk? Ik weet vooral nog dat ik de slappe lach had aan tafel (heus niet door de wijn), dat Sketch en ik pannekoeken gingen bakken, dat CSN en ik een gezamelijke kinderen voor kinderen-liefde ontdekten, dat ik Halogeen zo'n schatje vond en dat ik bang was dat DoDs buikgriep vervelende gevolgen voor de atmosfeer van ons toilet zou hebben, maar dat viel mee. - De 100.000e post en vooral bijbehorende strip Toen voelde ik me zo vereerd, want ik was maar een nieuwelingetje op DoP en schreef benedenniveau-gedichten en toch werd ik genoemd in de DoP-strip door (in mijn ogen) DoP-legendes CSN en Sketch. - De eerste wedstrijd waaraan ik meedeed Volgens mij ben ik nog nooit zo zenuwachtig geweest en na elk positief commentaar maakte mijn hart vijf salto's en was de hele week goed... wazig. - James_25cm_bond Té frustrerend. En verder, voor wie interesse heeft in het fb-schap van DoP: u mag mij, CSN en Ave pmmen en u zult z.s.m. respons ontvangen. Laatst gewijzigd op 18-03-2008 om 16:15. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik vond de sinterkerstmeeting ook de leukste. Oh en mijn eerste aanvaring met csn, in dit topic:http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1115727 En de dopchat was wel het aller aller beste denk ik. |
![]() |
|
Jammer, Porcelain.
![]() Ik zal er eens over nadenken. Mijn probleem is alleen dat poëzie bij mij zo bij vlagen komt (ik bedoel, hoe vaak was ik hier nu helemaal in het afgelopen half jaar? ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
Inventarisatietopic issues die aandacht verdienen Simon | 34 | 07-12-2012 11:34 | |
Beleidszaken |
The end of the bemiddelaar Simon | 109 | 24-11-2012 17:56 | |
De Kantine |
FB gezocht! Cherry Springs | 2 | 12-12-2008 10:46 | |
Verhalen & Gedichten |
Fb-switch! xineof | 27 | 12-01-2006 18:41 | |
Lifestyle |
Freakjuh stopt met forumbazen, Ufke wordt nieuwe Lifestyle fb! Verwijderd | 45 | 15-10-2005 13:03 | |
Lifestyle |
Evaluatie-topic rodina | 496 | 14-04-2003 15:29 |