Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
(ik spreek uit ervaring met een vriendje) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
|
Ehm... Tja... ik zou het toch echt uitmaken. Hij maakt misbruik van je en probeert je emotioneel aan hem te binden (stookt je op tegen moeder, wil dat je bij hem komt wonen, je moet voor hem betalen) veredr wil hij blijkbaar ook niet zo heel graag stoppen met zijn verleden, als hij nu al aankondigt te gaan dealen in de zomer.
En als je daarna nog last van hem hebt kun je hem altijd nog angeven bij de politie ofzo...
|
Verwijderd
|
Ik vind het feit dat je twijfelt tussen uitmaken of niet uitmaken al genoeg reden om het wél uit te maken. Natuurlijk, soms je relatie even kritisch bekijken kan geen kwaad, maar echt twijfelen vind ik niet kunnen. Vervolgens noem je allemaal punten van hem op, dat 'hij is heel aardig. nou ja, soms dan.' valt me weer op; is het niet juist de bedoeling dat je vriend heel aardig is áltijd? Natuurlijk; iedereen is wel eens slecht gehumeurd, maar over het algemeen wil je toch dat hij het grootste gedeelte van de tijd aardig is?
En tja, als hij wapens heeft en in de zomer drugs wil gaan dealen en jou manipuleert... dat lijken me ook alweer hele goede redenen om het uit te maken. Kun je anders misschien uitleggen waarom je twijfelt? Waarom zou je wél bij hem willen blijven? Dat hij soms wel aardig is is geen goede reden, in mijn ogen... |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik wist niet dat het zo erg was (
![]() Natuurlijk kan iemand heel erg veranderen en spijt krijgen van de dingen die hij vroeger gedaan heeft. In zo'n geval maakt het verleden niet zoveel meer uit. Maar is hij wel zo erg veranderd? Heeft hij spijt van zijn verleden? Ik denk het niet. Als hij echt zo erg veranderd zou zijn, zou hij om te beginnen een fatsoenlijke baan hebben gezocht, geen wapens meer hebben en met al die drugs gestopt zijn, dus ook geen dealingplannen hebben. Ik vraag me net als Andijvie af, wat vond je aanvankelijk leuk aan hem, waarom ben je een relatie met hem begonnen? En probeer het dan eens precies te omschrijven. Ik kan me bijna niet voorstellen dat je zijn levensstijl zo aantrekkelijk vindt: geen werk, drugs, depressiviteit, agressie enzo. Wat maakt (of maakte) hem zo leuk dat je een relatie met hem wilde? (Je mag ook een pm sturen met het antwoord) |
![]() |
|
Om eerlijk te zijn zie ik een bestaan van zwart geld verdienen ansich niet als een vreselijk iets, helemaal als je verder gewoon verstandig met geldzaken en je levensinvulling omgaat. Zulke mensen vind ik interessanter dan gemiddelde burgerlijke werkmieren.
Hard drugs, alcohol of erge wiet/hasj verslaving, agressie en een verleden van gewapende overvallen.. dat vermijd ik zeker ja. Hoewel ik mensen wel gedoog als ze een pilletje hier en daar gebruiken en niet als een rat proberen mij ook daartoe te zetten of geld uit me te troggelen.
|
Meisje, dump die jongen alsjeblieft. Als ik het LJH-topic lees heb je zelf al genoeg problemen om ook nog eens die van hem op te gaan moeten lossen en de punten die jij noemt zijn totaal niet de basis voor een langdurige, goede, warme relatie. Maar ik begrijp ook wel, dat is waarschijnlijk makkelijker gezegd dan gedaan. Heel veel succes en sterkte met je beslissing!
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Kijk, ik ken ook een paar jongens die in de handel hebben gezeten (of nog zitten) en dat zijn zonder uitzondering zeer vriendelijke, zorgzame en gevatte indivuen. Dat je iemand zou moeten dumpen omdat hij poedertjes of groente verkoopt vind ik dan ook een beetje bekrompen. Maar je drankjes door je vriendin laten betalen kan dus écht niet...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
uitmaken of niet? ceabvl | 9 | 13-05-2010 18:19 | |
Liefde & Relatie |
Uitmaken omdat je uitgekeken bent/de verliefdheid weg is Yab-Yum | 107 | 20-01-2006 09:23 | |
Liefde & Relatie |
wat te doen? Blondt | 17 | 05-06-2004 13:45 | |
Liefde & Relatie |
Uitmaken of niet? Knorrretje | 19 | 24-11-2003 12:33 | |
Liefde & Relatie |
uitmaken of niet? suggestions? Eurydice | 13 | 23-10-2003 17:25 | |
Liefde & Relatie |
uitmaken....? Aissyla | 5 | 18-12-2002 15:57 |