![]() |
|
Verwijderd
|
Het vorige topic is vol, en aangezien het nu echt spannend wordt moeten we wel door kunnen speculeren
![]() De link naar het vorige topic: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1629040 |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
de logica ontgaat me even?
nou ik ben benieuwd, als edo het toch blijkt te zijn zou het tof zijn maar regina is echt een naar mens dus die gun ik het molschap en de overwinning niet. dus die verliest hopelijk. ik zit nog steeds op dennis maar vandaag verdacht ik toch ook edo wel heel erg.
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Edo vond ik voor widm echt heel irritant en dat is wel wat veranderd... in positieve zin. ![]() Dennis is de Mol! En hoe Pieter Jan zijn lachen niet in kon houden bij dat voorstukje van 'de mol heeft geweldig gespeeld' haha. ![]() Wel stomme aflevering deze keer hoor, wat een anti climax. ![]()
|
Verwijderd
|
Valt er voor de Mol eigenlijk nog wat te winnen? :-S
Het zou veel leuker zijn als ze met zijn drieen de Mol moeten aanwijzen.. heeft iemand van de niet-mollen dat goed, krijgt diegene het potgeld. Hebben ze het allebei goed, delen ze het potgeld. Heeft niemand de Mol geraden, krijgt de Mol 40.000 min het potgeld. Veel eerlijker, niet? |
![]() |
||
Citaat:
Hm, ik weet nu niet meer wie het is, hoewel ik wel vond dat Dennis en Edo heel zenuwachtig stonden te doen op het einde, en Regina heel geheimzinnig begon te glimlachen toen Pieter-Jan "wie is de mol?" zei...
|
De finale was in principe gisteren (voor zover je het een finale kan noemen
![]() Volgende week komen ze met z'n allen (ook de afgevallen kandidaten) bijeen en zullen we filmpjes terug zien waarin de mol 'gemolt' heeft en wordt natuurlijk bekend gemaakt wie de winnaar, verliezer en mol is. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
[poule] WIDM 14 [pool] Little Phoebe | 130 | 23-03-2014 10:16 | |
Films, TV & Radio |
[pool] WIDM '13 WolterB | 239 | 15-03-2013 18:11 | |
Films, TV & Radio |
[pool] WIDM '12 WolterB | 268 | 12-03-2012 11:41 | |