Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ga het wel kijken, maar het lijkt me vrij kut omdat vrouwen niet grappig zijn. En als vrouwen zich als mannen verkleden zijn ze ronduit naar, en dat doen deze dames ook, zag ik in de gids. Het label 'surrealistische comedy' irriteert me ook, want waarschijnlijk heeft het niets met surrealisme te maken, maar goed. Ik geef het een kans.
||
Citaat:
|
Er zaten wel aardige momenten in, zoals het ontwerp van die toren, maar het was me wel wat te Smack the pony en dat schudderige camerawerk wat heel irritant. En als vrouwen zich als mannen gaan verkleden is dat meestal huilen met de hoed op, dat was hier ook echt verschrikkelijk om te zien. Slecht gedaan ook nog.
Cameo van Bas Hoeflaak was wel leuk. En dat ze zich RosMeijer noemen, al weet ik niet of dat een bewuste grap is.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @Andijvie, IMDB lijst:
Spoiler
Volgens Wiki nog De Vloer Op, mss van daar:
Spoiler
Laatst gewijzigd op 20-09-2008 om 19:19. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ken haar voornamelijk van De Vloer Op, en daar is ze gaaf. En ik heb haar ook wel eens in programma's gezien, met Wimie Wilhelm. Ik mag haar wel. Maar ik heb dit programma nog nooit gezien.
En over grappige vrouwen: French and Saunders. En ik vond Smack the pony ook altijd leuk. En wat dacht je van Annette Malherbe - Juffrouw Jannie? (over goede kantoorhumor gesproken!) |
![]() |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Algemeen topic voor televisieprogramma's zonder eigen topic Verwijderd | 284 | 26-09-2011 10:17 | |
De Kantine |
Wallah sahbi, het is saai. #825 Verwijderd | 500 | 20-01-2010 12:25 | |
De Kantine |
Wat vind jij niet saai? Schrijf een saai voor de forumer boven je! CTRL+SAAI=? #824 Martiño | 500 | 19-01-2010 19:11 | |
De Kantine |
Vertel in dit topic over dingen waar jij om saaide #823 Miekje* | 500 | 18-01-2010 21:36 | |
Verhalen & Gedichten |
De reiziger, de toren. lestat080 | 4 | 29-08-2005 20:49 |