Advertentie | |
|
![]() |
|||
het fijne hier ligt voor een deel in de sluipende toon. ik kan minder met:
Citaat:
Citaat:
de rest vind ik sterk, omdat het zo goed overbrengt, simpel aanleiding geeft tot makkelijke verplaatsing. mijn voorgangers beweren volgens mij ook andere dingen en dat betekent misschien dat je zelf aan dit gedicht moet sleutelen tot het meest jou is, omdat het in een vrij persoonlijke categorie lijkt te vallen. |
![]() |
|
![]() |
Mijn eerste bericht moest ik tot jou richten, Fay.
Ik vind je gedicht mooi, al zijn er een paar dingen die ik beter weg vind. 'Dat betekent eigenlijk' bijvoorbeeld en 'op ongepaste momenten'. Ook typische Belgische regen vind ik niet echt passen - al komt dat misschien door mijn persoonlijke afkeer van regen - maar er moet wel nog iets komen naa al vergoot ze zelf tranen. Ik hou vooral van de eerste twee regels en het begin van de voorlaatste strofe. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
fijne vrouw/vlezig wel is heel erg leuk. Mijn excuses maar ik zie een heel erg dikke Belgische madam voor me. Het is een heel persoonlijk gedicht, maar toch weet je het ook van jezelf los te koppelen, op de een of andere manier, als je begrijpt wat ik bedoel, en dat vind ik heel knap. |
![]() |
|
Laat het alsjeblieft zo! Ik vind je gedicht prachtig en als ik alle reacties lees, komt het er eigenlijk op neer dat iedereen het goed vindt, maar heeft iedereen iets anders te makken wat een ander dan eigenlijk wel weer goed vindt, enzovoorts enzovoorts. De derde strofe bijvoorbeeld raakt mij minder dan de rest, maar iemand anders is juist daarover weer heel lovend en vindt het einde minder.
Nou, dat betekent eigenlijk dat je gewoon een heel goed gedicht geschreven hebt waaraan je niet meer mag sleutelen. Klaar.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
verliefd maar ze moet er over naardenken Pieropinto | 27 | 17-07-2010 21:19 | |
Flora & Fauna |
Mijn hondjes zijn heel lief, maar er is er 1 dominant.. wat te doen? [foto] AJMouse | 33 | 28-03-2005 12:33 | |
Psychologie |
Ik zit er even helemaal doorheen Nebel | 6 | 12-01-2005 19:37 | |
De Kantine |
Is er bij jou wel eens ingebroken? Of is een poging daartoe weleens gedaan? telluriet | 58 | 30-08-2004 01:28 | |
Liefde & Relatie |
wat is dit? wat moet ik ermee? Vini-Vidi-Vici | 10 | 14-12-2003 20:09 | |
Psychologie |
Wat is er met me aan de hand? Paranomaal? ** Phoebe ** | 13 | 24-12-2001 13:17 |