![]() |
||
Citaat:
Maagdvlies is niet een stuk "flesh" wat kapot gaat hoor. Naja tis echt zo dun dat het verwaarloosbaar is, het kan kapotgaan bij paardijden , fitnessen etc. ne het mooie van alles is JE MERKT ER NIKS VAN! er vallen geen brokken vlee suit je kut en er stroomt geen bloed .... Ooit heb ik een 15 jarig vriendinnetje gehad , ze wou wel errug graag sex en ik kon het ook niet echt laten dus hebben we het geprobeerd maarzonder suxxes. Ik kon er simpelweg niet in wel 2cm ofsow maar dat was het er zat gewoon iets in de weg .... wil je wete wat het is ? Je bent nie helemaal ontspannen , relax tis je vriendje maar als je je niet ontspant bij hem dan benje nie goed bezig wat je relatie betreft ( imho ) Ik zou zeggen leer je zelf eerst te ontspannen , niet meteen kleren uit en droge piemel in je droge kut dat schiet nie op en kan errug pijn doen. Steek es wat meer tijd in voorspel mocht dit nie helpen koop flessie glijmiddel ofsow. Ohja , vlak voordat een dame ongesteld word gaat de baarmoeder al op swellen ( groter worden ) als een jongen dan neukt kanje al heeeeeeeel makkelijk die baarmoeder raken en ik kan me enigsinds voorstellen dat het pijn doet ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
2 het kan zijn dat je het voelt als je maagdenvlies nog heel is, maar dat hoeft niet en ik weet ook wel dat er niet vanalles uit gaat stromen (duh) 3 Ik was wel ontspannen... dat zeker wel en het was niet kleren uit en erbovenop! Als je het een beetje goed doet hoef je vaak geen glijmiddel te gebruiken! Nou ja ik weet dus heus wel wat het allemaal is. Maar het was met DIE jongen de eerste keer... en het deed pijn, begon te bloeden en een soort randje scheurde in. Dat snapte ik niet zo maar het zal wel
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Pijn rond navel? Verwijderd | 6 | 20-04-2012 16:19 | |
Verhalen & Gedichten |
Pijn Vogelvrij | 6 | 15-02-2005 15:26 | |
De Kantine |
Wat is pijn? Dark Elf Oscar | 49 | 09-02-2004 15:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Manifest 1 - Pijn Type | 5 | 24-12-2003 18:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Pijn in mijn leven, liefde in mijn leven, waarom louis84 | 1 | 07-11-2001 16:16 | |
Verhalen & Gedichten |
Pijn ... reden van of zijn klootzak2001 | 5 | 02-10-2001 19:26 |