Ik vind het niet zo bijzonder. Dit klinkt best negatief maar ik zal me nader toelichten. Waarom schrijf je in het Engels? Het is misschien beter dat je in het Nederlands schrijft. Komt natuurlijk niet zo hip over als Engels maar -ik ga ervan uit dat- Nederlands je moedertaal is. Juist omdat dit je moedertaal is, zal je je beter kunnen uitdrukken en beelden kunnen gebruiken.
Wat me op het volgende punt brengt, beelden. Je schrijft nogal erg letterlijk. Je eerste regel is 'soms ben je bang' maar dit is niet echt pakkend. Als lezer krijg je niet het gevoel dat je verder wilt lezen. Ook de rest is allemaal expliciet. Het gaat erom in poëzie dat je bij de lezer een gevoel overbrengt maar niet door een aantal prozazinnen in stukjes te kappen. Probeer gevoelens op een andere manier te verwoorden dan gewoon te zeggen 'soms ben je bang'.
Verder, nog een laatste tip, lees eens poëzie (hier of uit een bundel) en kijk eens hoe dichters met taal omgaan. Het zal veel verduidelijken wat ik hier probeer uit te leggen.
Veel succes nog met het schrijven en blijf gerust posten