![]() |
||
Citaat:
maar was sex met hem minder omdat hij een kleinere had dan andere ? |
![]() |
||
Citaat:
zo had ik het nog net bekeken ![]() maar ik kan me voorstellen dat sommige jongens kleine borsten ook wel " geil " vinden.. lijkt me niet dat meisjes een kleine penis geil kunne vinde ? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik vond het toen ook wel fijn; ik durfde eerst niet te pijpen, maar hem wel omdat ie er wat 'vriendelijker' uitzag. Dusseh... er zitten heus ook voordelen aan!! ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar ik bedoel ook als ie stijf is... Zo klein dat het condoom er omheen lubberde.. Terwijl bij mijn huidige vriend zijn piel blauw uitslaat als er een condoom omheen zit!! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ok, maar slappe toestand boeit ook niet toch ?
||
Citaat:
ennu er zijn grotere condooms te koop voor je vriendje hoor ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Maar je moet je niet zo druk maken hoor! Smaken verschillen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() mar goed.. deze topic was niet uit eigen belang maar gewoon als algemene vraag.. ik zou dit soort dingen overmezelf hier nooit durve poste onder me eigen naam / ip ![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Ik vind een grote gewoon veel opwindender, maar ik denk dat niet veel meiden het met me eens zijn!! Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
mjah ik las in die andere topic dat pijn niet altijd fijn is ![]() maarja ieder zo zijn eigen mening natuurlijk da 2e: neej teveel bekende hier op het forum ![]() veel mensen die ik persoonlijk goed ken of veel op msn spreek ![]() nou weet ik wel.. ik ben klein dus dat word vaak in verband gelegd met kleine piemol dus dat word nog wa als die mensen dit leze ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hmm als mensen die ik persoonlijk ken hier komen, gaat er echt een wereld voor ze open. Jammer voor ze dan ![]() Owja, en over stimulatie door wat voor piemol dan ook kan ik nix zeggen want ik heb t nog nooit gedaan, duss... |
![]() |
|||
Citaat:
![]() ik ga niet me piemol showen omda ze dat denke ofzow hoor.. lekker boeie wat ze denke ![]() Citaat:
![]() en diegene wete ook wel wie ![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar als de condoom er zowa afvalt.. dan moet ie dus echt wel smaller zijn dan 3 cm ofzo ? ![]()
||
Citaat:
![]() maar als hij groter dan het gemiddelde zou hebben dan zou ik zeker niet treuren ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ennu obi: die van 10 cm... 1) ik heb nergens een dildo voor nodig 2) 20 past niet in me kont.. maar was da voor stelling je kiest toch ook niet je vriendje uit op wqelke de grootste heeft ???
|
|