![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Ik kan me voorstellen dat als je al jong een relatie hebt, dat je dan nog even wil wachten.
Maar dat had ik niet. Met mijn vriendje heb ik meteen seks gehad, dat was eigenlijk het begin van onze relatie. Ik kende hem wel al lang en wist dat ik hem leuk vond.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De drempel naar een broodje kaas is voor mij iig later dan naar bed gaan met iemand ;x. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik snap best dat sommige mensen daar iets minder moeite mee hebben dan ik. Maar.. daarvoor zijn we allemaal verschillend toch? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb alleen seks met iemand als het meer is dan lichamelijk, dus dat het ook om die persoon gaat. Maar dat wil niet zeggen dat ik er dan een relatie mee heb. Het is toch niet zo dat als je een relatie hebt dat je ineens meer voor iemand voelt? Een relatie is meer een soort afspraak (bijv. monogamie in veel gevallen). |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik snap het gevoel trouwens wel. Niet per se een relatie maar wel dat je iemand kent, weet wat je van iemand kan verwachten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn ontzettend emotionele besluit te ondermijnen met je onwijs rationele argumenten? Oh oh oh, wat maak je t jezelf moeilijk dan, want het feit dat ik wil wachten met seks totdat ik iemand beter ken en vertrouw kan ik toch alleen maar onderbouwen met emo-argumenten, die zo makkelijk onderuit te halen zijn dat het zelfs geen prestatie is voor een kleuter van 4. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik zou de keus van mijn vriend(in) om te wachten, ten alle tijden respecteren, maar persoonlijk heb ik niet zoveel met uitspraken als 'Ik wil geen seks voor het huwelijk'. Seks is voor mij persoonlijk een erg belangrijk onderdeel van een relatie, en een jaar wachten is misschien best de moeite waard, maar bij alles wat langer duurt ben ik gevlogen zegmaar.
![]() Bij voorkeur wacht ik altijd wel wat weken of maanden, maar bij mijn huidige vriend liep dit compleet anders. Achteraf nooit erg gevonden hoor, maar toch ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb dan én fijne seks én ik heb t met iemand die ik vertrouw omdat ik een tijdje heb gewacht. Ik wil alleen niet nummer zoveel zijn, of niet de enige, of zomaar iemand. Dus niet seks om de seks. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind dat het gaat om gevoel, op basis daarvan heb ik seks met iemand. Op basis van mijn gevoel ga ik ook pas een relatie aan, maar de term relatie is eigenlijk net zoals trouwen, enkel iets formeels maar het is niet waar het om draait. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Namelijk mijn gevoel dat ik liever pas seks heb met iemand als ik een relatie heb met iemand, als ik iemand vertrouw en zeker weet dat iemand er niet zomaar vandoor gaat. En ja, aan vertrouwen van iemand en de zekerheid dat iemand er niet zomaar vandoor gaat, verbind ik het liefste de afspraak 'relatie', omdat het dan in mijn ogen exclusief is. En dat hoeft ook niet jouw manier van leven te zijn of die van iemand anders, maar zo werkt het wel voor mij. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb pas seks met een meisje als ik ook zeker weet dat er achteraf geen gezeik door komt. Doordat ze verliefd wordt of is, ik vind vriendschap ook belangrijker dan seks ![]() Citaat:
Met een ONS heb je verder geen gevoel voor die persoon ![]() |
![]() |
|
![]() |
In theorie vind ik het wel mooi wanneer mensen willen wachten.
In de praktijk knap ik er echt gigántisch op af. Seks is gewoon belangrijk, en ik wil het liefst meteen weten of het klikt op dat vlak, klaar. Niet dat ik helemaal emotioneel naar hem toe ben gegroeid, dolverliefd ben, en als we dan na een maand eindelijk eens seksen, blijkt dat het een stumper is. Da's toch wel een teleurstelling. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
hard to get brunettespy | 42 | 07-01-2013 19:06 | |
Seksualiteit |
seks voor het huwelijk? floortje613 | 66 | 14-01-2010 18:05 | |
Seksualiteit |
Hoe oud begonnen met seks Ferrywoman | 369 | 18-07-2007 14:51 | |
Verhalen & Gedichten |
kort stukje voor schoolkrant, seks voor huwelijk *carmen* | 14 | 15-03-2007 09:18 | |
Liefde & Relatie |
Te Vroeg Beginnen Met Seks Ivon* | 274 | 05-06-2005 19:53 | |
Seksualiteit |
jongens en meisjes EkiaM | 53 | 28-07-2004 18:37 |