Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-03-2008, 20:04
Tuta
Tuta is offline

Ik ben aan het twijfelen of ik deze telefoon zou aanschaffen. Zijn er toevallig mensen die deze telefoon hebben?

En werkt deze met een pennetje, of is het alleen mogelijk om met je vingers op het touchscreen te selecteren?

Graag hulp
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-03-2008, 01:52
Nocturnal
Nocturnal is offline
Op zich wel een leuk ding, maar helaas beschikt ie niet over 3G-connectiviteit, je mist dus UMTS en je hebt ook geen WiFi. Wel EDGE, maar daar heb je hier niets aan. Als het goed is maakt het touchscreen gebruik van een techniek die HTC touch-flo noemt, wat er op neer komt dat je het ding met je vingers kunt bedienen.

Ik vind m qua uiterlijk trouwens wel erg geil ook niet onbelangrijk
Oud 19-03-2008, 12:11
Tuta
Tuta is offline
http://www.kieskeurig.nl/product/85A...F2006F0CBF.htm

Zoals ik hier kan lezen zit er wel Wifi op!

Ik vind um ook erg mooi
Met citaat reageren
Oud 19-03-2008, 12:12
Tuta
Tuta is offline
Is het trouwens niet makkelijker om met een pennetje te werken? Daar ging eigenlijk ook mijn voorkeur naartoe!
Met citaat reageren
Oud 19-03-2008, 15:14
Nocturnal
Nocturnal is offline
Citaat:
http://www.kieskeurig.nl/product/85A...F2006F0CBF.htm

Zoals ik hier kan lezen zit er wel Wifi op!

Ik vind um ook erg mooi
ik zie toch echt een kruisje achter Wi-Fi (WLAN) staan
Oud 19-03-2008, 18:48
Tuta
Tuta is offline
Ja, inderdaad. Ik heb verkeerd gekeken!
Met citaat reageren
Oud 20-03-2008, 09:22
Verwijderd
Citaat:
Is het trouwens niet makkelijker om met een pennetje te werken? Daar ging eigenlijk ook mijn voorkeur naartoe!
Mja, Touch-Flo werkt niet echt.. of echt niet, hangt van het model af. Op mijn TyTN II werkt het voor geen meter, dus ik gebruik altijd het pennetje, werkt erg makkelijk.
Ik zou je wel aanraden om het ding te gaan proberen in een winkel oid.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2008, 20:13
Tuta
Tuta is offline
Citaat:
Mja, Touch-Flo werkt niet echt.. of echt niet, hangt van het model af. Op mijn TyTN II werkt het voor geen meter, dus ik gebruik altijd het pennetje, werkt erg makkelijk.
Helaas ligt deze telefoon nog niet in de winkel
Met citaat reageren
Oud 20-03-2008, 22:09
Verwijderd
Dan heb je nog ruim de tijd om het uit te proberen
Met citaat reageren
Oud 21-03-2008, 06:31
Tuta
Tuta is offline
Maar kan ik dit toestel wél al bestellen via bol.com! (en andere internet winkels)
Met citaat reageren
Oud 21-03-2008, 10:51
Verwijderd
Mja dat zou ik echt niet doen. De huidige HTC toestellen hebben erg goede specificaties maar zijn irl toch best traag. Ik zou je zeker aanraden om te wachten tot het toestel er is en te kijken hoe het ding bevalt - ook op snelheidsgebied.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2008, 01:33
bamiPoep
bamiPoep is offline
Citaat:
Helaas ligt deze telefoon nog niet in de winkel
jawel hoor
Oud 22-03-2008, 01:35
bamiPoep
bamiPoep is offline
Citaat:
tytnII is toch normaal touch? touch flo is dat nieuwe touchmechanisme van htc op de touch en cruise
Oud 22-03-2008, 23:28
Verwijderd
Citaat:
tytnII is toch normaal touch? touch flo is dat nieuwe touchmechanisme van htc op de touch en cruise
Zit ook op de TyTN II.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2008, 12:14
Tuta
Tuta is offline
Ligt inderdaad al in de winkel, ook wordt er gebruik gemaakt van een pennetje.

Waarschijnlijk ga ik donderdag het toetsel halen.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2008, 20:57
Verwijderd
Staar je niet blind op het uiterlijk, gebruik het ding zoals je het normaal ook zou doen. Die HTC dingen zijn echt niet snel en daar moet je mee kunnen leven (voorbeeldje: openen van een binnengekomen sms duurt 4 seconden voordat ie het beeld heeft opgebouwd, dan weer 3 seconden om het beeld op te bouwen voor het beantwoordscherm en dan 2 seconden voordat je daadwerkelijk kunt gaan typen).
Mij maakt het allemaal niet zoveel uit maar het zijn wel dingen waar je rekening mee moet houden, zeker als je veel belt/smst (ik gebruik mijn TyTN II vooral om te e-mailen / officen e.d.).
Met citaat reageren
Oud 18-04-2008, 09:14
Tuta
Tuta is offline
Citaat:
Staar je niet blind op het uiterlijk, gebruik het ding zoals je het normaal ook zou doen. Die HTC dingen zijn echt niet snel en daar moet je mee kunnen leven (voorbeeldje: openen van een binnengekomen sms duurt 4 seconden voordat ie het beeld heeft opgebouwd, dan weer 3 seconden om het beeld op te bouwen voor het beantwoordscherm en dan 2 seconden voordat je daadwerkelijk kunt gaan typen).
Mij maakt het allemaal niet zoveel uit maar het zijn wel dingen waar je rekening mee moet houden, zeker als je veel belt/smst (ik gebruik mijn TyTN II vooral om te e-mailen / officen e.d.).
Ik ben naar de winkel gegaan om te kijken of ik de snelheid echt storend vond, dat vond ik reuze meevallen!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten