![]() |
|
![]() |
http://vrouwen-laten-spuiten.wikisex.nl/
![]() a, in de éénentwintigste eeuw een steeds breder geaccepteerd feit: vrouwen kunnen bij sex ook lichaamsvocht uitscheiden. Tijdens het hoogtepunt kunnen sommige vrouwen hun kutje laten spuiten. Het baanbrekend onderzoek naar in samenwerking met spuitvrouwen heeft verschillende ontdekkingen opgeleverd. Kijk maar eens naar deze vrouwen die op zichzelf, eventueel met hulp van een dildo, hun kutje zo lekker verwennen dat er op het laatst een dikke straal doorzichtig vocht uit wordt gespoten. Uit de cursus ejaculeren en de openhartige brieven van allerlei soorten en maten van spuitvrouwen is inmiddels duidelijk dat ontspanning de belangrijkste voorwaarde is voor het spuiten. Een vrouw moet het kunnen laten gaan. Los laten, dat is het woord. Een goede communicatie scheelt ook enorm, maar het aller, aller belangrijkste is nog wel dat ze zich durft te laten gaan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dus, als ik goed eet/drink & goed genoeg 'sport' dan komt alles weer goed? ![]() Want ik eet en drink namelijk niet echt 'goed' en sport doe ik al 'n jaar niet meer ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
leuk verhaal, erg cute, maar ik ken weinig vrouwen die zichzelf bevredigen door te trekken en dus raakt het kant noch wal Laatst gewijzigd op 14-04-2008 om 12:40. |
![]() |
|
|