![]() |
|
![]() |
Hoi,
Ik ben momenteel bezig met mijn afstudeeropdracht en kan je hulp goed gebruiken. Zou je aub mijn vragenlijst willen invullen? Hij duurt zo'n 5 tot 10 minuten. Je kunt er 20 euro aan cadeaubonnen mee winnen, maar je zou mij er ook een enorm plezier mee doen. Hier de link: http://onderzoek.gos2m.nl/mobielesite Alvast bedankt, Chantal |
Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Heb'm ingevuld, maar ik moet toegeven dat ik de rest gelijk moet geven: vier pagina's met vragen die NIET over het onderwerp gaan vind ik zwaar overdreven. Misschien dat die vragen zijn bedoeld om vast te stellen hoe graag iemand leert om zo'n nieuwe site te navigeren, maar zeg dat er dan ook duidelijk bij.
EDIT: Wat?... Ik ben nu bij de vragen van "Ik vind de site...". Mag ik vragen wie in hemelsnaam die vragen heeft verzonnen? Hoe kan een site scherp zijn? Of levensecht? Of goed gedefinieerd? Die termen betekenen in het echte leven natuurlijk wel iets, maar in deze context nou niet bepaald. EDIT2: En idd, 20 minuten. Laatst gewijzigd op 29-03-2008 om 16:58. |
![]() |
|||
Citaat:
Om me aan de regels te houden zal ik niet zeggen dat ik een deel van de vragen niet begrijp, of vind dat de tekst in de vragen in tegenspraak met zichzelf is. ("Ik ben graag spontaan."; HUH?? Dat ben je, of je bent het niet. Maar je bent het niet "graag"). Wel zal ik zeggen, omdat dat de topicstarter aangaat, dat ik de vragen die ik niet begreep of vaag vond neutraal heb beantwoord waardoor die resultaten waarschijnlijk niet meedoen in de weging. Nog een kleine opmerking: Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Enquête over kappers! MW05 | 0 | 05-05-2016 19:02 | |
Algemene schoolzaken |
Enquête mobile advertising rodolphus | 10 | 25-04-2008 20:15 |