Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-02-2008, 14:35
Evilblue
Evilblue is offline
Je kent het verhaal, je speelt een spel, maakt niet uit welke genre, en een onmogelijke k*t-vijand is je tegenstander, en hij is alleen weak voor iets dat jij niet hebt/nog niet heb gekregen/nooit zal krijgen.
Of gewoon, zoals in Ninja Gaiden, een spel waar je bij de eerste boss zeker 3 keer dood gaat (XBOX versie ten minste) en dan nog door moet gaan bij andere onmogelijke vijanden.

Dus vertel, welke stoornissen hebben jou een hoop koppijn geleverd?

Ik nomineer de Elementals van FF12 die steeds maar 30 levels boven je zijn en zeker tien malen sterker dan al je teamgenoten samen.

Ook, als nagedachte, moet ik ook gwn een hele spel nomineren, Black. Je moest echt een hele stage afspelen (wat zeker 30-40 minuten kost) zonder savepoint of respawn, sorry hoor, maar dat was een stoornis

Laatst gewijzigd op 20-02-2008 om 14:36. Reden: tijp fout
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-02-2008, 15:07
Carn
Carn is offline
Wat is er mis met de Elementals? Na een tijdje hak je die systeemsgewijs gewoon in de pan.
Oud 20-02-2008, 15:34
Dinalfos
Dinalfos is offline
Één baas uit Resident Evil: Code Veronica heeft mij nachtmerries bezorgd. Maar dat was omdat de save points (type writers) belachelijk slecht waren georganiseerd. Te weinig wapens, geen herbs, geen mogelijkheid om nog ergens anders ammo te halen (je zat immers vast op een vliegtuig) en de boss fight begint direct nadat je de deur hebt geopend.

Je bent dus gedwongen om het gevecht aan te gaan met de wapens en ammo die je op dat moment hebt. Dat was balen, want ik was eerder in het spel niet bepaald zuinig met ammo en herbs. En dan heb ik eigenlijk nog mazzel gehad dat ik nog net genoeg ammo had om de tweede fase van het gevecht te kunnen halen. Anders had ik mijn save file net zo goed kunnen wissen

Oud 20-02-2008, 15:45
Verwijderd
Lou op Medium
Met citaat reageren
Oud 20-02-2008, 17:41
Baron Sengir
Baron Sengir is offline
De Phantasm stage van Touhou Project: Perfect Cherry Blossom.

Maar dat hele spel draait om bijna onmogelijke ontwijkacties op de hoogste moeilijkheidsgraden
Oud 20-02-2008, 18:28
Verwijderd
Citaat:
Één baas uit Resident Evil: Code Veronica heeft mij nachtmerries bezorgd. Maar dat was omdat de save points (type writers) belachelijk slecht waren georganiseerd. Te weinig wapens, geen herbs, geen mogelijkheid om nog ergens anders ammo te halen (je zat immers vast op een vliegtuig) en de boss fight begint direct nadat je de deur hebt geopend.

Je bent dus gedwongen om het gevecht aan te gaan met de wapens en ammo die je op dat moment hebt. Dat was balen, want ik was eerder in het spel niet bepaald zuinig met ammo en herbs. En dan heb ik eigenlijk nog mazzel gehad dat ik nog net genoeg ammo had om de tweede fase van het gevecht te kunnen halen. Anders had ik mijn save file net zo goed kunnen wissen

Ik heb het grootste deel van het spel met mijn overpowered mes lopen te hakken, worked like a charm. Rest heb ik schandalig makkelijk uitgespeeld met mijn overgebleven ammos.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2008, 18:32
Rob
Rob is offline
Citaat:
Lou op Medium

Ik neem aan dat superbosses hier niet meetellen?

In ieder geval: De eerste echt boss waar ik ongelofelijk veel moeite mee had: Shakhan in Xenogears. Die gast wilde maar niet dood. En ik wel, want de battle was geloof ik tijdsgebonden.

Enne: Mundus uit Devil May Cry 1 op DMD! voor de eerste keer. Nu versla ik 'm met gemak, maar toen heeft mij dat akelig wat continues gekost.
Oh, en Nelo Angelo's derde incarnatie op DMD! is echt OMGWTFBBQ moeilijk als je die voor 't eerst tegenkomt. Nu is 't mijn favo gevecht, naast Griffon 3, die ook retemoeilijk was. XD
Oud 20-02-2008, 18:45
mepsteen
mepsteen is offline
Jumbo-Cactuar in FF8 vond ik vrij irritant xD

maar uiteindelijk lukken bosses me vrij makkelijk.
Oud 20-02-2008, 19:03
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Ik heb het grootste deel van het spel met mijn overpowered mes lopen te hakken, worked like a charm. Rest heb ik schandalig makkelijk uitgespeeld met mijn overgebleven ammos.
Mja, mijn tweede run door het spel was o.a om die reden een stuk eenvoudiger.
Oud 20-02-2008, 20:07
Evilblue
Evilblue is offline
Citaat:
Wat is er mis met de Elementals? Na een tijdje hak je die systeemsgewijs gewoon in de pan.
Ja kijk, in het begin, dus tussen de level 5 en 20, lopen ze gewoon rond op het terrein en kunnen ze je in pan hakken.

Maar bij mij was de moeilijkste boss sepiroth in Kingdom HEaerts 1. Hij was onnodig hard.
Oud 20-02-2008, 21:42
Pleister
Pleister is offline
De kleine hoeveelheid saves op sommige stukken in FF12 was wel een frustratie soms, vooral als je naar werk/school/bed/iets anders gays moest. De elementals kon je vanzelf wle slopen op den duur. Als dat niet zo is, moet je ze gewoon met rust laten, dat kan ook makkelijk.

Opzich lag de moeilijkheidsgraad die game al wat hoger wat wel leuk was. Traag levelen, en moeite doen om aan geld(en dus wapens en armor) tekomen.
Maargoed, er valt heus wel mee te spelen. Ik heb hem zonder al te veel problemen wel uit gekregen.

Onmogelijkheden: Tony Hawk 4: Alcatraz: Manual the Switchbanks (pro challange ofzo) ik ben er NOOIT doorgekomen en snapte het ook niet echt.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2008, 22:32
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ja kijk, in het begin, dus tussen de level 5 en 20, lopen ze gewoon rond op het terrein en kunnen ze je in pan hakken.
Ze doen niks als je geen magic gebruikt
Oud 20-02-2008, 22:43
Verwijderd
Doom 2 op Nightmare difficulty.

Nou ja, het is vast te halen, maar niet door mij.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2008, 23:11
Verwijderd
Citaat:
Doom 2 op Nightmare difficulty.

Nou ja, het is vast te halen, maar niet door mij.
130 minuten kan ik er doorheen walsen

Level 32 is dan wel bijna ondoenbaar.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2008, 23:18
Verwijderd
Citaat:

Nerd.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2008, 00:30
Evilblue
Evilblue is offline
Citaat:
Nerd.
ik ben ook akkoord met kazet, NERD!
Oud 21-02-2008, 00:31
Evilblue
Evilblue is offline
Ooit hitman gespeeld? op de hoogste moeilijkheidsgraad proberen te spelen (en de hele spel door)
dat is pas gruwelijk
Oud 21-02-2008, 11:03
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik word niet goed van de eindbaas bij storymode van Dead or Alive 4. Dat ding is veel sterker, sneller, slaat in 1 combo je halve leven eraf, kan teleporteren (waar ik dat niet kan) enzovoorts. Heel gemeen is dat.

Sowieso vind ik alle spellen waarbij tegenstanders 'valsspelen' vrij moeilijk en oneerlijk. Dat ze meer dingen kunnen dan jij, waardoor je meteen al een groot nadeel hebt. Een mooi voorbeeld hiervan is ook Red Alert, waarbij de tegenstander nooit echt last leek te hebben van fog of war..
Oud 21-02-2008, 11:57
Verwijderd
Citaat:
Nerd.
Citaat:
ik ben ook akkoord met kazet, NERD!

Maar in de meeste andere spelletjes faal ik ongelofelijk hard, inclusief alle nieuwe shooters & alle RPG's
Met citaat reageren
Oud 21-02-2008, 17:34
Young Predator
Young Predator is offline
Adventure Island 2 op de NES. Op een of andere manier bleven die levels maar komen. Steeds hetzelfde, alleen moeilijker. Hit was dood dus dit spel heb ik dan ook nooit uit kunnen spelen.

Verder ben ik met Advance Wars: Dark Conflict bij de laatste map meen ik zo. Onwijs moeilijk aangezien de pcu te snel battlecruisers heeft.

Edit: Slayer op hard
Oud 21-02-2008, 21:34
T_ID
T_ID is offline
Swat 3, veel plekken in het spel. In tegenstelling tot deel 2 geen flashbangs waarmee je iedereen klein kreeg, en het traangas was binnen de korste keren op. Beginnen de badguys te knallen dan is het in een mum van tijd afgelopen.

De enige manier om dat spel door te komen was eigenlijk iedereen met een wapen direct omleggen, kijken hoe je 'proper use of deadly force' score omlaag stuiterde, en hopen dat je voor de eindmissie niet af ging.
Oud 21-02-2008, 21:43
Verwijderd
Citaat:
Edit: Slayer op hard

Dat heb ik dus al met Slow Ride
Met citaat reageren
Oud 21-02-2008, 21:54
Verwijderd
Ah vergeet helemaal I-no als boss-mode uit Guilty Gear X2, en ook Bison met de achterlijke 1-scherm vol Psycho crusher uit SF alpha 3 is irritant.
Met citaat reageren
Oud 21-02-2008, 22:39
Verwijderd
Citaat:

Ik vind het hartstikke stoer van je deadlock
Met citaat reageren
Oud 22-02-2008, 00:11
Carn
Carn is offline
-flashback naar basisschoolvakanties en Doom 2 Co-op-
Oud 22-02-2008, 00:31
Rob
Rob is offline
Citaat:

Dat heb ik dus al met Slow Ride
Devil Went Down To Georgia, Expert.
Oud 22-02-2008, 11:05
Verwijderd
Citaat:
-flashback naar basisschoolvakanties en Doom 2 Co-op-
lsl
ipxodi
nwlite

blergh
Met citaat reageren
Oud 22-02-2008, 11:06
Verwijderd
Conrad die Through the Fire and the Flames doet vind ik mooier
Met citaat reageren
Oud 22-02-2008, 17:19
Menahem
Menahem is offline
Uiteraard Battletoads. Geen idee meer welke stage het exact was, maar het halen ervan was volgens mij onmogelijk.

Zodra ik meer herinner volgt het!
Oud 22-02-2008, 17:43
Rob
Rob is offline
Citaat:
Conrad die Through the Fire and the Flames doet vind ik mooier
Misschien wel mooier, maar TDWDTG is echt veel moeilijker dan Through The Fire And Flames.
Oud 22-02-2008, 17:44
Gaara
Gaara is offline
Diablo 2; Duriel op Hell, verdomme die freeze ;x;x;x;x :zwaar haat: Ik ben zeker uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuren bezig geweest om m te downen l;x
Oud 23-02-2008, 09:42
Verwijderd
Haha, ja Duriel is inderdaad altijd een irritante boss geweest. Ook op normal overigens als je nog niet zulke sterke skills hebt.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2008, 12:52
mepsteen
mepsteen is offline
Citaat:
Haha, ja Duriel is inderdaad altijd een irritante boss geweest. Ook op normal overigens als je nog niet zulke sterke skills hebt.
ik vond hem op elk niveau behalve hell eigenlijk best wel te doen.
Oud 23-02-2008, 21:41
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
I-No idd, fucking hell :/. En bijna elke eindbaas bij SNK beat em ups. En blitzen bij devil may cry 4 >_<.
Oud 24-02-2008, 13:50
Samaris
Samaris is offline
Citaat:
Battletoads.
Lol.

En inderdaad, Duriel op Hell. Enige boss waar ik ooit problemen mee gehad heb.
Oud 25-02-2008, 11:55
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Oh en de shadows aan t eind van double dragon 2 hebben me ook heel lang geowned voor ik ze kon verslaan.
Oud 25-02-2008, 14:50
Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
Oh en de shadows aan t eind van double dragon 2 hebben me ook heel lang geowned voor ik ze kon verslaan.
Dit.

I-no was ik inderdaad ook vergeten.
En Kintaro van MK2 was een stuk lastiger dan zijn voorganger Goro...
Oud 25-02-2008, 22:47
Young Predator
Young Predator is offline
Battletoads : Ik ben nooit verder gekomen als lvl 4 ???. Dat je in die scootertjes zit. Tot het einde kwam ik wel, maar die boss daarna ...
Oud 26-02-2008, 13:58
Koning
Koning is offline
Citaat:

Vermoedelijk speelt Gaara offline, anders zou ik het ook niet uit kunnen leggen.
Oud 26-02-2008, 17:22
Gaara
Gaara is offline
Citaat:
Vermoedelijk speelt Gaara offline, anders zou ik het ook niet uit kunnen leggen.
Uyteraerdt
Oud 27-02-2008, 13:44
Koning
Koning is offline
Citaat:
Uyteraerdt
Das dom, dan is Diablo 2 ongeveer... geen reet aan..
Oud 27-02-2008, 15:30
Verwijderd
/players8 maakt het wel lekker
Met citaat reageren
Oud 27-02-2008, 20:51
Mobius
Mobius is offline
Diablo, zonder gear en op level 3.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2008, 20:52
Mobius
Mobius is offline
Citaat:
Das dom, dan is Diablo 2 ongeveer... geen reet aan..
Ja, geen reet aan, om niet genaaid te worden tijdens het mulen, en niet constant dood te gaan als de realm weer eens downtime heeft
Met citaat reageren
Oud 28-02-2008, 11:03
Koning
Koning is offline
Citaat:
Ja, geen reet aan, om niet genaaid te worden tijdens het mulen, en niet constant dood te gaan als de realm weer eens downtime heeft
Realms hebben geen downtimes, en mulen doe je uiteraard niet in een public game. Als dat je enige argumenten zijn zou ik als de donder online gaan spelen.
Oud 28-02-2008, 13:15
Q
Q is offline
Ok gasten genoeg over dat antieke spel (Diablo)
Met citaat reageren
Oud 28-02-2008, 13:31
Verwijderd
FF 8 is het enige spel wat ik nooit heb kunnen uitspelen....
Met citaat reageren
Oud 19-03-2008, 17:14
jav
jav is offline
Ninja gaiden black op master ninja mode. Alma is echt een b*tch. Heeft mij uren gekost.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2008, 14:06
Verwijderd
Turtles op de NES.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2008, 14:20
Verwijderd
Citaat:
Turtles op de NES.
Heb ik
Met citaat reageren
Advertentie