Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik neem aan dat superbosses hier niet meetellen? In ieder geval: De eerste echt boss waar ik ongelofelijk veel moeite mee had: Shakhan in Xenogears. Die gast wilde maar niet dood. ![]() Enne: Mundus uit Devil May Cry 1 op DMD! voor de eerste keer. Nu versla ik 'm met gemak, maar toen heeft mij dat akelig wat continues gekost. Oh, en Nelo Angelo's derde incarnatie op DMD! is echt OMGWTFBBQ moeilijk als je die voor 't eerst tegenkomt. Nu is 't mijn favo gevecht, naast Griffon 3, die ook retemoeilijk was. XD
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
|
![]() |
||
Citaat:
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
|
![]() |
||
Citaat:
Maar bij mij was de moeilijkste boss sepiroth in Kingdom HEaerts 1. Hij was onnodig hard.
__________________
Broken lights, fading nights, darkness comes to my sights.
Makaku mi ta, makaku mi ta, tuma mi banana grandiii!!! |
![]() |
|
De kleine hoeveelheid saves op sommige stukken in FF12 was wel een frustratie soms, vooral als je naar werk/school/bed/iets anders gays moest. De elementals kon je vanzelf wle slopen op den duur. Als dat niet zo is, moet je ze gewoon met rust laten, dat kan ook makkelijk.
Opzich lag de moeilijkheidsgraad die game al wat hoger wat wel leuk was. Traag levelen, en moeite doen om aan geld(en dus wapens en armor) tekomen. Maargoed, er valt heus wel mee te spelen. Ik heb hem zonder al te veel problemen wel uit gekregen. Onmogelijkheden: Tony Hawk 4: Alcatraz: Manual the Switchbanks (pro challange ofzo) ik ben er NOOIT doorgekomen en snapte het ook niet echt. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
|
![]() |
|
Ik word niet goed van de eindbaas bij storymode van Dead or Alive 4. Dat ding is veel sterker, sneller, slaat in 1 combo je halve leven eraf, kan teleporteren (waar ik dat niet kan) enzovoorts. Heel gemeen is dat.
Sowieso vind ik alle spellen waarbij tegenstanders 'valsspelen' vrij moeilijk en oneerlijk. Dat ze meer dingen kunnen dan jij, waardoor je meteen al een groot nadeel hebt. Een mooi voorbeeld hiervan is ook Red Alert, waarbij de tegenstander nooit echt last leek te hebben van fog of war..
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
|
![]() |
|
Adventure Island 2 op de NES. Op een of andere manier bleven die levels maar komen. Steeds hetzelfde, alleen moeilijker. Hit was dood dus dit spel heb ik dan ook nooit uit kunnen spelen.
Verder ben ik met Advance Wars: Dark Conflict bij de laatste map meen ik zo. Onwijs moeilijk aangezien de pcu te snel battlecruisers heeft. Edit: Slayer op hard
__________________
A good student will always teach the teacher
|
![]() |
|
Swat 3, veel plekken in het spel. In tegenstelling tot deel 2 geen flashbangs waarmee je iedereen klein kreeg, en het traangas was binnen de korste keren op. Beginnen de badguys te knallen dan is het in een mum van tijd afgelopen.
De enige manier om dat spel door te komen was eigenlijk iedereen met een wapen direct omleggen, kijken hoe je 'proper use of deadly force' score omlaag stuiterde, en hopen dat je voor de eindmissie niet af ging.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
|
![]() |
||
Citaat:
__________________
"Bring me my monocle. I want to look rich."
|
![]() |
|
|