Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-05-2008, 20:16
Verwijderd
Ik heb al een tijd lang (paar weken) last van krampen in mijn onderbuik. Ze komen niet echt regelmatig en het is ook meestal snel weer over.
Vorige week vrijdag had ik het echter heel heftig. Ik liep in de stad en ging door de krampen zitten. Elke keer als ik opstond begon het weer en ik werd er na een tijd ook nog echt duizelig en misselijk bij.
Vandaag had ik er weer even last van (maar minder heftig) maar ik vraag me nu wel echt af wat het kan zijn.
(Ik ben trouwens ook wel regelmatig misselijk)
Met citaat reageren
Oud 09-05-2008, 21:43
Phie.
Phie. is offline
Klinkt een beetje als prikkelbare of spastische darm. Dan kan je ook enorme kramp in je onderbuik hebben en vaak is je buik ook behoorlijk opgeblazen. Misselijkheid kan er ook bij horen. Dat is opzich ook niet erg en je kan er weinig aan doen behalve veel drinken en voldoende vezels eten.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2008, 21:58
Gemenerik
Gemenerik is offline
Er zijn ook vrouwen die steken in de onderbuik hebben als ze gestopt zijn met de pil. Als dit niet het geval is zou ik denken aan de darmen, en dan denk ik precies hetzelfde als de bovenstaande forummer.
Ik zou er niet te lang mee rond blijven lopen.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2008, 21:59
Verwijderd
Mhh..
Ik heb wel eens last van mijn darmen maar dat voelt wel anders.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2008, 22:02
Phie.
Phie. is offline
Citaat:
Er zijn ook vrouwen die steken in de onderbuik hebben als ze gestopt zijn met de pil. Als dit niet het geval is zou ik denken aan de darmen, en dan denk ik precies hetzelfde als de bovenstaande forummer.
Ik zou er niet te lang mee rond blijven lopen.
Ik snap je laatste zin niet helemaal want volgens mij kan je aan een prikkelbare darm weinig doen? En als het wel zo is dan hoor ik het graag. Maar het is natuurlijk altijd goed om even te laten checken of dat het echt is en niet iets anders.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2008, 22:11
Gemenerik
Gemenerik is offline
Citaat:
Ik snap je laatste zin niet helemaal want volgens mij kan je aan een prikkelbare darm weinig doen? En als het wel zo is dan hoor ik het graag. Maar het is natuurlijk altijd goed om even te laten checken of dat het echt is en niet iets anders.
Maar ze weet nog niet zeker of het een prikkelbare darm is. Dat is wat ik bedoelde, dat je niet te lang rond moet blijven lopen met die steken zonder dat je weet wat het precies is
Met citaat reageren
Oud 10-05-2008, 15:32
Verwijderd
Heb je dan geen diarree of juist last van verstopping? Anders zou het ook best je baarmoeder kunnen zijn...
Met citaat reageren
Oud 10-05-2008, 17:06
Verwijderd
Citaat:
Heb je dan geen diarree of juist last van verstopping? Anders zou het ook best je baarmoeder kunnen zijn...
Nee, daar heb ik geen last van.
Het lijkt ook eerder iets van mijn baarmoeder of eierstokken maar wat dan?
Ik slik de pil dus het heeft denk ik niets met een eiersprong of aankomende ongesteldheid te maken.
Met citaat reageren
Oud 10-05-2008, 17:15
Verwijderd
Citaat:
Nee, daar heb ik geen last van.
Het lijkt ook eerder iets van mijn baarmoeder of eierstokken maar wat dan?
Ik slik de pil dus het heeft denk ik niets met een eiersprong of aankomende ongesteldheid te maken.
Ik heb geen idee wat het wel zou kunnen zijn, misschien een ontsteking of iets anders... In ieder geval lijkt 't me wel slim om hiermee naar de huisarts te gaan, want ineens op straat in elkaar klappen van de pijn is niet goed
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten