Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben zo'n 4 jaar helemaal fan van hem geweest, hele kamer vol met posters, etc......
Dus als je nog een onbekende poster wil hebbuh? ![]() Naja, hij speelt in meestal wel aparte films, heeft echt z'n eigen manier van doen, vooral in rollen met weinig tekst is hij erg goed ![]() Jah, hij is echt 1 van de leukste (en lekkerste ![]() Maarre.... Ik dacht dat er echt geen hond meer was die hem leuk vond, dat er alleen nog maar DiCaprio en Josh Hartnett fans bestonden ![]() Dus vanwaar het hoge kwijl-gehalte is deze topic? ![]() Maargoed.... Johnny Depp is ![]() |
![]() |
|
Donnie Brasco is cool!!!!!!!!!!! Hij kan alleen niet tippen aan de acteergod Al Pacino, die was toch wel beter. Maar goed, In Don Juan de Marco is ie superlekker en hij kan goed acteren.
![]()
|
http://www.smilies.nl/malelovies.gif als ie het nou ff wel doet, ik snap 't geloof ik nog nie helemaal
|
in sommige films is ie echt, hoe zal ik het zeggen? goddelijk lijkt me wel in de buurt komen ja
![]() in andere films vind ik het nogal tegenvallen (als ie lang ahar heeft; niet zo mooi) maar in from hell bijvoorbeeld is ie echt ge-wel-dig..... heel mooi kapsel, bakkebaarden en zo'n extreme vage blik ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
[Fototopic] Welke bekende man/vrouw vind je heet/sexy/mooi? Missy | 500 | 29-06-2010 12:42 | |
Films, TV & Radio |
Heath Ledger overleden Breg | 123 | 07-02-2008 10:36 | |
Liefde & Relatie |
wat vinden meiden hier van: mannen met lang haar weetnie | 225 | 31-08-2007 14:51 | |
Films, TV & Radio |
Beste Johnny Depp film? Dramaqueen | 85 | 12-07-2007 21:24 | |
Films, TV & Radio |
Nieuwe film Johnny Depp Verwijderd | 18 | 08-04-2005 17:13 |