Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-03-2008, 11:08
Rainn
Rainn is offline
Hai!

Okee probleem!
Ik heb sinds 2 weken les in frans, het is een student uit frankrijk die hier tot december studeert en zij wil graag Nederlands leren en dan leer ik haar frans. Heel leuk allemaal maar ik ben tot overmaat van ramp verliefd op haar geworden (ze is echt heeel heel heel leuk) En nu mag ik voor zaterdag iets uit gaan kiezen wat we gaan doen.( we spreken steeds 1x in de week af) maar wat kan ik nou uitkiezen? iets wat niet te obvious is want ja ik wil gewoon langzaaaaam laten merken dat ik dr leuk vind en niet in 1 keer boem pats.
Ik heb hier echt totaaaal geen ervaring mee, hoe versier je in godsnaam een meisje als je zelfs een meisje bent......

Thx,

Jess
Oud 12-03-2008, 11:35
hermanf
hermanf is offline
Dronken voeren tijdens het kijken van een dvdtje op je kamer (Irreversible bijv. om het in Franse sferen te houden ) en dan kijken hoe ze op lichamelijke toenadering reageert.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2008, 11:46
Verwijderd
tsja een belangrijke vraag is of zij op meisjes valt, zo niet ben je bij voorbaat al kansloos en anders lijkt het me niet zo heel veel anders dan een jongen versieren (met als enig verschil miss dat zij wel de subtiele hints oppikt)

wat je gaat doen maakt niet zo veel uit, desnoods gewoon wat drinken en zorg voor enkele subtiele aanrakingen en woordjes.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2008, 12:10
Verwijderd
als ik dat eens wist

leuk filmpje, flesje wijn erbij.. wat kaarsjes aan, later misschien wat romantische muziek.

En misschien is het juist wel makkelijker. Jij bent zelf ook n meid dus dan is het al iets makkelijker misschien.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2008, 13:35
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Begrijp ik uit je verhaal dat het voor jou een totaal nieuwe ervaring is om op een vrouw verliefd te worden?

Of zie ik dat verkeerd?
Met citaat reageren
Oud 12-03-2008, 14:14
stout!
stout! is offline
Ik zou inderdaad eerst subtiel polsen of ze op meisjes valt, anders wordt het wel een hele ambitieuze operatie.
Oud 12-03-2008, 14:57
Inanis
Inanis is offline
Gewoon niet denken aan het sekse-verschil, als ik op een man verliefd zou worden zou het me ook geen fuck boeien of hij al dan niet hetero-georienteerd is.
Net als dat het me niks kan boeien als een leuk meisje lesbienne is.
Wat je niet hebt kun je ook niet verliezen, en als je op je bek gaat weet je tenminste dat je het geprobeerd hebt.
Oud 12-03-2008, 21:53
Rainn
Rainn is offline
hmhm ja ik heb helemaal nog nooit iets gehad met een meisje. het is totaal nieuw en ik werd echt opslag verliefd dus dat is allemaal onbekend terrein zeg maar. Ik wil haar ook weer niet overvallen maar eerst kijken ofze idd uberhaupt wel te versieren valt
zucht...verliefd zijn is niet goed voor je tentamenweek
Oud 12-03-2008, 21:56
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:
hmhm ja ik heb helemaal nog nooit iets gehad met een meisje. het is totaal nieuw en ik werd echt opslag verliefd dus dat is allemaal onbekend terrein zeg maar. Ik wil haar ook weer niet overvallen maar eerst kijken ofze idd uberhaupt wel te versieren valt
zucht...verliefd zijn is niet goed voor je tentamenweek

klopt Daar heb ik het ook al op verpest een paar keertjes.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2008, 23:23
Armoed
Armoed is offline
Houd ons op de hoogte xD

Leeftijd, trouwens?
Oud 13-03-2008, 00:15
Rainn
Rainn is offline
Ik ben 20 en zij is 23
ik zie haar morgen middag weer dus...
ik hou jullie op de hoogte =)
Oud 13-03-2008, 10:27
Dauwdruppel
Dauwdruppel is offline
Keukenmixer met een strik op het nachtkastje zetten.
Met citaat reageren
Oud 15-03-2008, 12:47
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:
Ik ben 20 en zij is 23
ik zie haar morgen middag weer dus...
ik hou jullie op de hoogte =)
En? Hoe was het?
Met citaat reageren
Oud 15-03-2008, 18:19
Rainn
Rainn is offline
Het was erg leuk! Veel gelachen enzo maaaaaaaaaaaaar ik denk niet dat het wat wordt...
Ik heb heel enthousiast een idee laten vallen om een Frans/Nederlanse avond te doen met frans eten en films en Nl. Ze vond het een super leuk idee en begon helemaal na te denken enzo. Ook zei ze dat ik een keer gewoon langs moest komen op haar kamer van 10m2 Ohja en ze zei dat ik van de zomer gewoon bij haar kn blijven als ik naar Frankrijk ging. Tot slot zit ze op fitness en zei ze dat ik ok gewoon bij haar op fitness moest komen (ik zei dat ik een niet al te dure fitness school zocht). Allemaal dingen waar ze waarschijnlijk helemaal niets mee bedoelt maar waar ik wel over nadenk omdat ik natuurlijk wel verliefd op haar ben.
Ik zie niet echt een kans.Ik zie wel wat er die avond gebeurt, als er 0,0 % actie (met actie bedoel ik niet meteen hup naar bed maar iets in de trant van een blik, gesprek, woord etc) plaats zal vinden dan zet ik haar uit mijn hoofd en hou ik het gewoon bij vrienden Btje onsamenhangend verhaal dit maare kan eve niet anders
Ik geef de schuld aan de verliefdheid.
Lijkt me het beste...
Oud 15-03-2008, 21:10
Buster
Buster is offline
Citaat:
Het was erg leuk! Veel gelachen enzo maaaaaaaaaaaaar ik denk niet dat het wat wordt...
Ik heb heel enthousiast een idee laten vallen om een Frans/Nederlanse avond te doen met frans eten en films en Nl. Ze vond het een super leuk idee en begon helemaal na te denken enzo. Ook zei ze dat ik een keer gewoon langs moest komen op haar kamer van 10m2 Ohja en ze zei dat ik van de zomer gewoon bij haar kn blijven als ik naar Frankrijk ging. Tot slot zit ze op fitness en zei ze dat ik ok gewoon bij haar op fitness moest komen (ik zei dat ik een niet al te dure fitness school zocht). Allemaal dingen waar ze waarschijnlijk helemaal niets mee bedoelt maar waar ik wel over nadenk omdat ik natuurlijk wel verliefd op haar ben.
Ik zie niet echt een kans.Ik zie wel wat er die avond gebeurt, als er 0,0 % actie (met actie bedoel ik niet meteen hup naar bed maar iets in de trant van een blik, gesprek, woord etc) plaats zal vinden dan zet ik haar uit mijn hoofd en hou ik het gewoon bij vrienden Btje onsamenhangend verhaal dit maare kan eve niet anders
Ik geef de schuld aan de verliefdheid.
Lijkt me het beste...
Naja je weet het niet he... Wie weet denkt zij nu wel precies het zelde als jij, alleen weten jullie dat niet van elkaar. Ze doet iig wel een hoop leuke voorstellen die een gemiddeld meisje toch ook niet elke dag doet ?
Met citaat reageren
Oud 15-03-2008, 23:32
Rainn
Rainn is offline
Tsja of ze vind me gewoon aardig...
Oud 15-03-2008, 23:43
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Als zij niet op meisjes valt wordt het natuurlijk lastig. Maar jij viel in eerste instantie ook niet op meisjes. Dus wat betreft is niets onmogelijk. (Je kunt ook in een van die slechte boeken van Carry Slee lezen hoe ze aan haar levenspartner is gekomen. Zij is nu ook al jaren samen met een vrouw die in eerste instantie niets in een vrouw zocht.) Zeker in dat geval moet je het langzaam opbouwen, omdat het dan echt moet 'groeien'. Maar probeer inderdaad niet vriendschap met liefde te verwarren. Al is het duidelijk dat ze je erg graag mag. Ze is erg enthousiast .

Laatst gewijzigd op 16-03-2008 om 11:21.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2008, 01:30
Rainn
Rainn is offline
Hoe erg zou het met mij gesteld zijn wanneer ik om 02:20 wakker wordt, aan haar denk en meteen mijn latop start om naar haar foto te kijken?
*wondering*..................................
Oud 16-03-2008, 10:12
Poepkind
Poepkind is offline
je zou eens kunnen vragen naar vorige relaties enzo, en mischien komt daar wel wat verrassends uit. Of praten over seks enzo, en dan vragn naar ervaringen met meiden.
EN zelfs al is dat allemaal blanco... ze kan zomaar ineens ook verliefd worden op jou, dat weet je gewoon niet.
Oud 16-03-2008, 16:26
Changshan
Changshan is offline
Als je het buiten die talen om toch al over zoveel andere dingen hebt, waarom dan inderdaad niet over elkaars seksuele verleden/geaardheid? Je kunt het misschien wat minder handig verpakken dan wanneer je allebei dezelfde taal helemaal vloeiend spreekt, maar ach... goede vriend(inn)en hebben het uiteindelijk toch wel vaak over liefde/seks.
Oud 16-03-2008, 17:00
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:
, maar ach... goede vriend(inn)en hebben het uiteindelijk toch wel vaak over liefde/seks.

Hoe weet jij dat nou weer
Met citaat reageren
Oud 16-03-2008, 17:42
Rainn
Rainn is offline
Hmm ja ik weet het niet ik wil het zeg maar niet verpesten die kans van 0,01 %.
Ik voel me net een of andere stalker omdat ik de hele tijd naar haar foto's kijk en aan haar denk.
Ik ben er gewoon ziek door serieus. HEel cliche maar ik kan echt geen hap door mijn keel krijgen. Het voelt een beetje puberaal..
Ik ben vaak genoeg verliefd geweest maar dit is echt heel raar. Ik ken dit niet en he ook geen flauw idee hoe ik er mee om moet gaan.
Het voelt kut..
IK zal haar van de week wel zien en me "vermannen" en licht flirten (heel licht) kijken wat haar reactie is.
Oud 16-03-2008, 21:18
Changshan
Changshan is offline
^ Doe dat vooral. Ik doe constant nichterig met vrienden, 't kan nog als hartstikke onschuldig geïnterpreteerd worden.

Citaat:
Hoe weet jij dat nou weer
De meesten geven het gewoon ronduit toe. De rest is nog niet helemaal uit de periode van schaamte.
Oud 17-03-2008, 09:29
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:
Hmm ja ik weet het niet ik wil het zeg maar niet verpesten die kans van 0,01 %.
Ik voel me net een of andere stalker omdat ik de hele tijd naar haar foto's kijk en aan haar denk.
Ik ben er gewoon ziek door serieus. HEel cliche maar ik kan echt geen hap door mijn keel krijgen. Het voelt een beetje puberaal..
Ik ben vaak genoeg verliefd geweest maar dit is echt heel raar. Ik ken dit niet en he ook geen flauw idee hoe ik er mee om moet gaan.
Het voelt kut..
IK zal haar van de week wel zien en me "vermannen" en licht flirten (heel licht) kijken wat haar reactie is.
Wellicht dat het idee dat er een grote kans bestaat dat je haar niet gaat krijgen, je gevoel vele malen versterkt. Dat werkt vaak zo in de liefde . Laat je niet teveel meeslepen!
Met citaat reageren
Oud 17-03-2008, 13:59
Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Ik doe constant nichterig met vrienden,
Me too, en ik doe zelfs nichterig tegen een homo die ook gewoon een maat van me is. Maar ik ben 100% hetero en dat is echt 0% serieus en dat weet iedereen ook.
Oud 17-03-2008, 18:13
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Wellicht dat het idee dat er een grote kans bestaat dat je haar niet gaat krijgen, je gevoel vele malen versterkt. Dat werkt vaak zo in de liefde . Laat je niet teveel meeslepen!
Qft. Obsessies, waakt ervoor.
Oud 17-03-2008, 21:56
Rainn
Rainn is offline
Kut kut kut kut kut!
Ze heeft aangeboden om woensdagavond om 8 uur een film te kijken maar ik moet tot negen uur werken.
Aaaaah dit is mijn eerste en waarschijnlijk enige kans (oke komt misschien n btje dramatisch over) maar wat moet ik nou doen??
Ik MOET en ZAL er zijn..
het voelt echt kut ik kan niet eens meer normaal functioneren tegen over mijn vriendinnen.
Ik wil jullie allemaal nog even bedanken voor alle reacties etc.
Hoe raar t ook klinkt jullie zijn toch n soort van steun=)

Liefs Rainn
Oud 17-03-2008, 21:58
Verwijderd
je draaft nu echt een beetje door
Met citaat reageren
Oud 18-03-2008, 16:31
Changshan
Changshan is offline
Precies, doe het gewoon een uurtje later...
Oud 18-03-2008, 22:35
Rainn
Rainn is offline
Uhmmm ja!
Klopt.
Ik heb het gewoon afgezegd ik dacht er over na en het klonk n btje gestoord.
Alsof ze me daardoor ineens wel of niet leuk gaat vinden. Het hele gedoe begint me te irriteren ik wil weer normaal zijn. Ik ga du niet meer 24/7 aan dr denken en als er iets gebeurt dan is dat zo en gebeurt er niets jammer dan. Ik moet niet altijd zo belachelijk snel verliefd worden
Nu alleen kijken of het gaat lukken.
tips?

x Rainn
Oud 19-03-2008, 10:45
Changshan
Changshan is offline
Tsja, bedenk dat ze ook een mens is en geen godheid... Met je gevoel moet je toch uiteindelijk helemaal zelf leren omgaan. Maar ik zou d'r alsnog wel keihard proberen te versieren.
Oud 20-03-2008, 17:49
Armoed
Armoed is offline
Laat ons weten hoe het gaat

EDIT: Laat haar dit topic lezen.
Oud 20-03-2008, 22:04
Changshan
Changshan is offline
^ Neh, pas als ze een relatie hebben...
Oud 21-03-2008, 00:59
Rainn
Rainn is offline
Tot nu toe gaat het kut.....
Oud 21-03-2008, 03:10
Verwijderd
Hoe was die avond dan afgelopen? En valt ze nou op meisjes of niet?

Vast lastig voor homo's en lesbiennes, als de kans al klein is dat verliefdheid wederzijds is, is er ook nog de relatief kleine kans dat de ander ook homo/lesbisch is
Met citaat reageren
Oud 21-03-2008, 17:15
Changshan
Changshan is offline
^ Wrijf het er nog ff in. Jess: onzekerheid en besluiteloosheid is één van de lelijkste gedragingen, omdat je dan ook weinig van je laat zien. Duik er desnoods gewoon bovenop (psychisch dan wel fysiek), fedomme.
Oud 21-03-2008, 21:56
Rainn
Rainn is offline
Volgende week heb ik met haar afgesproken thuis te koken en film kijken.
Dan maak ik mijn move en de enigste move...
We'll see

x Rainn
Oud 21-03-2008, 23:20
Changshan
Changshan is offline
Ben benieuwd. En als gewoon letterlijk je verhaal doen de enige oplossing is, so be it. Het is even hakkelen en stotteren (geloof me, ik ken het), maar dan is het eruit ook.
Oud 02-04-2008, 22:14
Rainn
Rainn is offline
Vrijdag avond om half negen gaat het dan eindelijk gebeuren...

Vraag me af of ik haar kan dagvaarden omdat ik al mijn tentamens heb ver***
Denk t niet...

X Regen
Oud 02-04-2008, 22:51
Haagse Sjonnie
Haagse Sjonnie is offline
Het is wel kut voor je dat ze niet heel lang blijft en zo ver weg woont. Anders kon je er gewoon de tijd voor nemen...

succes, poppekontje.
Oud 04-04-2008, 01:16
Gaara
Gaara is offline
Citaat:
^ Doe dat vooral. Ik doe constant nichterig met vrienden, 't kan nog als hartstikke onschuldig geïnterpreteerd worden.
Oooooooh Timo
Oud 04-04-2008, 16:55
Changshan
Changshan is offline
Gewoon dagvaarden; volgens het wetboek is opgelopen (en te vergoeden) schade zowel geleden verlies als gederfde winst.

Citaat:
Oooooooh Timo
Dat dus.
Oud 05-04-2008, 12:35
Metal
Metal is offline
Het is vrijdag geweest, SPANNEND!
Oud 05-04-2008, 14:40
Rainn
Rainn is offline
Nou zal ik de spanning dan maar doorbreken....
Het was een hele leuke en gezellige avond het eten was lekker en de film was goed en het was heel heel gezellig. Maar toen smste HAAR VRIEND (jaahaa het staat er echt) dat hij als verassing kwam en op schiphol was. Mijn maag draaide om maar tegelijkertijd moest ik mezelf ook heel heel heel hard uitlachen.
Misschien was t grappigste wel dat haar vriend echt super aardig was en we ons stoned hebben geblowd en dronken hebben gevoerd. Vanochtend werd ik wakker en moest ik alsnog overgeven. Extreem kut is waarschijnlijk nu het beste woord om te omschrijven hoe ik me voel maar er is geen medicijn tegen een gebroken hart. Want natuurlijk snappen jullie dat al mijn pogingen/acties per direct gestopt zijn hoe leuk ze ook mag zijn, ze houd al van iemand en degene van haar dus ja..
Het naarste is dat ik nu in een soort van leegte val ofzo. Niet om drama-queen-erig te klinken maar als je verliefd bent is toch alles anders.
Bleh dag roze zonnebril, wolk. Hallo realiteit.

x Rainn
Oud 05-04-2008, 16:15
Armoed
Armoed is offline
Waarom had je niet gewoon een move gemaakt toen jullie dronken/stoned waren?

Gogo 3sum
Oud 05-04-2008, 20:02
Rainn
Rainn is offline
omdat ik dan
a) een klap riskeerde van dr vriend
b) mijn hele vriendschap zou verpesten met haar
c) het niet echt mijn stijl is...
Oud 05-04-2008, 20:13
Changshan
Changshan is offline
Het zou misschien wel helpen om het alsnog eerlijk aan d'r te vertellen, anders blijf je ermee in je maag voor zolang als jullie vriendschap nog duurt.
Oud 06-04-2008, 10:54
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:
Het zou misschien wel helpen om het alsnog eerlijk aan d'r te vertellen, anders blijf je ermee in je maag voor zolang als jullie vriendschap nog duurt.
Mwah, ik weet niet of dat een slimme move. Je weet niet hoe mensen daar op reageren ze kunnen zich ook ongemakkelijke gaan voelen of afstand gaan nemen. Dat zou nog veel kutter zijn...
Met citaat reageren
Oud 06-04-2008, 14:27
Armoed
Armoed is offline
Citaat:
Dit moet je dus never nimmer nooit doen.
Oud 06-04-2008, 17:32
Changshan
Changshan is offline
^ Goed dan spreek ik gewoon voor mezelf: ik zou niet kunnen leven met een vriendschap waarin zo'n belangrijk aspect van onze band verborgen blijft voor de ander. Dat vind ik geen vriendschap. Kennelijk is dat persoonlijk.
Reageren

Regels voor berichten