Advertentie | |
|
![]() |
|
Het was erg leuk! Veel gelachen enzo maaaaaaaaaaaaar ik denk niet dat het wat wordt...
Ik heb heel enthousiast een idee laten vallen om een Frans/Nederlanse avond te doen met frans eten en films en Nl. Ze vond het een super leuk idee en begon helemaal na te denken enzo. Ook zei ze dat ik een keer gewoon langs moest komen op haar kamer van 10m2 ![]() Ik zie niet echt een kans.Ik zie wel wat er die avond gebeurt, als er 0,0 % actie (met actie bedoel ik niet meteen hup naar bed maar iets in de trant van een blik, gesprek, woord etc) plaats zal vinden dan zet ik haar uit mijn hoofd en hou ik het gewoon bij vrienden ![]() ![]() Ik geef de schuld aan de verliefdheid. Lijkt me het beste...
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Als zij niet op meisjes valt wordt het natuurlijk lastig. Maar jij viel in eerste instantie ook niet op meisjes. Dus wat betreft is niets onmogelijk. (Je kunt ook in een van die slechte boeken van Carry Slee lezen hoe ze aan haar levenspartner is gekomen. Zij is nu ook al jaren samen met een vrouw die in eerste instantie niets in een vrouw zocht.) Zeker in dat geval moet je het langzaam opbouwen, omdat het dan echt moet 'groeien'. Maar probeer inderdaad niet vriendschap met liefde te verwarren. Al is het duidelijk dat ze je erg graag mag. Ze is erg enthousiast
![]() Laatst gewijzigd op 16-03-2008 om 11:21. |
![]() |
|
je zou eens kunnen vragen naar vorige relaties enzo, en mischien komt daar wel wat verrassends uit. Of praten over seks enzo, en dan vragn naar ervaringen met meiden.
EN zelfs al is dat allemaal blanco... ze kan zomaar ineens ook verliefd worden op jou, dat weet je gewoon niet.
|
Als je het buiten die talen om toch al over zoveel andere dingen hebt, waarom dan inderdaad niet over elkaars seksuele verleden/geaardheid? Je kunt het misschien wat minder handig verpakken dan wanneer je allebei dezelfde taal helemaal vloeiend spreekt, maar ach... goede vriend(inn)en hebben het uiteindelijk toch wel vaak over liefde/seks.
![]()
|
Hmm ja ik weet het niet ik wil het zeg maar niet verpesten die kans van 0,01 %.
Ik voel me net een of andere stalker omdat ik de hele tijd naar haar foto's kijk en aan haar denk. Ik ben er gewoon ziek door serieus. HEel cliche maar ik kan echt geen hap door mijn keel krijgen. Het voelt een beetje puberaal.. Ik ben vaak genoeg verliefd geweest maar dit is echt heel raar. Ik ken dit niet en he ook geen flauw idee hoe ik er mee om moet gaan. Het voelt kut.. IK zal haar van de week wel zien en me "vermannen" en licht flirten (heel licht ![]()
||
^ Doe dat vooral. Ik doe constant nichterig met vrienden, 't kan nog als hartstikke onschuldig geïnterpreteerd worden.
![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Kut kut kut kut kut!
Ze heeft aangeboden om woensdagavond om 8 uur een film te kijken maar ik moet tot negen uur werken. Aaaaah dit is mijn eerste en waarschijnlijk enige kans (oke komt misschien n btje dramatisch over) maar wat moet ik nou doen?? Ik MOET en ZAL er zijn.. het voelt echt kut ik kan niet eens meer normaal functioneren tegen over mijn vriendinnen. Ik wil jullie allemaal nog even bedanken voor alle reacties etc. Hoe raar t ook klinkt jullie zijn toch n soort van steun=) Liefs Rainn
|
Uhmmm ja!
Klopt. Ik heb het gewoon afgezegd ik dacht er over na en het klonk n btje gestoord. Alsof ze me daardoor ineens wel of niet leuk gaat vinden. Het hele gedoe begint me te irriteren ik wil weer normaal zijn. Ik ga du niet meer 24/7 aan dr denken en als er iets gebeurt dan is dat zo en gebeurt er niets jammer dan. Ik moet niet altijd zo belachelijk snel verliefd worden ![]() Nu alleen kijken of het gaat lukken. tips ![]() x Rainn
|
Nou zal ik de spanning dan maar doorbreken....
Het was een hele leuke en gezellige avond het eten was lekker en de film was goed en het was heel heel gezellig. Maar toen smste HAAR VRIEND (jaahaa het staat er echt) dat hij als verassing kwam en op schiphol was. Mijn maag draaide om maar tegelijkertijd moest ik mezelf ook heel heel heel hard uitlachen. Misschien was t grappigste wel dat haar vriend echt super aardig was en we ons stoned hebben geblowd en dronken hebben gevoerd. Vanochtend werd ik wakker en moest ik alsnog overgeven. Extreem kut is waarschijnlijk nu het beste woord om te omschrijven hoe ik me voel maar er is geen medicijn tegen een gebroken hart. Want natuurlijk snappen jullie dat al mijn pogingen/acties per direct gestopt zijn hoe leuk ze ook mag zijn, ze houd al van iemand en degene van haar dus ja.. Het naarste is dat ik nu in een soort van leegte val ofzo. Niet om drama-queen-erig te klinken maar als je verliefd bent is toch alles anders. Bleh dag roze zonnebril, wolk. Hallo realiteit. x Rainn
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
|